kga wel kijken of ik ook keer mee kan doen, kga forza 2 nu wel zeker halen, maar kga m pas zaterdag halen, dus hopelijk heeft de gameshop m nog leggen zonder dat ik bestel ( vanwege stage tijden ), zodat ik wel die tegoedbon kan gebruiken daar
Als er ergens plek is wil ik best mee doen, ik moet natuurlijk wel kijken of ik als er plek is op die datum mee kan doen.
schrijf mij maar uit voor raceday 00 want ik zie een plekje bij 01 als dat echt zo is dan daarbij in als dan niet zo is dan gewoon bij 00 blijven. Om vast in de stemming te komen heb ik met forza 1 een clio bestickert ofzo. 1e plaatje 2de 3de 4de Of voor alles op 1 pagina klik hier srry voor de slechte kwaliteit licht aan de tv en camera
als je wil mag je mij op die open plaats voor de 17de zetten... maar er kwam toch miss ook nog een race door de weeks? ik hoop eigenlijk op maandag avond of woensdag avond... als er dan nog een leuke race komt schrijf mij dan maar in!
Heb je verplaatst je staat nu in 01 WIlt er nog iemand ruilen van Raceday 02 naar 00? Edit: jeeee \o/ BTW: ik heb een host nodig voor deze zondag, m'n verbinding werkt op halve kracht. wie stelt zich beschikbaar?
Opzich heb ik best wel een goede conectie, real speed: 6-7 MB Down, 1 MB Up tenzij er mensen zijn met een betere speed, wil ik die taak wel op me nemen
Mijn RCC bolide! /edit: Hoe spiegel je de decals? Als ik de complete decals van de ene naar de andere kant kopieer, dan staan ze allemaal gespiegeld. Hoe zorg ik ervoor dat ze in één keer goed staan. Want anders schiet dat kopiëren nog niet op.
De Clio Cup wordt een dolle bol! Dat weet ik nu al. Net met Shortbull en Sendo alvast een voorproefje gedaan, geweldig was het!
Moet je weer letters maken of hebben ze nu gewoon standaart letters? En die Ranault teken maken jullie die zelf of is dat ook weer standaart?