sig grootte

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door averagegamer, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hey, super bedankt voor deze gamer picture! :thumbs:
    Ik weet wel dat je die gamer pictures terug kan vinden op de xbox site (schreef ik ook in mn post) maar ik dacht dat over het algemeen bijna alleen maar van de games waren, en niet de gamer pictures die door anderen zijn gemaakt, ik wist ook de naam van de makers niet meer uit mn hoofd :)

Maareh, hoezo jatten dan, weet je hoeveel ms points ik eraan besteed heb:9 En daar zijn ze gewoon voor iedereen vrij te downloaden en te gebruiken. Anders zouden ze hem toch niet als download posten? Of is dat een een of andere clan dan ofzo, ik dacht gewoon, vette gamer pictures zijn dat, die wil ik als gamer picture, zo'n oranje kroontje op een zwarte achtergrond :)

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ah vandaar :D

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Jah over die sigs:
    Ik had een plaatje van 425*50 (gamerbar), en dat mag dan niet?
    Ik snap dat echt niet.. Het is tog een 360 forum, beetje gek dat je dan de officiele sigs niet mag gebruiken..
    Het gaat dan om deze:

Zowiezo: Kijk naar de sig van bijvoorbeeld COOKIE X (No hard feelings,gwoon omdat je op deze pagina staat ;) ).
    Deze is zoveel langer/groter dan dat plaatje.. Maar dat mag dan weer niet? Beetje gek..
    Als het te maken heeft met de laadtijden van de pagina's.. Ja ok, snap ik. Maar deze site (My Gamercard) heeft gewoon een goede server lopen.

Verder ben ik het wel eens met de kleine sigs, die fora waar je dan één regel 'reactie' hebt, en 8 regels plaatje erachteraan.. Klopt. Thats bull.
    Mar zo'n kleine gamerbar zou tog wel kunnen?

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hierboven een voorbeeld van wat sommige als hun sig hebben.. of wat ook fijn is:

good deals: adhajlkdhaljkdhaljkdhljakshdjlka hsjlkhajlsdhaljskhdjahdjahdjhsadljk
    bad deals: adjhaljdaljksdhajlkshdjklashdjklashdjkashdla
    games wanted: adjakjdalkdjalkdjalskdjalksjdlakjdlkajsdl
    games for sale: adjhakljdaljkdhjaklshdlkjashdljasdlasdl

En dan was dit mijn sig en die mocht niet want die beweegd

en deze was te groot:

(raar dat je alleen de helft van t bovenstaande plaatje ziet, maar zal wel aan mygamercard.net liggen)

Als je er een centimeter langs legt dan is er toch duidelijk verschil, die sigs met txt zijn vele malen groter!

Net zag ik er ook nog een die zo'n kleine gamercard/tag gemaakt had van wel 20 px maar er dan vervolgens 2regels text met een blanke regel tussen douwt..
    en iemand die dit heeft:

games owned:adakdjaldja;daisd
    --=++=--------
    games wanted: ajsdlkajdlkajslkd
    --=++=---------

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    @ Reddevil en Demon: Jullie hebben helemaal gelijk, dat snap ik dus ook niet, waarom zoveel regels tekst en witregels in je sig wel mag, maar een klein plaatje van 40 of 50 pixels niet, dan zou je sigs van mygamercard.net, toch een leuke toevoeging van een xbox 360 forum, erin kunnen zetten.

Die sig van Demon, die is toch ontzettend bescheiden, neemt amper ruimte in, maar die is volgens de maatstaven van het forum 2 keer de maximum grootte. Ik vind dat zo'n klein sigje gewoon moet kunnen.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor alle duidelijkheid de regels uit de aankondiging:

• De maximaal toegestane grootte bedraagt 350x20 pixels.
    • Afbeeldingen moeten statisch zijn.
    • Andere afbeeldingen dan gamebars zijn toegestaan, dus ook eigen creaties.
    • Afbeeldingen mogen niet in strijd zijn met het forum beleid.
    • Eén afbeelding in een handtekening + maximaal 3 regels tekst, zonder spaties tussen de regels.
    • Geen afbeelding? Dan maximaal 5 regels tekst.
    • Smileys als afbeelding zijn niet toegestaan.
    • Een quote in een handtekening mag, maar niet in combinatie met een afbeelding.
    • Reclame maken voor een website via een afbeelding is niet toegestaan.

Vijf regels aan tekst trekt in principe minder de aandacht dan een afbeelding. Daar gaat 't ons dan ook om, een relatief 'rustige' uitstraling. Daarom staan we ook geen dynamische afbeeldingen toe. Binnen 350x20 pixels is er genoeg ruimte om zelf een leuke -unieke- afbeelding te maken, of om een kant en klare afbeelding te gebruiken.

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Neej, binnen die ruimte kun je niet eens een Mygamercardnetsig gebruiken, alleen de userbar, kom nou, wat stelt een sig van 350 bij 50 pixels nou helemaal voor, dat is superklein, meerdere regels tekst mag wel, belachelijk.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de userbar mag ook niet want die is animated ;)

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, maar wel genoeg andere afbeeldingen. Van oudsher mag men vijf regels aan tekst in een signature hebben staan. In de eerste instantie wilden we helemaal geen afbeeldingen toestaan in signatures, maar omdat er toch redelijk wat animo voor was (o.a. vanwege gamerscore/gamertag) hebben we 't ingevoerd. De maximale afmetingen hebben we met een reden vastgesteld op 350x20 pixels.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beetje transpirant moet wel kunnen niet?

