Yep same here Samen met Forza 2 vermaak ik mij hier de komende weken prima mee The Darkness New Media
Geen idee eigenlijk wanneer we een demo kunnen verwachten. Ben erg benieuwd. Hoor tot nu toe een hoop goede verhalen van mensen die de game al gespeeld hebben.
Even de nieuwe beelden gecheckt op gametrailers weer een must damnit . Demo 15e? Weet van niks maar zou wel mooi zijn ja .
nou komt gewoon de 29ste uit hoor maar ik denk dat we van de week wel een demo kunnen verwachten van deze aankomende topper !
jammer dat er nog niks bekend is/word gemaakt wanneer de demo komt , dan hebben we tenminste wat om naar uit te kijken
Ik had dit dus net ook al gelezen .. ben wel terleurgesteld eigenlijk .. ik bedoel een demo hoort er toch gewoon ook bij dat is gewoon een gedeelte van je promotie voor het sper lijkt me ! hoop niet dat dit een trend gaat worden dat de demo's later dan de release komen !
Ja dat vind ik altijd zooooo kut....want komt die ervoor kun je inderdaad nog mooi reclame maken bij de release