Eigenlijk was het heel simpel,
Ik heb Level 4 op dat tropisch eiland helemaal doorgespeeld. Vervolgens ben ik als een gek hoofdjes gaan verzamelen tijdens dat eind gevecht op dat eiland met Jack. De vijanden in dit level laten heel vaak van die hoofden vallen als je ze afmaakt met een special move.
Elke keer als ik één hoofdje had activeerde ik deze op een rustige plek om dan vervolgens 3 tot 4 souls te winnen. Het is niet verstandig 3 hoofden te sparen en dan te activeren, want soms duurt het even voordat de vijanden respawnen en dan verlies je dus kostbare tijd en hoofdjes. Ook moet je NIET de leider van de groep afmaken (die van de special move) anders houden de vijanden op met respawnen. Ik had er al een stuk of 49 verzameld in de game dus ik moest er nog maar 51. Deze heb ik dus op bovenstaande manier in dat level gehaald.
Het probleem met het verzamelen van souls is dat alleen je hoogste score in een level telt. Bijvoorbeeld, in level 1 heb je 10 souls verzameld. Als je level 1 opnieuw gaat spelen en je vezameld nu 9 souls dan tellen deze niet. Stel dat je er nu 12 haalt dan telt hij 2 souls bij je totaal op.
Het is even doorzetten, maar voor 150 gamerpoints is het wel de moeite dacht ik zo!
Een hele uitleg, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
Nog een tip, zorg ervoor dat je niet dood gaat. Kijk uit voor bommetjes die sommige vijandend laten vallen. Ik had 52 souls verzameld en wilde nog 1 keer die special move activeren maar ik zag niet dat die bommen daar lagen en dus ging ik dood. Het gevolg was dat ik dus lekker weer opnieuw kon beginnen, omdat hij je souls niet saved (pas aan het einde van het level schijnbaar).
Laatst bewerkt: 6 jun 2007