pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pG Rem NL

    pG Rem NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    he hola allé Seal?? Heb je een invite nodig voor de dubbels dubbels?
     
  2. pG Rem NL

    pG Rem NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/ 2 mijlpalen in zo'n korte tijd! Hiep Hoi!

    Dat was het wel weer.

    Mike? MIKE? MIIIIKEEEEEE Feestje bouwen?:b::b::b::thumbs:
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je was wel aight, je bent beter geworden nadat iedereen stopte, ik denk dat je wel beste speler was in DDB misschien TRIGGERHAPPY NL.
     
  4. Nah, ik was ook meteen gestopt hoor. Jaa trigger en ik hadden hetzelfde niveau eigenlijk... Zal nooit meer die match vergeten tegen aVip van wel 4 uur, alleen jij en deadbringer deden niet mee. Aztack wel, en daarom duurde het ook zo lang haha
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat bedoel ik nou he, je lult alleen maar onzin maar je weet gewoon van helemaal niks en maar opscheppen.
    Je hebt me vroeger never gepakt, mss was je wel beter zal ook wel, je speelde dat spel 24/7 dusja, maar ik heb mss 1 of 2 keer ooit met jou in een lobby gezeten waarvan wil je weten of je me pakte dan, omdat je toen mss boven me eindigde, lolz deadbringer ja die pakte mij ja, logisch die jongen owned gewoon.
    En toen ik trug kwam op CoD2 was het zwaar wennen maar het ging op laatste echt wel redelijk als je zag hoe weinig ik maar speelde.
    Je moet niet zoveel praatjes hebben Smartboy, je bakt er niks van!
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  6. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Greets Rem

    Is geen probleem man

    Ga terwijl ook een 2de (of 3rde) account maken op Live
    en me aanmelden met die account op Gamebattles (pG Prodigy Seal) Normaal gezien kan je me vanavond erbij adden en ben ik op tijd eligible voor de clanmatch van morgen

    Het is moeilijk om m'n andere groep te deleten.. Makkelijk om te zeggen totdat je die delete knop ziet hehe

    Als je friendrequest krijgt op GB weet je het wie het is hé ;)
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    kk BS, ik zat zovaak in je lobby, als je met peet in een lobby zat zat ik erbij, we speelde niet 24/7 we speelde als we zin hadden. Je was NIKS en je was toen je terug kwam ook NIKS. Ik heb geen praatjes over mezelf, de dingen die ik vertel maak ik toch wel waar. het is een feit dat aVIP A (Deadbringr, SmartieZ, AztacK, XmaN) > NL was, op de boys van eVo na maar die chickende weg na een loss van 2Q (sorry nemmy moest ik even zeggen).

    Wacht niet te vergeten de 1023098 - 0 r8pe van aVIP - DtS.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    BS????
    Maaja ik ga geen welles nietes spelletje spelen, jij blijft erbij dat ik niks was, ik blijf erbij dat jij een dikke prutser blijft die niet kan gamen en teert op zijn mede clangenoten om te kunnen opscheppen.
    Adiosss
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    w/e leuk dat je daarover begint, simpel om een discussie af te kappen als er niks meer uit kan komen.

    Newsflash: je hebt fucking Tx voor je naam staan.
     
  10. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hou op met die discussie man, jullie stellen allebei niks voor vergeleken wat er allemaal rondloopt
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Oeh komt IntenZz over de vloer LMFAO chagerijnige kloot ik blijf je negeren op MSN zo hoor XD (lag dat eVo dingetje een beetje gevoelig?)
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hm oke die snap ik niet:lol:
     
  13. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL
     
  14. Hahaahahah SmartieZ, ik herinner mij een post van een tijdje terug waarin stond: "Als ik mijn ticket naar/of van (weet niet meer) VWO6 heb, dan ga ik beginnen een spel te spelen tot perfectie in de vakantie" Ik weet zeker dat je dat gepost hebt, en ongewtijfeld 3Kings ook, we hebben er nog vaak om gelachen hahahaha :lol: Volgens mij stond ie ergens in het GoW 2.0 topic.

    Dus ga niet praten, en ik heb mn vakantie niet afgezegd, ga alleen 1dag later WAUW.
     
  15. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want je weet hoe die match verlopen is :9. j/k. We hebben daarna nog zat matches gewonnen hoor. Maar Raolio, jij was niks vergleken bij de top van Nederland, kom op man. SmartieZ, Deadbringr, AztacK, Just1ce, IntenZz en ik, dat was het zo'n beetje. Btw, SmartieZ heeft meer clanmatches gedaan dan jij denk ik. Jij denkt dat wij alleen GoW spelen ofzo? We doen ook CoD3, waar SmartieZ zwaar goed in is/was. Alleen is hij ermee gestopt omdat het een saai spel is (Denk ik) en omdat hij zijn tijd nu in het leiden steekt (Sponsordeals, etc.). Ook speel ik op het moment even niks, omdat ik vooral aan de site(s) zit te werken. Maar als MoH: Airborn uitkomt, zullen wij beide weer veel matches spelen. We hebben dan namelijk een erg sterk team:

    Genesys, IntenZz, SmartieZ, NightFox, MarXmaN, Nemesis, VesuVio.
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    true, ik ga ook een spel spelen (wss shadowrun of moh) en ik weet bij voorbaat al dat ik er ongetwijfeld goed in wordt aangezien het beide mijn type FPS is. Dus ja ik speel het in de vakantie, en ik speel het op perfectie, maar wil dat zeggen dat ik het non-stop 24/7 elke dag speel? Ik heb vakantie voor vakantie, niet om te gamen.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik was niks vergeleken bij jullie? Je kunt overdrijven, Aztack, Deadbringr, Just1ce, IntenZz, Xman allemaal stuk voor stuk beter dan mij ( met jou niet gespeeld zover ik weet ) maar dat ik nou helemaal werd doodgeveegd viel ook wel mee. Vooral toen ik dus opnieuw ben begonnen deed ik niet veel onder voor paar andere toppers uit NL die toen nog CoD2 speelde.
    Smartboy weet daar niet eens iets van omdat die jongen maanden geen CoD2 heeft gespeeld, die weet nie eens meer wie beste NL op CoD2 nu zijn.

    Maar k stop er nu over, arme pG topic staat al voor 100 pagina's vol met crap dus laten we het niet nog erger maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  18. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger gamede ik alleen in de vakantie. Toen moesten we daarbuiten nog werken.

    Vroeger.
     
  19. Lijkt mij dat vakantie voor jou heel veel gamen is dan, aangezien je in de vakantie een spel "tot perfectie" wil gaan spelen. Perfectie bereik je alleen door heel veel oefenen........

    onee ik vergeet dat jij een WONDERKIND bent. (jaja reageer maar niet, niet janken smartie)
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn altijd als ik er niet ben is het hier gezellig, maar Martijn kwam je morgen nu ook?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina