Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes ik heb een vraagje over dead rising. Ik heb zojuist case 2.3 gedaan, Medican run. Ik heb de gestoorde supermarkt dude gekild, het medicijn gepakt en ben terug gegaan de security room. Het roode balkje voor medican run is weg, maar het blokje is wel grijs. Als ik in het winkelcentrum kom waar de security room zit, begint een scene waarin een dude met een zwaard en kist met een chick erin wil killen. Er komt verder geen extra objective bij, en de pijl van medican run blijft naar de security room wijzen.

    Ik negeer de gasten met maskers en zwaard en loop door na de security room. Ik geef de ehbo kit en ze zecht dankjewel. Het case scherm komt en de melding zegt, de next case will ocur at 11:00 am. ik klik op en dan staat er scoop change missed, en de overige case's worden rood en kan ik het misterie niet achterhalen. als ik verder speel zie ik brad liggen op bed en hij ademt nog steeds, dus hij is niet dood? . Ik heb verder ook geen melding gehad dat ik te laat ben om brad te redden ofzo, of dat brad has died..

    Moet ik de gozer met zwaard vermoorden, is het een bug? of ik ben ik gewoon te laat met het medicijn..
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Je kan die priester gewoon z'n gang laten gaan, dat is één van de vele psychopaten in dat winkelcentrum.
    Hij heeft verder niets met het hoofdverhaal te maken dacht ik.
     
  3. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, dan ben ik dus te laat met het medicijn? zou wel kut zijn moet ik opnieuw beginnen met het spel aangezien ik gesaved heb toen ik het medicijn in bezit kreeg
     
  4. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je vanaf het moment vanaf dat je medicijn hebt het niet meer kan halen, dan zit er niks anders op ben ik bang.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoelen ze niet dat je een kans voor een sidequest gemist heb? Ik zou gewoon wachten tot 11:00 am en kijken wat er dan gebeurt :)
     
  6. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r staat op YouTube ook een handig filmpje met de ideale rout voor de Genocide achievement, heb hem zelf zo gehaald.
     
  7. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej denk niet dat het een sidequest is die ik gemist heb. De overige cases worden rood en krijg de melding dat: the truth will never be known ofzo. Krijg tijdens de missie uitvoeren ook geen melding dat die agent dood is, en hij ademt nog als ik aan kom.

    Maar als je met een quest bezig bent zie je een rood balkje aan de zijkant wat kleiner word en van kleur veranderd. eerst groen dan geel en dan rood. Het roode balkje zie ik ook niet meer, maar het grijze blokje wel en de marker blijft de goede kant opwijzen. Betekend dit dat mijn tijd dan om is?
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ah, ''the truth will never be known'' dat betekent dat je de cases niet meer kan voltooien. En de enige opties die je hebt zijn nu opnieuw beginnen, of gewoon door spelen en je pp zoveel mogelijk te verhogen zodat je een hoger level hebt als je de 2de keer overnieuw speelt en archievements zien te bemachtigen, meer opties heb je op dit moment niet.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kennlijk was je wel op tijd het medicijn te bemachtigen, maar te laat met het terugbrengen ervan.
    heb ik ook gehad bij die scooterbabe^^
     
  10. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej dan, dan begin ik maar opnieuw en ga dan gelijk de cases doen, vind het wel een mooi verhaal :) Als ik vanuit het start menu een nieuwe game doe neem ik dan automatisch mijn stats mee? of alleen als ik dood ga en dan save status?
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen of ik deze game ga kopen, hij is pas in prijs verlaagd en heb ook nog een stukje gezien in gamekings, alleen wordt het niet saai op een gegeven moment, want de stukken die ik zag was met een haak allee zombies vermoorden, en steeds het zelfde, en hetzelfde, en het zelfde, of zie ik dat verkeerd?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, voor 30,- heb je wel een top game hoor. Veel gameplay uuren en wel een vet verhaal eigenlijk. Ik zou hem halen als je twijfeld. (ik heb toen bij de release gekocht voor 60,- en het was het 100% waard)
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hmm maybe dat iemand me kan helpen met deze vraag
    Ik ben die overtime mode nu echt spuugzat en wil gewoon mijn character omhoog lvl'en en archievements gaan halen.
    Maar het probleem is in de overtime mode heb ik ook wat lvl's omhoog gegaan maar als ik nu gewoon een nieuwe 72h mode start heb ik de mijn status nog kwa level en skills of moet ik eerst zorgen dat 72h mode op 1 of andere manier over is?
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je opnieuw begint gaan je stats niet verloren, je kan dus doorspelen met hetzelfde level en dezelfde skills
     
  15. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( mijn Dead Rising is kapot ik zie geen echte krasje op CD en de X360 zegt steeds "unreadable" foutmelding maar als ik Test Drive Unlimited speelt of Gears of War dan speelt die probleemloos af :'-(
     
  16. Remco

    Remco Guest

    misschien zit er een scheurtje in het midden, waar dat xbox 360 glimmend op staat. Had ik ook met m'n NFS:MW
     
  17. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, er zit er wel veel krassen als ik het bekijkt met de speciale groene lampje dan zie ik echt boordevol krasjes + ook door die X360 aan de binnenring van de schijf

    hoe eraan te oplossen?
     
  18. Remco

    Remco Guest

    niets, hopen dat je garantie hebt, of een nieuwe kopen
     
  19. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    garantie? NAH is van vorig jaar november ofzo geloof ik
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Probeer em te verkopen via marktplaats}:]
     

Deel Deze Pagina