Alleen denk ik met ene hoogte van 50 bij 500 ofzo dan wordt het een choas en nou'ja het staat nu anders best wel netjes niet?

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben het er helemaal mee eens dat het best wat groter mag. Ook die dynamische gamebars vind ik best relaxed. Tuurlijk moeten er regels zijn en ik vind dat xbw het nog altijd goed doet. MAAR, dit forum geeft men niet voor niets de optie om signatures uit/aan te zetten. Of om afbeeldingen wel/niet te laten zien. Persoonlijk vind ik dat men zelf de beslissing kan maken of ze er wel of niet aan mee willen doen. Ik zou zelf voor de gulden middenweg gaan en 2 maten sigs introduceren. Zo kun je iedereen een plezier doen, aangezien mensen op deze manier toch "iets" van een keuze krijgen en zelf kunnen beslissen wat ze willen maken/gebruiken.

- 350x20 Voor die dynamische/bewegende shit
    - 350x50 Voor statische afbeeldingen

Dit is dus echt belachelijk aangezien jij niets met photoshops te maken hebt die mensen maken en voor hun persoonlijk leuk/cool vinden. Hou er rekening mee dat veel photoshop beginners trots zijn op hun 1e/2e/3e sig en ze graag willen laten zien. Als dit qua design minder is dat wat jij gewend bent betekend dat niet dat het "slechte photoshops" zijn. Je hebt het recht ook niet om een sig weg te halen omdat ie naar jouw mening "slecht" is. Indien mensen belachelijke afbeeldingen gebruiken (sex e.d.) of qua afmetingen buiten de regels vallen, dan heb je zeker het recht om in te grijpen, aangezien dat gebaseerd is op regels die op dit forum van toepassing zijn en niet om een "mening" gaan, ook al ben je dan een moderator.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dynamische afbeeldingen worden zowiezo niet toegestaan ... en 50px vind ik echt te groot :eek:

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee.

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Er zijn fora waar je gewoon een sig van 500 bij 200 mag plaatsen en dat is erg mooi en werkt prima. Maar goed, op dit forum is het anders, je kan iig nog een userbar van mygamercard.net gebruiken ipv een sig of ander ontwerp van die site.

@ Fardo: een userbar hoeft niet animated te zijn hoor. En 50 pixels is helemaal niet groot, dat is minder dan sommigen hier aan tekst in hun onderschrift hebben staan.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Eigenlijk is dit nutteloos topic, want de mods willen toch niet groter maken, dus je kunt wel discussieren, maar ze geven toch niks toe of willen neit overgehaald worden

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Het topic begon met een vraag, en toen bleek dat er nog meer mensen grotere sigs willen. Maar de mods willen idd toch niks veranderen, ondanks dat de sigs maar een beetje groter hoeven te worden, nog steeds erg klein zijn, zeker vergeleken met andere fora, mensen zelf kunnen instellen of sigs worden weergegeven of niet, er mensen zijn die alleen met tekst in hun onderschrift de tekst meer ruimte inneemt dan een kleine sig van 50 pixels hoog. Maar goed, ondanks deze argumenten zijn de mods niet bereid een kleine wijziging in de regels toe te passen en de enige tegenargumenten die genoemd worden zijn voorbeelden van het andere uiterste, iets wat dus niet aan de orde is, omdat het enkel om een iets soepelere regel gaat. Maar goed, als zij het niet willen, dan niet.

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  17. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Nog zo'n achterlijke reactie op een zeer formele post met een eenigszins goede oplossing. En dan zeuren als men oninhoudelijke posts plaatst. Way to go!
    Dit is helemaal geen nutteloos topic en ook al willen de mods de regels niet veranderen, dat betekend niet dat ze niet open staan om naar onze suggesties te luisteren en erover te discussieren. En dat "toe geven" is helemaal niet nodig, hun bepalen de regels uit ervaring die ze de afgelopen jaren hebben opgedaan, simple as that. Als er dan mods zijn die denken dat het cool is om zo "kort en krachtig" mogelijk te reageren, noujah...daar moeten we dan maar gewoon om lachen en verder niet op in gaan.

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    kijk maar is naar de sig van NecroSadistic28

is veel groter dan zon klein balkje van 50 pix hoog

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is nu al de zoveelste thread over dit onderwerp, volgende keer gelieve eerst even zoeken.
    We hebben onze argumenten gegeven, en die van jullie al tig keer weerlegt in deze en alle andere threads. Dat je vind dat het op andere fora wel "werkt" wilt niet zeggen dat wij vinden dat het daar inderdaad "werkt" of hier zou "werken".
    Alsnog gaat het hier op Xboxworld om wat je post, en niet om wat er in je signature staat. Het is een toevoeging, meer niet. We zijn geen cu2 of hyves, of hoe dat soort "kijk mij eens geweldig zijn" soort sites ook heten. Dus maak je gelieve meer zorgen over wat je daadwerkelijk post, dan wat er onder je post komt te staan.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina