[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik op 16 december het idee kreeg dat mij een wii wel leuk leek, reed k op 17 december naar belgie pakte een wii uit het rek en ging thuis spelen *) me neefje heeft er vorige week 1 gekocht en kon in nl niks vinden ik stuur hem net over de grens in belgie en hij heeft er 1

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ok ik heb ws besloten een goedkopere tv te kopen en hou nu misschien geld over voor een Wii...... echter ik hoor er niemand meer over die laaiend enthousiast is.......is dat ding dan toch meer een hype dan anders wat? Is het grafisch toch te min, de besturing toch saai na een tijdje? Ben heel erg benieuwd naar wat meningen zo een tijdje na de aanschaf.

3. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou begint het voor mij pas straks mario strikers football kopen, helaas kan ik neit online [ ga dit nog wel even regelen] want anders is het echt een toppie spel. Heb nu aleen zelda, bijna uitgespeeld maar ben toe aan een ander spel. Moet eerst nog wachten op einde van de proefwerkweek, want mag daarvoor geen nieuw spel kopen :):

4. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4

ik had hem half december en heb hem in januari weer verkocht (omdat iemand er 150 euro boven nieuwwaarde voor bood..). ik heb hem 3 weken terug weer gekocht en het verveelt mij niet. ik heb enkel zelda, play en sports gespeelt.

wacht nu met smart op mario party 8 (besteld bij dynabyte voor 43 euro, komt over 3 weken uit) en wil ook nog heel graag the godfather spelen.

games als zelda (en naar het schijnt ook the godfather) laten zich heel erg goed besturen dmv wii remote en nunchuck! bij zelda voelde het vanaf het begin al heel natuurlijk aan!

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De besturing werkt in het algemeen prima en is leuk. Vanzelfsprekend zijn de graphics een stuk minder mooi dan op een PS3 en een 360, echter bij de Wii gaat het om de gameplay, en die is bij een aantal games gewoon erg goed.
    Echter er zijn 2 zaken waardoor ik je zou willen aanraden om te wachten met het kopen van een Wii.

1. Het apparaat is nagenoeg niet verkrijgbaar, dus ookal zou je hem toch willen kopen, dan kan dat niet eens.

2. Het gamesaanbod is momenteel echt bedroevend. Er is maar 1 echte topgame en dat is Zelda (Wii Sports is ook super tof, maar die krijg je er al bij). Verder zijn er wel een paar leuke aardige games, maar het merendeel is echt gewoon troep. Ik speel sinds januari eigenlijk alleen nog maar virtual console games op de Wii. Naast Wii Sports speel ik eigenlijk geen enkele Wii game meer. Dat zegt echt wel iets over het huidige aanbod. Ik zou wachten totdat er wat meer (top) games verkrijgbaar zijn.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tis alleen zo dat ik ws een hagelwitte samsung ga kopen en daar staat de wii toch wel erg mooi naast :+

regelen van de console zelf moet me lukken met mijn verkooppraatjes.....

enige waar ik dus wel benieuwd naar ben, komen er wel echt leuke spellen op de wii en welke zijn dat dan?

en daarnaast: hoe ervaren jullie alle andere mogelijkheden van de wii?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Er komen er nog een aantal:

Super Paper Mario
    Super Mario Galaxy
    Metroid Prime 3
    Zack & Wiki (lijkt me erg leuk worden)
    Final Fantasy: THe Crystal BEarers
    Super Smash Brothers
    Speciale Soul Calibur adventure game
    etc.

Maar voorlopig is het een droogte van jwelste

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Intertoys Deventer, heeft de WII gewoon weer op voorraad. :)

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... ik heb er zojuist een online besteld. Als het goed is zou 'ie morgen binnen moeten zijn (vage TNT voor 21:00 regel). Ben erg benieuwd. Heb alleen het sports pack maar ga in het weekend wel wat andere meuk kopen.

Ik denk zelf aan Dragonball Z (en of course Wii Play). Mensen ervaringen mee?

10. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dragonball is super vet!!! (Mits je de serie ook leuk vind)!
    Wii Play moet je gewoon kopen omdat je er een gratis Wiimote bij krijgt. Je betaalt dus eigenlijk maar 5 euro voor Wii Play

Ik weet niet hoe groot je budget is maar houd er rekening mee dat eind deze maand ook allemaal vette games uitkomen.

-Mario Party 8, 22-06-2007, €42,49 bij gamevision.nl
    -Resident Evil 4, 29-06-2007, €37,50 bij gcshop.nl
    -Scarface, The World is Yours 06-07-2007 €31,50 bij gcshop.nl

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk om te zien dat de meeste Wii titels voor een redelijk bedrag te koop zijn (en het geldt nu eens niet alleen voor ports enzo)!

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoera! Mijn Wii is na 11 weken van ellende ook eindelijk binnen \o/
    (getiept met Wii :9)

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wii

Jij woont toch ook in maastricht? Of gronsveld?

Ik in de heeg in elk geval.

Als je zin hebt kun je me je Wii friendscode PM'en!
    Kunnen we binnenkort online en Mii's uitwisselen ofzo

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    eijsden ;)
    ik zal mijn friendscode eens opzoeken, geen idee waar dat eigenlijk staat :) (er was toch zo een topic waar je die kon plaatsen?)

//edit: Pm verstuurd :)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nice, maar ben je daar echt zo blij mee?

Ik wordt van de voorlopige releaselijst voor Europa niet echt blij...

Europe
    06/15 Fantastic 4: Rise of S...
    Legend of the Dragon
    Mortal Kombat: Armageddon
    06/22 Mario Party 8
    Shrek the Third
    The Sims 2: Pets
    06/29 Driver: Parallel Lines
    G1 Jockey
    Harry Potter and the O...
    Resident Evil 4 Wii Ed...
    07/06 Disney's Chicken ...
    Manhunt 2
    Scarface: The World is...
    07/20 Big Brain Academy: Wii...
    Transformers: The Game
    07/27 Impossible Mission
    08/03 Surf's Up
    08/14 Madden NFL 08
    08/31 King of Clubs
    Tamagotchi Party On!
    09/07 Alien Syndrome
    09/21 High School Musical
    09/28 Ratatouille
    10/19 C.I.D 925: An Ordinary...
    11/16 Agatha Christie: And T...

Ik wilde eind van de zomer misschien een Wii aanschaffen, maar ik wacht wel lekker tot eind van het jaar. (dikgedrukt was ik in die lijst aantrekkelijk vind)

De VS heeft tenminste nog Beautiful Katamari staan voor oktober (als ie tenminste uitkomt) en Metroid Prime (voorlopig) voor augustus. :mad:

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe.. thanks:) ik ga er zeker een aantal aanschaffen in de vakantie :p.. genoeg vette games zie ik wel.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    natuurlijk ben ik daar blij mee :)
    ik vermaak me nog wel mef Wii-sports, en daarna komen Zelda, dragon ball z, rayman raving rabbids, mario strikers en red steel er nog bij (in willekeurige volgorde)

+ ik kan nu op mijn tv internetten :D

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. zelf heb ik er niet persee moeite mee met het games aanbod van de Wii. Voor de DS heb ik slechts 5 spellen ofzo. Ik denk dat als je de Wii erbij neemt (echt als "erbij", naast een 360 ofzo) dan maakt het opzich niet veel uit.

Die regel gaat in elk geval bij mij op. Wil eerst iig aan de slag en Wii Sports, Play en dragonball en daarna zie ik wel.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je misschien geïnteresseerd ben in goeie SP spellen en je hebt Resident Evil 4 nog nooit gespeeld zou ik die echt kopen, een betere SP ga je naast Zelda (kweet niet of dat je ding is ?) voorlopig niet krijgen in ieder geval. Of anders misschien Manhunt 2, al weet ik te weinig over die game om daar iets over te kunnen zeggen.

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  20. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beautiful Katamari wordt waarschijnlijk timed exclusive voor de 360 :thumbs:

Bron

Mijn vriendin heeft Resident Evil 4 voor mij besteld als cadeautje \o/

Verder heb ik Manhunt 2, Scarface: The World is Yours & Mario party 8 besteld. :9

Laatst bewerkt: 15 jun 2007

Deel Deze Pagina