Hallo, Ik heb dringend een Poisson of Paralysis/spell nodig om Umbra te verslaan, ik heb me rot gezocht maar ik kan het NERGENS vinden of kopen. Heeft iemand enig idee waar ik het kan vinden of kopen, of zelf kan maken, en waar kan ik dan die ingredienten vinden? Bedankt
ten eerste: hoe ver ben je in het spel? welk level? ten tweede: hoe hoog is je alchemy skill? ik weet ook zeker of je zulke potions kunt vinden
Neem aan dat je het over een potion hebt en niet over een vis (poisson is Frans voor vis ), maar ik zou even op www.gamefaqs.com kijken daar staan een heleboel guides op.
Bedankt, ik hoorde van iemand dat je een spin moet verslaan binnen zo'n Oblivion gate en die zou een deel van de ingredienten hebben om er zelf een te maken. Maar ik heb nog noooooit een spin gezien, en heb al vaak een gate gesloten en ik kan op die GamerFaq site geen walkthrough vinden voor die para potion
Dan is je level gewoon nog niet hoog genoeg, ik ben op level 80 en ben volgens mij bij level 30 de eerste spinmensen tegen gekomen, maar ik speel de main campaign niet dus ik kan je geen tips geven over die poisen, maar ik geef je wel een tip als je ooit voor een van die standbeelden(goden), een paars zwaart moet terugbrengen uit een van die tombes van iemand die dat heeft gestolen, niet trug brengen, gewoon houden. Dit is het sterkste zwaard in het spel, behalve als je een speciale content hebt gedownload, dit zwaart is nog sterker, ik heb het, maar geloof me dat paaarse zwaard(als je het pas op je 50ste level recoverd)is fokin sterk! Dit is veel en ingewikkeld lezen, maar het is et waard
Dit kan beter in de bestaande Oblivionthread. Dus ik je wil vragen om daar verder te vragen mocht het niet duidelijk zijn. Maar heb je geen scrolls met paralyze spells of van dat soort dingen?