1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gratis Half-Life 2 Deathmatch voor mensen met ATI videokaart

Discussie in 'Games' gestart door punisher007, 5 jun 2007.

  1. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die het nog niet wisten, gratis Half-Life 2 Deathmatch voor mensen met ATI videokaart:

    http://www.steampowered.com/ati_offer1a/

    Ben te moe om verder veel erover te zeggen, maar het is leuke multiplayer game :)
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Limited time, dus zoveel heb je er niet aan.
     
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon CSS kopen. CSS zelf vind ik een kutgame, maar Day of Defeat is erg leuk. Zit deze meuk ook bij;)
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee bedoelen ze dus dat de aanbieding aan een tijdslimiet zit, niet de games. Die zijn gewoon gratis en voor altijd.

    Ik heb ze allebij al, ik mis alleen nog de HL1 Source van de Valve Games dus hoop dat ze die eens binnenkort gratis maken, hoef ik hem niet te kopen.

    STEAM en Valve zijn cool :)
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhm is dit niet HEEL oud nieuws?

    Ik kreeg namelijk 3 jaar geleden toen ik me ATI kaart kocht gewoon Half Life 2 erbij + deathmatch.
     
  6. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee, destijds zat het bij select aantal kaarten die VOUCHER voor HL2. Nu is het gewoon voor iedere ATI kaart, ongeacht of je een voucher had. Dus degenen (zoals jou) die al een voucher hebben gebruikt, kunnen nu voor iemand anders nog een account aanmaken met gratis HL2DM en Lost Coast (zonder Half-Life 2 singleplayer, CSS, etc. dus).
     
  7. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, offer = limited maar als je eenmaal hebt is het voor altijd.

    Daarnaast HL1: Source is niet het kopen waard. HL1 Deathmatch : Source is zelfs helemaal triest ;)
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou toch ook counterstrike 1.6 gratis moeten kunnen downloaden? Na een paar uurtjes met steam klooien was het nog niet gelukt...
     
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja illegaal wellicht ;) Maare officieel heb ik er nooit wat van gezien.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Aha dat zat dus bij de nieuwe driver, vroeg me al af, wtf moet steam bij die driver installatie
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe ja ATI en Valve hebben een mooie deal voor hun beide afgesproken.

    Binnenkort worden de ATI drivers ook direct via STEAM aangeboden. Waarschijnlijk krijg je dan ook continue een melding als je niet de nieuwste versie drivers van ATI hebt geinstalleerd.

    En het gaat dus ook andersom, via de ATI website krijg je ook STEAM in je download pakketje.

    Daarnaast krijgen kopers van een bepaalde nieuwe ATI videokaart de nog uit te komen Portal, HL2: Episode 2 en Team Fortress 2 en ook dus iedereen die een ATI kaart heeft deze gratis twee games.

    Ik weet het, ik heb HL1: DMS ook en 2 keer gespeeld wat beide keren na 2 minuten uitliep op een dikke error maar toch wil ik HL1 Source hebben, al is het alleen maar voor de heb ;) Wil alleen er het liefst niet voor betalen ;)

    Dat is nooit zo geweest en zie ik ook zo snel nog niet gebeuren aangezien dat nog een van de topsellers is op STEAM. Prachtige game maar ben blij dat ik momenteel aardig van zijn aantrekkingskracht ben verlost :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  12. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast CSPromod een van mijn hoogst aangeschreven aan te komen mods. Kan niet wachten om hem te spelen maar denk toch dat we moeten wachten tot minstens zomer 2008.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    lolz hl2 deathmatch is best cool :D Die map killbox ofzo 8)
     
  15. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja killbox is net degene die crap is vind ik persoonlijk. In HL1 was die nog beetje te doen met long jump en tau jump, maar toen vond ik hem ook al niet top.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    er zijn meerdere versies van, sommige hebben idd gravity gevallen.

    Btw puzzelmode is ook wel grappig :9
     

Deel Deze Pagina