Bestaat altijd een kans dat er mensen uitvallen doordat zij verhinderd worden. Dan kunnen mensen wisselen naar een datum die voor hun beter geschikt is.
Beters... ik heb een derde gepland maar omdat dit nog niet zeker is, en omdat het nogal ver weg ligt hou ik hem even dicht over een week gaat deze open. Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt... mijn forza 1 clio.
Ik ben ook al wat clan members te regelen die wel mee willen doen. Ik zal straks ook wel mijn clio laten zien. Is niet echt wat maar ja (Is alleen de buitenkant, binnen kant doe ik niet omdat ik alleen eeven wou kijken wat voor mogelijk heden ik had om te tunen met die auto )
Dat zou heel mooi zijn, als je ideeen of suggesties hebt roep je maar. En misschien kunnen we 2 races op 1 dag houden, dat zou ook nog een mogelijkheid zijn. En nee ik heb het even in de startpost gezet en er mogen GEEN PRESTATIE VERHOGENDE ONDERDELEN OF INSTELLINGEN AANGEBRACHT WORDEN word dit dus wel gedaan door iemand dan wordt hij meteen uit de race gediskwalificeerd.
Misschien dat dit in een later stadium wel kan met vaste configuraties? Weet niet of je dat in-game kan controlleren, maar in het echt wordt immers ook geraced zonder interieur en met een gekietelt motortje. Van mij hoeft het niet per se maar is misschien straks leuk voor de die-hard om het net iets sneller te maken, kan je ook meteen meer laps nemen
Vergis je niet de Renault clio rijd al vrij hard. Start Forza 1 maar eens op. Als je auto's gaat upgraden wordt het al een stuk onbetrouwbaarder om te zien of er niets "extra's" mee gedaan is. Deze races gaan ook niet om snelheid, maar om behendigheid en het langdurig kunnen racen met 7 andere vlak om je heen. Kijk ik kan wel een limiet van 150kw opzetten, maar er zijn verschillende manieren om hieraan te komen, wat soms resulteerd in verschillende presterende auto's.
Ja dat snap ik als het te moeilijk is gewoon niet doen, een lang stuk racen is inderdaad een grotere uitdaging.
Waarom wordt de eerste race niet iets naar voren geschoven trouwens? Gewoon voor de test/fun om eens met zijn 8en op het circuit te staan met een Clio. Denk dat velen dat wel effe willen in hun eerste online race
mmm, Wacht wat dacht je hiervan: Raceday 00 Practice Date: 10 Juni Time: 18.00 Car: Renault Clio Sport RS Track: Mugello (short) Laps: 20 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard ??
Misschien iets later ivm etenstijd 17 juni kan ik overigens niet.. alleen na het avondeten... de rest van de dagen wel. Misschien kunnen we nog een dag in de week inplannen?
Hoeveel kunnen met Muliplayer in 1 race zitten? Btw, dit is mijn Clio van FM1: Voor wat meer foto`s ga hier naar toe!
Ok, Zie begin post er is nu een extra dag ingelast, mensen kunnen zich hiervoor inschrijven @ Dongevity NLX: ik heb je van 17 juni afgehaald er is dus meteen een opening voor Raceday 01.