The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook een demo van E3 2005, we zijn ondertussen al een stuk verder, en dat was ook een van de eerste builds van de game. De makers hebben ook zelf al toegegeven dat er teveel fouten inzaten. Echter ze hebben genoeg tijd gehad om het bij te schaven.
    En ik denk niet dat de A.I. zomaar niks is want in Chronicles of Riddick (hun vorige game) was de A.I. ook al erg impressive.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een dikke 3 weken dan ligt deze game in de winkelll YEAHH

    deze wordd heel vet .. dat voel ik gewoon aan mijn donkere wateren
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    goh jij ook al:+
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ja dit spel wordt echt de shit no doubt.. ik heb er echt zin in.. deze komt meteen die dag nog in mijn xbox te zitten..
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op www.xboxyde.com sta weer een nieuw filmpje in dat filmpje zie je hoe ze de black hole gebruiken ziet er vet uit.
     
  6. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het zit met een demo die misschien nog voor de release uitkomt .. ? ik las net wel op een site dat er volgende week waarschijnlijk demo van the darkness op de ps3 uitkomt.. ?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ghehe. ^^ Maar ze moeten niet zeuren, zijn wel je ouders he. Alhoewel ik me daar vaak genoeg in kan vinden.

    Zoals al gezegd werd, dat was de eerste build die goed draaide en volgens Starbreeze geschikt was om aan te tonen tot wat The Darkness instaat is. Over A.I. hebben ze dan ook geen woord gerept in die demo. ^^

    Als hij op de PS3 komt zal er ook wel een Xbox360 demo verschijnen lijkt mij. Of zouden ze daar nu ook al op concurreren?
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk ! maargoed .. ik hoop dat de AI echt heel goed word in de game .. anders word het echt een brainless knalfestijn !

    met een goeie AI ala Fear zou t zeker wel vet zijn .

    Ik heb alleen nog maar heel weinig kunnen lezen over de multiplayer .. ik denk ook persoonlijk dat je het me deze game niet van de multiplayer moet hebben maar meer van een ijzersterke singleplayer .. net als Bioshock !
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens,ik denk dat de MP meer ala p[rey word (alleen zonder ondersteboven lopen etc)
    En dat je dan bijv een powerup ergens in het lvl vind,waarmee je de donkere powers kan activeren.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    schijnt te zijn dat je in MP kan switchen tussen die slangen en die gozer met wapens :confused:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Serieus? Volgens mij was 't dat iedereen gewoon een Hitman speelde en één iemand Jackie. En je kon ook die Darklings spelen. Die kleine gassies. Maar weet 't niet zeker.

    Hoe kom jij daar dan bij?
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ..niemand weet het nog eigenlijk :9

    ben wel benieuwd of er nog een demo komt voor de release
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik las het bij dat filmpje over die blackhole op xboxyde.com ;) weet ook niet of dat waar is maar we zien wel, wordt zowieso een gave game.
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei, oei nog een paar weekjes, deze game wordt zo vet he! Ik ga die gasten echt op de meest brute manieren afmaken :p \o/ is 29 Juni echt 100% zeker!?
     
  17. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    29 juni is volgens my wel zker ya staat byna op elke site\o/

    wie er zin heeft om de eerste dag lker te gaan multiplayeren add me als je zin hebt:b:
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Eind juni is de release idd als het goed is. Ach ja ik krijg vanzelf wel telefoon als Replay um binnen heeft :)
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb wel weer zin in een goede bloederige game!
    Zou willen dat er meer games zoals dit en manhunt of soldier of fortune naar de 360 kwamen.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ! hoe bloederiger hoe beter is mijn motto :9

    Opzich niet heel veel reclame en details over deze game .. terwijl hij wel al snel uitkomt !
     

Deel Deze Pagina