pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ook? Voor zover ik weet komt qG niet?

    En idd Rbert, ik speelde COD2 op perfectie en ik zat geen 100'en uren op dat spel, sterker nog, ik speelde tegelijkertijd LoTR:BfME2 en Def Jam FFNY ook op hoog niveau.
     
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet heeft: qG I Experienz, qG I Maj1nbuu, qG Ar1dity & qG I evil B U U nog niets van zich laten horen na meerdere messages. Ging er vanuit dat ze zouden komen aangezien ze niet afgezegt hebben...

    Maar ik zal er eerlijk gezegd niet wakker van liggen als jullie lekker thuis blijven.
     
  3. Jonge als qG niet komt zijn het echt sukkels, niet normaal. Echt bedankt voor het afmelden enzo. Maarja ze willen hun winnende tactiek natuurlijk niet verraden, wajoow.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    LoL jij speelde CoD2 echt niet perfectie he, jij keek teveel naar Deadbringr, grapjas.
     
  5. of naar jantjuuh
     
  6. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    niet komen is verliezen toch?:D Ze hebben die no show ticket niet voor niets uitgevonden, een qG boycot pG ticket bestaat namelijk niet!
     
  7. Ja echt vet van qG winnen door een no-show... not? :confused:
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    LMFAO we hebben in GS 4 matches verloren, elke match zonder mij.

    GS en aVIP bestonden uit killing-machines, ik was degene die ze vertelde waar ze heen moesten gaan. Met logisch nadenken kom je al een heel deel verander dan gewoon 'snel' kunnen schieten. COD2 CTF kwam ontzettend hard neer op teamwork en strategy, ik beheerste die voor ons COD2 team. Wat wil je nog meer Raoulio dat ik peter hier laat komen om het te bevestigen? Elke aVIP speler weet dat en zal het je zo vertellen.
     
  9. pG Rem NL

    pG Rem NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je geen id hoe populair ik ben op life en omstreken. Alleen op Gamebattles krijg ik al zo'n 15 uitnodigingen p.w. om vrienden te worden:lol:

    Je zal toch echt ff een mailtje moeten sturen:9
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet een beetje zonde, als qG niet gaat? Ze kunnen toch een andere tactiek gebruiken? Alles is beter dan niet gaan...
     
  11. Mee eens, als je je tactieken niet wil verraden, kom dan opdagen en gebruik andere tactieken. Niet echt vet, nu wordt het toernooi eigenlijk een beetje verpest, denk niet dat er zo snel een vervanger geregeld kan worden ofzo...
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartiez is weer ouderwets aan het stoken, gisteren met de jongens van het qG GoW-team gesproken en ze komen gewoon. Ze nemen zelfs 2 xboxen mee (hlh kan geen xboxen meenemen).

    Ik kom alleen nog 1 VGA-kabel te kort jongens....
     
  13. :thumbs: SmartieZ moet het altijd weer even spannend van te voren maken he, lmao.
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal het echt niet laten, alles voor aandacht he...
     
  15. Hey Kings ik maak me alleen nog zorgen om 1 ding bij de LAN, ik stuur je wel een PM, best belangrijk.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe kan je nou DJ:FFNY op hoog niveau spelen? Die game ondersteund helemaal geen Xbox Live :x
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk LotR op hoog niveau en DEF JAM voor de lol ofzo. Weet ik veel...
     
  18. lmfao :lol:
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    PS2 eppo. Wedje maken dat het 1 v 1 ondersteunde ;-).
     
  20. Def Jam op hoog niveau spelen is volgens mij ook niet erg lastig, hoeveel mensen doen dat nou heel fanatiek? Spelen daar veel clans actief op? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina