Kunnen we niet ipv van mugello short de long version pakken ? Die short versie heeft iedereen wel zon beetje gezien denk ik ,en de lange versie is echt wel dik , iedereen die moto GP afgelopen zondag heeft gezien weet waarom Slechts een voorstel , vind je t iets Shortbull ?
ja ik vind het best maar herinner wel dat de "long" versie wel erg "lang" is. Ik zal het zo veranderen..
is ""maar"" 5.3 km . tot bocht 7 is het hetzelfde als de short , daarna krijg je bocht 8 en 9, dit vind ik echt de gaafste bochten van deze track, zeker in MotoGP ik heb ff link van circuit gevonden , dan kan je zelf ff checken : http://www.mugellocircuit.it/english/circuito.htm
Zet mij er ook maar bij, voor het geval er peeps uitvallen of dat er nog een extra groep tegevoegt word. voeg mn tag ook maar toe justin2k5
Schrijf mij maar ook in! Hopelijk heb ik dan wel de clio, heb de game wrs donderdag al, anders vrijdag.
Eventuele tussendatum: Entries: 1.Shortbull NL 2.Sjarrl NL 3.Dutch Supremacy 4.justin2k5 als er nog 4 bijkomen kunne we kijken naar een avondje door de weeks.
Zucht heb ik net geruild voor 17 Juni, kan ik die datum niet, wel de 24ste. Schrap mij maar van de lijst