Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt niet echt veel gepraat over de game van het jaar.

2. Cybercon

Cybercon Guest

Wat wil je met zo weinig info :emo:

Maar als het goed is zal Gearbox het spel deze maand gaan promoten in diverse gamesbladen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zou mooi zijn.

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een Brothers In Arms spel gespeeld maar deze ga ik zeker weten halen.:)

5. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen deel 1 gespeeld, en BIA3 is voor mij dé game waar ik naar uitkijk dit jaar, samen met Bioshock.

Waar ik wel bang voor ben is dat ze dezelfde kant opgaan als met 1. Deel 1 was wel leuk, maar werd na verloop van tijd saai. Ook de duisters zaten op vaste punten, wat je niet het gevoel gaf dat je daar toevallig voorbij kwam. Ook in de video van deel 3 zag je elke keer dat de duitsers op vaste punten kwamen aanrennen wanneer jij eraan kwam. Ik hoop zowieso dat ze de zandmuren eruit hebben gehaald, en dat je de duitsers dit keer ook gewoon kunt raken als ze erachter zitten.

Wat me ook behoorlijk tegenviel is het coversysteem. Het coversysteem op zich is een hele goede vondst, en we hebben gezien in Gears en Vegas dat het heel goed werkt, alleen in een realistische WO2 shooter is het niet bepaald realistisch om jezelf te zien, en zonder om een hoek te kijken te kunnen zien wat er achter een muur zit (zoals bij Vegas).

Ik ga ervan uit dat ze hebben geleerd van deel 1, en dat ze minder nadruk leggen op het flanken, iets wat je in deel 1 om de 5 minuten moest doen.

Als ze alle goede dingen uit 1 (geluid, sfeer, teambesturing) erin houden en het voor de rest verbeteren is dit voor mij de game van 2007.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat ervan uit dat ze geleerd hebben van deel 1, dus dat ze de succes formule (het flanken) verminderen?
    Het flanken is juist wat brothers in arms zo mooi maakt.
    Op het punt van het cover-systeem ben ik het met je eens, dat had ik liever in first person gezien.

7. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik hoop zeker dat ze dat verminderen. In deel 1 liep je van het ene flankgedeelte naar het andere, en elke keer had je weer een zandmuur aan de voorkant en een aan de zijkant. En elke keer moest je hetzelfde truukje uitvoeren. Ik hoop dat ze dat verminderen, en het afwisselen met open stukken, of close combat (dit laatste hebben we al gezien in de demonstratie).

Het flankeren was zeker een succes voor BIA, maar je moest het té vaak doen.

8. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    third person shooter

wtf word brothers in arms 3 een third person shooter?

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, alleen op sommige momenten in het spel, zoals bv dekking zoeken,

ik had bia 1 niet helemaal uitgespeeld omdat ik het te saai vond met dat flanken, het idee is leuk alleen het werd te eentonig, flanken is natuurlijk een goeie taktiek, alleen er zullen er toch vast wel meer zijn?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel realistisch want in de oorlog moest je wel flanken want anderts zit je tegen over elkaar alleen maar te schieten.
    Maar met bia is het iest te duidelijk je hebt 2 kanten om te flanken maar ze kunnen het niet zo maken dat het echt is want dan moeten ieder huis opne maken om er in te kunnen en te kunnen flanken.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    In één van de vroege trailers van de game kon je zien dat je nu meer vrijheid krijgt in BIA 3. Ik zou er niet op rekenen dat het flanken minder wordt, dat wordt juist meer denk ik. Waarom? In die trailer lieten de developers zelf een leveltje in een klein Nederlands dorp zien. In dat dorpje kon je echt alle kanten op, zo bleek uit het filmpje. Je kon frontaal aanvallen via een weg, maar ook via de achterkant van de huizen of tussen de huizen door. Er is ook een mogelijkheid om door de huizen heen te gaan, voor optimale dekking. Er kan ook veel meer stuk in het spel, iets wat ik een riante toevoeging vind. Er is btw best wel veel info al over game bekend, maar ik zou er niet op rekenen dat je minder moet flanken. Flanken is juist cool, en op die manier hebben zowel de Duitsers als de Geallieerden heel wat veldslagen gewonnen. Als je flanken zou verminderen, of verwijderen, dan heb je geen game meer die als WWII shooter realistisch moet overkomen. Vanwege het flanken alleen al zijn in de loop der eeuwen al heel wat veldslagen beslist. Ik zou het echter niet missen, maar voor het realisme vind ik wel dat het moet behouden worden voor een WWII shooter als BIA 3. ;):9

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja het flanken is een super toevoeging in BIA. Het is geweldig uitgewerkt, en het zal ook niet minder worden in BIA 3. Het voegt veel realisme toe, wat je in COD bijvoorbeeld veel minder hebt.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind flanken ook cool, alleen met bia1 was het elke x hetzelfde, maar nu krijg je wat meer vrijheid, en dat vind ik beter, en bia1 is ook alweer een poosje geleden dus misschien vind ik het nu opeens wel leuk, tijd zal het leren

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens, je moet meerdere mogelijkheden krijgen om de vijand te flanken, dus meer vrijheid.

15. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat flanken hoort nu eenmaal bij de tacktiek zoals die in die tijd gebruikt werd, maar het was inderdaad zo dat het vaak moest en vaak ook iets te makkelijk kon.

16. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

Nu niet meer dan? Kan me niet veel andere manieren indenken, behalve het inroepen van (lucht)steun dan

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Met een rugzakje kun je ook totaal onverwachts toeslaan. :+

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grazie :)

*voegt toe aan wishlist*

19. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    dit word me 1e brothers in arms wat ik ga kopen , omdat het zo goed eruit ziet en wou het vorige keer ook kopen maar toen d8 ik nee doe maar niet,

maar het ziet er zo vet en goed uit , kan ik niet laten liggen :D

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik weet in ieder geval dat we de hele game in Nederland blijven, het gaat om Market Garden. Ik hoop echter wel, buiten Eindhoven om, ook zullen vechten in Nijmegen en Arnhem. De 1e keer dat ik in Nijmegen kwam heb ik zwaar genoten van de treinreis, je kon dan in de verte de brug zin als je Nijmegen in gaat. Die brug doet me wat, ook vanwege de film A Bridge too Far. Matt Baker mag van mij wel dood, die raakte in deel I & II ook altijd gewond. Die Joe ''Red'' Hartsock is cool, ik hoop dat we daar ook mee kunnen spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina