sig grootte

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door averagegamer, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mag ik vragen waarom de sig maar 20 pixels hoog mag zijn? Sommige members hebben een paar witregels, dan een tekst, dan weer een paar witregels, dat neemt veel meer ruimte in dan 20 pixels, maar een afbeelding mag dan niet. Zo kan je nooit een fatsoenlijke sig gebruiken. Op andere fora mag je sig 500*200 zijn en voor een fatsoenlijke sig zou de maximumgrootte iig 150 pixels moeten zijn. Dat is heus niet storend dat de pagina's te lang worden ofzo. Maar goed, ieder forum zijn eigen regels, maar als ik dan een sig maak van 40 pixels hoog, dat is dus dit:
    Dan wordt ie ook wegggehaald, terwijl dat totaal niet uitmaakt. Vind ik echt overdreven hoor.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die je daar aangeeft behoorlijk storend hoor.. Ik zit op verschillende fora, en op al die andere mag het inderdaad wel, een grotere sig, maar ik ben juist blij dat het hier niet mag.. Dit is dan ook het enige wat serieuzere forum waar ik op zit, en het beeld zou echt verpest worden met zulke grote sigs.. Want dan krijg je veel meer verschillende, in plaats van de nu vaak stijlvol kleinere sigs..

3. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Regels zijn regels :+

Je mag op een lege snelweg toch ook geen 200 km/h rijden, ook al "lijkt" het verschil in snelheid niet zo groot o(^^,)b.

En besides, als jij het mag wil de rest het ook meteen. En kan dus die hele regelgeving aangepast worden, en dat is nou juist de reden waarom er regels zijn :+.

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Rofl, deze is 40 px, normaal mag ie 200, hoezo storend? Het is toch niet zo dat als je sigjes van 50 px hoog hebt dat je dan veel langere pagina's krijgt? Je scrolt hoogstens 1 of 2 keer extra per pagina. Moet je eens letten op jouw eigen onderschrijf, eerst 3 regels tekst, dan zooi witregels, dat neemt al ongeveer 3 keer zo veel ruimte in ofzo als mijn sig.

Wat een kromme redenering. Ik vraag juist waarom de regel zo is, die is op andere fora heel anders, en die regel geldt dan voor iedereen, duh.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is niet zwart-wit, zo pleit Fardo bijvoorbeeld al lang voor meer pixels. Maar de meerderheid van ons blijft dat storend vinden. Vroeger mochten er totaal geen sigs, totdat de gamerbar zo populair werd. En daarom hebben we de regels aangepast, omdat we die kleinste gamerbar leuk en toch subtiel genoeg vonden. Sig-afmetingen van 150+ pixels veroorzaakt een invasie van slechte photoshops. Het wel of niet storend vinden van bepaalde afmetingen is helaas erg subjectief.

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, maar waarom is de ruimte die sommige onderschriften innemen met alleen tekst en vaak veel witregels, die trouwens veel groter is dan zo'n sigje, wel toegestaan? Want mijn onderschrift is namelijk enkel de tekst en dan komen de quote buttons etc, maar bij jou bijvoorbeeld zit na je tekst nog heel veel witregels, of is dat altijd zo bij je eigen account?

En los daarvan, sommige hebben meerderer regels tekst onder elkaar, dat mag dan wel, terwijl dat soms meer of net zoveel ruimte inneemt als zo'n kleine sig.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helaas ben ik een eenzame roeper in de woestijn en vind ik het altijd jammer dat ik weer een te grootte sig weg haal. Maar dat zijn inderdaad de regels transeperante sig's mogen (mits niet storrend) wel iets groter zijn ....

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die witregels bij mij komen doordat ik toevallig een erg korte post heb geplaatst. Als ik een hele lap tekst post, dan verdwijnt die witruimte vanzelf. Er is een minimumlengte per post, ook al staat er niks in. En als er niks in staat, dan komt er witruimte.

Er is ook een maximum voor het aantal regels tekst ja. Vroeger toen iedereen in zijn sig ging patsen met zijn games, werd dat vaak overschreden. Maar een paar regeltjes tekst trekt niet zo de aandacht weg van de post als een signature-afbeelding.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, daar is iets voor te zeggen, bedankt voor de uitleg. Maar als de maximum hoogte van 20 naar 40 pixels zou worden opgeschroeft zou je bijvoorbeeld dit soort dingen (btw niet mijn gamerpicture) in je sig kunnen zetten, en ook userbars of kleine sigjes zoals degene die ik hierboven neer heb gezet. [​IMG]
    Naar mijn mening een leuke toevoeging op een xboxforum en nog steeds een erg kleine sig. Ik vind zo'n sig echt niet storend.

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, die link werkt niet, maar als jij een kruisje in je sig wilt hebben, ga je gang. 8)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij bedoeld deze ;) O-)

de sig gamercard van mygamercard.net

Krijg ook een kruisje :eek:

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eenst. Op sommige (voornamelijk) Amerikaanse fora heb je te maken met halve A4tjes wat betreft sigs. Zo is het duidelijk wat een sig is en waar de post stopt. Niet veranderen idd.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is wel weer het andere uiterste, btje overdreven. Je kan er ook 40 of 50 pixels van maken, nog steeds subtiel, maar dan kan je iets meer kanten op met je sig.

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe heb jij die gekleurde tekst onder je naam gekregen, 3Kings? Bij Iris heb ik ook wel eens zoiets gezien. Dacht dat het alleen voor mods was of is dit sinds kort niet meer zo?

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn een aantal mensen die een blauwe ondertitel hebben gekregen omdat ze wat live toernooien organiseren.

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Kun je trouwens ook de gamerpictures die je op xbox marketplace kan downloaden op internet vinden? Op de xboxsite staan wel de gamerpictures van de verschillende games, maar ik heb op de xbox een gamerpicture gedownload van een team die gamerpictures maakt. Mijn gamerpicture is een oranje kroon op een zwarte achtergrond. Je kan natuurlijk geen dingen van je xbox op een cd zetten, kan wel via een netwerk met je pc, maar dat heb ik niet, dus ik vroeg me af of die ergens op internet staan.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ehm was deze groote ook niet gekozen omdat het voor sommige irritant is dat er dan zoveel plaatjes moeten worden geladen elke keer weer als ze een topic openen. ;)

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil die dingen ook niet groter zien, als je gamevillage bijvoorbeeld ziet. 1 en al gigantische signatures, persoonlijk vind ik dit wel storend. De bedoeling van deze sigs was speciaal voor de gamebars maar ook voor de kleine sigs. Ik vind het best zoals het hier is, in het begin was het wel vervelend omdat ik soms ook sigs had gemaakt die net iets te groot uitvielen en die ik hier niet kon gebruiken maar uiteindelijk vind ik het toch wat beter als ze maar 350x20 zijn...

20. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Royal gamerpicture jatter :'-( 8)

Je kan ze wel terug vinden:

http://www.xbox.com/nl-NL/live/marketplace/gamertags.htm

En als je speciaal die gamerpic hier wil hebben heb je hem hier:

http://tiles.xbox.com/tiles/zS/df/0mdsb2JhbC9BCgRaBk0AGAFdL3RpbGUvMC8yODAwNQAAAAAAAAD9cCft.jpg
    /Edit: Dode link, Zoek het maar op ons forum:
    http://royalgaming.ro.funpic.de/home/index.php?site=forum_topic&topic=29
    Het is en blijft een topic om over te discussiëren maar er is ook ene baas en die heeft het laatste woord!

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina