[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heya!

    Ik zit ondertussen bij het begin van blacklist gast 2, heb nog ff tijd over voor dat forza 2 er is, maar nu heb ik een vraagje.

    Ik heb nu de volgende 3 auto's

    porsche cayen

    gallardo

    corvette c6

    Alleen de gallardo tot max getuned,

    Ik heb ook nog zo'n 300.000 credits.

    Nu heb ik gewonnen van gast 3, een aantal onderdelen vrijgespeeld, maar mijn c6 is "spontaan" al tot max getuned, komt dat omdat je van nummer 3 gewonnen hebt!?

    én de volgende vraag:

    Ik kan nu op 1 van die 3 de junkman engine plaatsen, maar als ik bij de gallardo kijk(die nu top getuned is..) gebeurd er niets... Moet je eerst die junkman engine doen én dan pas max tunen!?

    én de laatste vraag

    Heb ik met deze 3 voldoende power om t spel uit te spelen? Of eigenlijk, welke auto is t meest geschikt om t spel mee uit te spelen!?

    mvgr

    dMn
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de gallardo max tuned kun je hem ermee uitspelen;)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat je die C6 al 'spontaan' maximaal hebt getuned heeft niets met het feit te maken dat je de #3 van de Blacklist hebt verslagen. Maar raar is het wel. :confused:


    De Gallardo is een super fijne wagen om het spel mee uit te spelen, mede omdat hij een 4-wheel drive auto is. Waardoor je snel grip kan zetten tijdens de acceleratie in een bocht. Maar een C6 is denk ik nog wat beter, een echte krachtbeul. :)
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ja die c6 is ook redelijk zwaar dus daarmee beuk je lekker die cops aan de kant...

    maar wat is nu t nut van die "junkman engine" upgrade!? Ik zie de balkjes niet verder omhoog gaan!
     
  5. Remco

    Remco Guest

    je moet em er eigenlijk zo laat mogelijk opgooien, dan werkt ie het beste..
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    thanks...

    ik moet nu nog 1 milestone halen om tegen nummer 2 te racen.
    Al het andere( 8 races/7.5 miljoen bounty).. that's all done!

    Alleen ik wordt echt knetter gek!
    dit zijn mijn opties:

    200.000 pursuit cost (dus geen bounty)
    12 roadblocks
    8 spike strips

    ik haal ze wel maar word echt TE vaak klem gereden... begin moet je echt moeite doen om die gasten heel te houden.. maar na lvl 3 worden ze lastiger, zeker als ze met een aantal zijn...

    Iemand nog tips!?
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    je rijdt naar de plaats waar allemaal bussen staan en rijd op 1 van de 2 schansen.En je blijft daar vanboven opstaan en als de lijn van busted dichter komt duw je op select en zo verder tot je die laatste milestone hebt
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Ik wist niet dat die erin zat:lol:, volgens mij bedoel je de cayman;)
     
  9. Remco

    Remco Guest

    dat is ook triest...
    je moet gewoon rondjes gaan rijden op de eerste snelweg (dus niet die in rockport city) dan als je alle milestones hebt gehaald, rijd je dat stadion in, werkt altijd:thumbs:
    oeps, sorry voor de dubbelpost
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als de politie op level 5 zit is het niet even zomaar rondje rijden.......
     
  11. Remco

    Remco Guest

    euh jawel hoor.... de snelweg is breed zat, ik heb t altijd zo gedaan, want ik wist niet eens dat je op die bussen kon gaan staan en ik heb op deze manier total bounty's van over de 2 miljoen gehaald, dus reken maar dat t werkt
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op die grote snelweg rondjes rijden werkt wel degelijk. Zo krijg je ook nog punten voor het rammen van roadblocks etc. :D
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    over welke snelweg rij jij dan altijd ik rij altijd waar ik het op deze map rood gekleurd heb en raak ze dan kwijt op het zwarte stipje, ik vraag me af waar adt stadion is waar jullie het over hebben..

    [​IMG]
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Ik bedoel die snelweg linksbovenin;)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Triple X NL, ik bedoel netzoals rumast ook die snelweg linksbovenin. :)

    Dat bounty trukje word hier uitgelegd:

    http://www.xbox360achievements.org/guide.php?type=Retail&gameID=85


    Tips:

    EASY BOUNTY

    There are two ways to gain bounty quickly in Need for Speed. The first is very commonly known as the 'Bus Stop Glitch. To pull this glitch off, you have to get to the bus station which is located almost right in the middle of the map. Go inside the bus station through the glass and up one of the two ramps. The one on the right leads to an extension of the tarmac, the one on the left leads you on to the top of several busses. It doesn't matter which one you use as the same rules apply. Keep the nose of your car on the edge, and constantly watch out for police cars coming up behind you, especially on higher heat levels. If you notice the cops starting to leave, drop down, drive around the petrol station in front of you a couple of times and you should get them back on you, then go back in the bus station. You can get several million if you’re lucky by using this method.

    The second way to gain easy bounty is slightly tricky and cannot be done until the final area is unlocked. In the bottom left hand corner of the map is a stadium, this is your key area. To start the bounty run, go to the fifth bounty option and begin. When you gain control, start making your way towards the stadium. the easiest way is to turn right from the start and then take the second left into the tunnel. Continue straight on until you get to the area where the highway starts. Follow this to the stadium, staying on the right hand side. When you arrive, instead of going straight on and over the bridge, quickly go left at the last gap and turn into the stadium. Drive across the grass and turn right at the other end before the jump. Immediately swing it 180 degrees to get back on the highway, and when you come to the first opening, turn around and go back the way you originally came into the stadium. Repeat this ass many times as you need to. When you have finished, keep driving around till you are able to go into cool down mode, then head back to the stadium, and in to the hiding zone. On heat level 5, you can rack up around 1 million bounty in a couple of minutes. You can also get the cash milestones, cost to state milestones and time limit milestones this way.


    De locatie van dat busstation kun je op deze link zien, en is aangegeven met een rode cirkel in het midden:

    [​IMG]
     
  16. Remco

    Remco Guest

    ja, maar ik vind het stadion fijner hoor...
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    jaah gisteren de 2de op de blacklist geklopt ik heb nu 17 miljoen bounty.En dus nu nog enkele races winnen en ik mag tegen razor
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    spel ook net een dikke week binnen en ben er toch best blij mee. Vele malen beter dan de demo, erg goed vermaak en grafisch ook zeker niet slecht. Heb nu de eerste twee van de blacklist te pakken.
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem al op de ps2 vroeger gespeelt maar wou hem toch nog is overdoen op de 360.Het is 1 van de beste need for speeds vindt ik
     
  20. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens beter dan carbon dat zeker.
    alleen wachten op pro street kijken wat die word
     

Deel Deze Pagina