Pirates of the Caribbean: at world's end

Discussie in 'Algemeen' gestart door gotcha, 23 mrt 2007.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    pff ik heb elke calypso piece gevonden.. maar ik krijg die achievement niet :mad:

2. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de mijne nu te koop staan voor 35 euro op ebay..:)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vandaag ook gekocht (PS3 versie). Ik snap niet wat alle review sites lopen te zeiken over deze game. Ik vind het gewoon een hele sfeervolle en vermakelijke game. Het werkt allemaal goed, game ziet er goed uit, sfeerveel en gewoon erg leuk om te spelen.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    zeker het is best leuk gedaan! alleen het fighting is een beetje lame behandeld en de puzzels net iets te makkelijk.. verder vond ik het jammer dat je langer dead man's chest speelde dan at world's end.. verder niks bad te zeggen over deze game! (behalve dat ik die tering calypso achievement niet krijg als ik al die dingen heb gehaald!!!!!)

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eindelijk heb ik hem!

Collect 100 Souls
    Collect one hundred souls from your enemies using the power of the Jackanism sword.

Deze is goed voor 150G! :cool:

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Er zit te weinig uitdaging, vrijheid en orginaliteit in. Het vechten is echt te makkelijk voor woorden =/ *3 keer a rammen is instant win -_-. Mja, dat het sfeer heeft <3 indeed! Wil m toch graag kopen alleen vanwege dat :)

7. Bizarre

Bizarre Club Bizarre

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat gedaan?

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eigenlijk was het heel simpel,

Ik heb Level 4 op dat tropisch eiland helemaal doorgespeeld. Vervolgens ben ik als een gek hoofdjes gaan verzamelen tijdens dat eind gevecht op dat eiland met Jack. De vijanden in dit level laten heel vaak van die hoofden vallen als je ze afmaakt met een special move.

Elke keer als ik één hoofdje had activeerde ik deze op een rustige plek om dan vervolgens 3 tot 4 souls te winnen. Het is niet verstandig 3 hoofden te sparen en dan te activeren, want soms duurt het even voordat de vijanden respawnen en dan verlies je dus kostbare tijd en hoofdjes. Ook moet je NIET de leider van de groep afmaken (die van de special move) anders houden de vijanden op met respawnen. Ik had er al een stuk of 49 verzameld in de game dus ik moest er nog maar 51. Deze heb ik dus op bovenstaande manier in dat level gehaald.

Het probleem met het verzamelen van souls is dat alleen je hoogste score in een level telt. Bijvoorbeeld, in level 1 heb je 10 souls verzameld. Als je level 1 opnieuw gaat spelen en je vezameld nu 9 souls dan tellen deze niet. Stel dat je er nu 12 haalt dan telt hij 2 souls bij je totaal op.

Het is even doorzetten, maar voor 150 gamerpoints is het wel de moeite dacht ik zo!
    Een hele uitleg, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel! :)

Nog een tip, zorg ervoor dat je niet dood gaat. Kijk uit voor bommetjes die sommige vijandend laten vallen. Ik had 52 souls verzameld en wilde nog 1 keer die special move activeren maar ik zag niet dat die bommen daar lagen en dus ging ik dood. Het gevolg was dat ik dus lekker weer opnieuw kon beginnen, omdat hij je souls niet saved (pas aan het einde van het level schijnbaar).

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  9. Bizarre

Bizarre Club Bizarre

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Ik zal het eens gaan proberen als ik de tijd heb.

10. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    deze game krijgt van mij een 8. dit was de eerste game die ik speelde op me nieuwe hd tv. en het ziet er werkelijkwaar fantastisch uit. de achtergronden de models prachtig. en davy jones ziet eruit als zijn film gelijke..

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er ook aan te denken om deze game aan te schaffen. Al helemaal nu ik At World's End van de week in de bios heb gezien, heerlijke film trouwens _O_
    Anyways ik heb de demo gespeeld en die vond ik wel aardig. Voor een filmgame ziet het er allemaal best mooi en sfeervol uit, alhoewel ik het vechten niet veel voor vond stellen. Dat duelleren is wel leuk btw ! :)

EDIT : Hmm, heb zojuist de review op GameSpot gelezen....en ik denk dat ik het toch maar bij de films hou :+

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  12. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Neen.;) halen die handel. het vechten is mischien een beetje eentonig maar de sfeer is zo goed dat je het doorspeelt en ervan geniet:)

13. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de calypso achievement niet. Ik had er 10 en miste alleen nog de kraken calypso. Dat level heb ik gereplayed calypso geopend en level uitgespeeld. Nu staan er in het boek 11 calypso stukken, maar ik krijg geen achievement. Wat moet ik nog doen?

14. Bizarre

Bizarre Club Bizarre

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik ook gehad. Ik heb toen het level 'the Maelstrom' over gedaan en daar het calypso stuk gepakt en toen kreeg ik de achievement. Heel raar, mss lukt het bij jou ook wel.:):

15. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game pas sinds gisteren.

Eerste indruk:
    Heel erg vermakelijk. Speelt wel lekker weg. De karakters zijn
    leuk, de graphics werkelijk prachtig en het verhaal is ook leuk. De moves
    zijn soepel en de gameplay verdiend een dikke pluim.

Groot pluspunt; dit is eindelijk een game die mijn vriendin ook erg leuk
    vind! ;)

Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  16. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje...

Ik zit nou bij het stuk dat je zowel Jack Sparrow als Will Turner bent...
    Je moet hendels overhalen om iets te openen (hoeveel eigenlijk?)

Je moet steeds switchen tussen Jack en Will.

Hoe kun je dit het beste aanpakken? Bij mij gaat Will steeds dood en ik
    kan vooralsnog maar 1 hendel vinden...

|:-|:-|:-

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb een vraagje over de eerste groene kist die je moet openen met 'jackesism' ofzo. Maar je kan daar geen skulls krijgen, kan iemand me daarmee helpen?

18. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan daar pas skulls vinden als je de game heb uitgespeeld en het level weer speelt.

19. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    als je in het eerste level begint, heb je al twee groene stipjes die je kan gebruiken met Jackanism om die kist te openen ;)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je hebt er 3 nodig. ;)

Deel Deze Pagina