Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ik weet dat hij het over de logitech had ;) Maar vroeg me af of het MS stuur ook zoiets zou hebben.
     
  2. DjiEnn

    DjiEnn Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk is het zo. Kzou de stuur een week geleden al binnen moeten hebben.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb hem nu ook en bij mij kan hij niet connecten. Heb dat CDtje van PGR3 erin gestopt en ik kreeg ook geen update :confused:. Hij staat heletijd aan, en als je dan ergens opdrukt, gaat hij weer uit :confused:

    *Schijt ding :+

    Ik heb alles gewoon netjes aagesloten volgens het boekje maar 't werkt niet!

    *Hulp nodig :)
     
  4. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    zeer waarschijnlijk is hij kapot ik had bij mijn eerste stuur van ms dat de voetpedalen het niet deden ingeruild en toen nieuwe gekregen en alles deed het.

    add me voor vragen stalkernl
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Okee, dat zou echt balle zijn omdat hij van de Hoogvliet komt, en dan zou ik het eerst weer terug moeten sturen. Ik zal vanavond wel eventjes de hulplijn bellen :)

    Iig bedankt
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik denk dat de meeste van ons hem vorige week al binnen moeten hebben gehad... ik heb de mijne 2 weken geleden op zondag besteld...
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook iets van woensdag 16 mei besteld en de dinsdag erop kon ik hem ophalen. Was de 22ste dacht ik.
     
  8. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    die van logitech is nu ook 40 bij de mm. stond vandaag in het krantje. dus niet alleen meer bij die vage internetsites
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Verdumme...vandaag weer geen sturen bij Hoogvliet ;-(
     
  10. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vrees ik voor mij hetzelfde, moet alleen nog wel ff bellen.
    -Edit: eerst bellen :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  11. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ****, Hier is ook niks binnen gekomen! Ze worden gek van al het bellen.
    Ik begin het echt te lomp te vinden! Ik ga nu ook een email sturen naar de klantenservice. Helaas heb ik geen bevestiging gehad dus even een beroep op jullie: Klopt het dat op bevestiging staat dat de levertijd 1 week is?

    Later
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    die bevestigings mail heeft geen zin.. als de sturen er niet zijn zijn ze er niet.. alhoewel mij wel door de hoofdinkoper was verteld dat ze ma of di zeker binnen zouden komen...

    Ik bel morgen nog eens op naar mijn filiaal en dan ga ik wel weer eens bellen met meneer de inkoper.. misschien zijn de sturen wel op hoogvliet geleverd dinsdag maar niet op tijd om met de vrachtwagens die naar de filialen gaan.
     
  13. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke relaxed, Houd je ons op de hoogte:b:?
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nu, mijn filiaal had ze ook nog niet. Maar er was wat verwarring omtrend levering op distributie centrum. Die krijgen namelijk ook meerdere keren per week geleverd(zoals ik hierboven al dacht), als die het dinsdag krijgen wordt t pas donderdag middag na 1400 uitgeleverd!

    Dus wacht ik nog even tot donderdag.. en anders bel ik écht weer die inkoper op!
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze worden helemaal niet geleverd op het moment, vanwege een conflict tussen Hoogvliet en de leverancier. Die kunnen het niet eens worden over de prijs, en hoewel ze klaar staan voor levering blijven ze op dit moment dus mooi staan waar ze staan.
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hoorde net t zelfde van de bedrijfsleider.

    Maar daar heb ik als consument toch geen boodschap aan!? Wij hebben toch betaald, Hoogvliet moet die sturen gewoon uitleveren en hoe ze dat regelen met de leverancier is voor latere zorg!

    Kijk dat er een fout gemaakt is in de prijscommunicatie lijkt me duidelijk. Maar dat was allang bekend! Daar hoeven ze nu toch geen discussie meer over te voeren!? Ik begreep uit mijn gesprek dat er met de leverancier afgesproken was dat de sturen gewoon uitgeleverd zouden worden aan de consument voor de "foute" prijs die op de website stond. Daar is geen woord gerept over "wij moeten het alleen nog met onze leverancier eens worden over de prijs".

    Dat er misschien "ruzie" is over wie nou het prijsverschil gaat betalen daar kan ik inkomen. Maar dat neemt niet weg dat door Hoogvliet is toegezegd, via de site, dat ze alle bestelde en betaalde sturen alsnog zouden uitleveren!
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou prachtige servie van Microsoft. Mijn stuur functioneert dus niet en moet hem opsturen naar Duitsland, weer een kleine 20 euro kwijt aan verzending, en het leuke is, ze vergoeden het niet eens.

    Koop je al zo'n ding, kan je dit er ook nog is overheen dokken. Ge-wel-dig.....

    Schijt rommel van microsoft....*Pist :+
     
  18. Dizzle

    Dizzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand z'n MS stuurtje aan z'n Pc gekoppeld met die wireless adapter? Ik ben van plan ook een stuurtje te kopen alleen ik wil ff weten ofdie ook goed op de PC werkt, of Force Feedback het er ook doet etc.
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook met mijn controller Metal Mark. Gelijk een 10-tje kwijt aan verzenden. Echt belabberd gewoon!

    Ik ga ook zo maar eens bellen naar Hoogvliet. Ik snap er niks meer van. Ik wil mijn klote stuur :)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh oke, dus ik zou er niet nog achteraan kunnen zeuren van, Ja ik wil mijn 18,65 weer terug hebben voor verzendkosten. Tis uiteindelijk toch de schuld van microsoft zelf die zijn product niet goed aflevert.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina