Tijdens het 3.0 toernooi hebben jullie gewonnen van inT niet Ic3 zoals op jullie site staat. Beetje kinderachtig dat een aantal van jouw spelers er trots op zijn dat ze" Ic3 hebben verslagen" Wat niet zo is lunaµ deden geen moeite die match. Daarom daag ik jullie uit voor een match. Dinsdag 20:00 voor Consolegaming. Ik heb je al in mijn FL.
Oke, ik zal het ff veranderen. En wie zei dan dat we ice hebben verslagen? Edit: Eigenlijk ook wel triest dat jullie niet seriues spelen in een clanmatch . ofniet? Ik neem aan volgende week Dinsdag. Of we gaan quad host vanuit WzzD. Ik Zero Hopelijk Daco en Lightn1ng
Zouden jullie als team zijnde 1xbox + accessoires op kunnen hoesten HLH? Accessoires= Controller, Game GoW, Headset, VGA-Kabel.
Ik ga het ff aan de andere vragen. De mijne kan niet omdat je best wel vaak disc errors krijgt Edit: Gaat niet iedereen met zijn eigen controller/ headset spelen?
Kunnen we doen, ik vind het niet echt nodig. Wat vind jij? Als je gewoon 8 goede controllers hebt is het goed toch. Edit: check even of er mensen uit je team een VGA-Kabel hebben Mercenary, die hebben we namelijk wel nodig.
Oke, maar ik speel liever met eigen controller + headset. Niemand is online dus ik laat het wel van middag weten.
Je kunt natuurlijk je eigen controller / headset meenemen. Lijkt me logisch, zeg alleen dat het niet per sé nodig is
Geen Quadhost En ik speelde niet mee in die match tegen jullie voor inT. Dus ik kan er niks aan toevoegen. Gimbly & nog zo'n gast lopen de hele tijd irritant te doen in lobby's dat ze Ic3 hebben verslagen nogal bullshit
Tja we hadden opeens een ander team en de sfeer was gewoon, laten we zeggen niet serieus, btw Shadowrun ownd!! Maar 40euro !!!
Hoe merk je dat je tegen vista noobs speelt? Heb nog niet egt gemerkt dat iemand erboven uitstak ofzo dat hij op de computer speelde :\ Ik domineerde natuurlijk elke room .
Dat weet je ook niet, ik wist het zelf ook niet totdat ik ineens 3x een achivement tegelijk kreeg lmao.