Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel mee doen aan dat clio toernooit...alleen ik zal niet zoeen mooie creatie hebben...(gewoon een zwarte auto met goude velgen (H))
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Is nu al bekend of je met het MS wheel sneller of langzamer rijd ??

    Een tijdje terug een mooi artikel gelezen over hoe Turn10 het spel rond het stuur had gebouwd en ik kreeg de indruk dat dit positief uit zou pakker voor de eigenaren van dit speeltje...

    Nu lees ik op Amerikaanse fora dat men online met de controller speelt omdat dit sneller zou zijn....:confused:

    Een geoefende persoon met wheel is natuurlijk sneller dan een ongeoefend persoon met controller dus dat is duidelijk.

    Iemand die dit uit EIGEN ERVARING weet??
     
  3. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  4. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste fatsoenlijke tijd om hier te posten :D ik ben er helemaal trots op : 01:06:582

    [​IMG]
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Klik
    Zit voorlopig vol maar als er nog 8 bijkomen wil ik ?vrijdag? (ja deze) nog wel een Race plannen.
    nu nog 4 dus.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij is iemand die met zowel het stuur en de controller uitstekend overweg kan, toch met de controller sneller. Reageert gewoon sneller/beter.

    Heb zelf ook het MS stuur, maar daarmee bak ik er helemaaaal niks van..
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag met shop gebeld en die zei ,morgen ,donderdag of vrijdag. Hoop echt vrijdag. Heb net de demo een tijdje gespeeld weer, en ik heb de demo voornamelijk gebruikt eerst om gewoon lekker te crashen en kijken in de replays hoe dat eruitziet,maar sinds gisteren ben ik echt serieus de demo gaan spelen, met de shifting op manual, en das echt tof ook gewoon. Heel even wennen want ik speelde normaal racegames altijd met automatic aan.
     
  8. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als de meeste mensen minder snel zijn met een stuur.. zijn we dus ook minder snel tijdens me MM toernooitje.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Controller is ALTIJD sneller. Maar stuur is leuker :) Overigens betekend 'altijd' niet dat je 3 seconden per ronde verliest, slechts een paar tiende.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook een stuur, en het is gewoon wennen. Denk dat het offline wel leuker speelt. Online word gewoon lastig!
     
  11. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst wat tijden gereden met de controller en aangezien ik daarmee de gehele avond bezig ben geweest had ik uiteindelijk een goede tijd daarmee neergezet (een 1.06.xxx met een Honda Integra). Een paar dagen later de MS stuur erbij gehaald (incl. een playseat) en haalde al vrij snel een nieuw record van 1.05.xxx. Hierna mijn conclusie getrokken dat ik sneller ben met 't stuurtje dan met de controller. Komt waarschijnlijk ook omdat ik met het stuurtje zelf schakel en met de controller op automatisch heb staan, maar met de controller zelf schakelen vind ik maar niks :) Wanneer je beide op automatisch zou zetten (of zelf schakelen) dan zal het verschil vast kleiner zijn, maar ik weet het wel: lekker met het stuurtje spelen. Speelt sowieso veel 'echter'.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  12. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik vrijdag forza heb wil ik zeker wel mee doen aan dat toernooi...
     
  13. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik mn linkerbeen niet kan gebruiken door een knie operatie als gevolg van een ongeluk, heb ik nog vrij weinig aan het M$ stuur.

    Zodra ik mn been weer mag/kan gebruiken koop ik het stuur, en wordt Forza 2 pas echt leuk. (ook mag ik dan eindelijk ook weer "echt" autorijden!)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik kom niet verder dan 1:11 met een c klasse auto :p! Moet nog veel oefenen met het stuurtje :)
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is zon stuurtje nu echt zijn geld waard? 100,- eu is natuurlijk een beste mep geld. Zelf zit ik echt te twijvellen aangezien ik het stuurtje natuurlijk ga vergelijken met echt autorijden en bang ben dat het een teleurstelling is.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Tis niet zoals echt autorijden, echt autorijden is tukke makkelijker! Althans vind ik dan :)
     
  17. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg: Stuur is ALTIJD sneller, je hebt toch meer precisie, hoe kom je hier nou weer bij?
     
  18. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Met echt autorijden haal je (als het goed is }:]) ook niet de snelheden als in de game, en dan laat ik de verschillen tussen de auto's nog buiten beschouwing 8)
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik denk dat t is wat je gewend bent. Als je eenmaal gewend bent aan een stuur, dan is dat jouw manier van racen, zelfde met controller.

    Ik heb met een controller altijd t probleem dat ik té snel naar rechts of links ga, ik heb geen echt gevoel hoever ik in gestuurd heb..

    Omdat ik elke dag veel autorij, is voor mij een stuur meer "natuurlijk" om mee te rijden. Lijkt me ook vrij logisch.

    Maar alles is een kwestie van wennen.. de 1e keer toen ik een shooter speelde op de xbox met controller werd ik helemaal gek.. niets lukte.. ik was echt een keyboard en muis gewend.. nu gaat dat al steeds beter.. al hoewel ik nog steeds vaak de mist in ga.. (wil je naar links kijken kijk je naar bv naar onder...)

    voor de rest kan ik ECHT niet meer wachten.. bring it on!
     
  20. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die Forza 2 ook al hebben, voeg me maar toe; DonGevity NLX.

    In de D klasse maak ik je in op een bochtencircuit met mijn MiniCooper in Spongebob uitvoering :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina