Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    ja dus ;)
     
  2. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne besteld bij GCshop.nl (Xboxworld preorders..) Mag ik er van uit gaan dat ik het spel dan aankomende vrijdag binnen heb?
     
  3. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ik straks ook even koekeloeren bij onze dixons
     
  4. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    yeah m2... 2 nachtjes nog...

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik duik zo meteen ff de stad in hier !
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zaterdag lekker op me gemak kijken, aangezien ik best weinig tijd heb met stage... of ik ga morgen vroeg even snel naar de gameshop :+ denk dat ik dat 2de doe :9
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje schraal hoor, geen van de gamewinkels in den bosch heeft 'm al. Alleen de Dixons krijgt hem misschien nog binnen vandaag. Maarja ik moet om 3 uur werken dus dat gaat hem niet worden. Hopelijk krijg ik hem dan morgen binnen via GC Shop want daar issie al besteld en betaald :D
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0

    Hopen kan altijd \o/
     
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie, mail van GC Shop :emo:


    Beste, We moeten je helaas mededelen dat wij niet genoeg exemplaren van de limited edition van Forza 2 binnen zullen krijgen om jouw bestelling te leveren. We kunnen nu 2 dingen doen, de bestelling voor je annuleren of omzetten naar de normale versie van Forza 2. In het eerste geval wordt de betaling teruggestort op je rekening, in het 2de geval het teveel betaalde bedrag. We willen verder onze excuses aanbieden voor de late melding van deze tekortkoming. De leverancier had ons gegarandeerd dat de bestelde aantallen ditmaal daadwerkelijk geleverd zouden worden, maar helaas kwamen de aantallen toch lager uit door een slecht geregelde pre-order actie van de kant van Microsoft (we hadden voor iedereen een pre-order kit). We raden je ook aan Microsoft te mailen en een klacht in te dienen over deze blunder. We horen verder graag zsm waar je voorkeur naar uitgaat, annuleren of omzetten. --

    Met vriendelijke groet,
    Steven Dekker
    info@gcshop.nl
    www.gcshop.nl


    LEKKER DAN
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog wel pre-order kit voor limted edtion liggen hier voor winkel gameplaza in arnhem.

    Heb zelf forza al een week vandaar :+
     
  11. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    das kut ja.

    ik kon niet eens de le bestellen en had dus sowieso de normale besteld bij GC shop

    hoop ook stiekem dat ik m morgen al heb maar dat zal wel niet!

    Heb nu tijd zat want de afstudeerscriptie is gisteren ingeleverd:p
     
  12. ForzaRJ NL

    ForzaRJ NL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons Leidschendam heeft hem al binnen (voor de mensen in Den Haag misschien nog een optie). Ik dacht, bel eerst even een andere Dixons in de buurt voordat ik weer als een of ander gefrustreerd schraal mannetje bij Dixons Wassenaar binnen loop. Nu heb ik tenminste nog een soort van verhaal om ze weer lastig te vallen "Jaa eeh in Leidschendam hebben ze hem wel al liggen".
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Op de website van dixons staat ook direct uit voorraad leverbaar
     
  14. Note to Amy

    Note to Amy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie dat het bij GCshop nog steeds hetzelfde liedje is. Bestel daar al tijden niet meer nadat ik zulke geintjes iets te vaak heb meegemaakt.
     
  15. CriticalDevil

    CriticalDevil Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De dixons in Bergen op Zoom heeft hem ook binnen. Heb hem daar net gehaald de LE.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, zit op me stage dus heb geen geluid. Heb een stuur maar online ga ik denk wel een controller racen. Anders is het volgens mij niet te doen!
     
  17. ForzaRJ NL

    ForzaRJ NL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS heeft hem hier in Wassenaar ook binnen maar die houden zich echt aan de vaste datum. Dixons had er ook drie binnen gekregen maar die waren allemaal heel fijn gereserveerd |:-.

    Net maar weer even gebeld met Dixons Leidschenhage, die hebben er genoeg binnen gekregen maar heb er toch maar eentje apart laten leggen. Nog eventjes geduld, heb op dit moment geen auto maar over een klein uurtje kan ik hopelijk richting Leidschenhage!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vanavond maar ff bij dixons rijswijk kijken. Denk alleen dat ze dan allemaal al weg zijn. Maar kan het proberen.
     
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dixons Eindhoven heeft hem al binnen. MAAR wil hem niet verkopen (kheb wel gepreorderd). Ze zeggen dat ze dan een "boete" krijgen. Ik zal dus moeten wachten tot vrijdag (wat een kolder)

    Maar als ze van de hoofdvestiging een GO krijgen gaan ze hem verkopen.......
    (dan zullen alle dixons vestigingen gaan verkopen).

    Maar ja, hoe krijgen we dat voor elkaar.
     
  20. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Forza 2 al kunnen bemachtigen in de omgeving van Heerlen of Maastricht?

    Ik wil na werktijd bij verschillende (game)winkels langs gaan, maar ik weet uiteraard liever op voorhand welke winkel 'm al heeft liggen en zich ook niet zo aan de regels ('vrijdag pas leveren') houdt. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina