[PC] Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Discussie in 'Games' gestart door kevin_16, 2 mei 2007.

1. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Beyond: Wat zijn je settings?

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    @Beyond: Zegt Ralifur je wat?

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    @Lucky13, heb nu alles op high staan. Ik kan alles ook redelijk goed draaien op ultra high, maar ik hou toch meer van een stabielere framerate, speelt fijner.

@Conquistador, Nope, never heard of it :).

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Misschien ga ik die game toch maar eens aanschaffen. Ben een fan van de trilogie, dus dat komt wel goed.

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel interesse voor deze game, maar tot nu toe alleen maar dingen gelezen over graphics en verhaal, wat me weinig kan boeien. iemand hier die al de 'end-game content' heeft gezien? hoe zit het met dingen als instances, raiden, bosses, diversiteit in gear, etc

pvp zit er niet in, dat weet ik, maar what about andere dingen

6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt monster play een soort PVP maar daar is nix aan. er zijn instances dus je kan raiden. en er lopen elites rond (soort bosses met goede loot) door proffesions bestaan er veel soorte gear en er zijn recepten die je maar 1 keer kunt gebruiken die van een boss komt die om de 3 uur spawnt dus dat is redelijk zeldzaam en er bestaan veel soorte gear. de game is erg divers je kunt vanalles doen. alleen vind ik het zelf jammer dat je de story niet aleen uit kunt spelen. want voor story questen heb je soms een redelijk goede party nodig.

7. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ben inmiddels level 11. Damn, vind de game écht wel vet! alleen soms zijn de quests een beetje aan de onduidelijke kant, maar gelukkig is dat tot nu toe zelden het geval. Vind het spel vrij vanzelfsprekend, en vooral als je WoW gespeeld hebt ben je vrij snel wegwijs in dit spel. Het ademt een mooie sfeer uit en vind de community erg vriendelijk en behulpzaam. Vanaf level 35 kun je ook een mount krijgen, en dat is maar goed ook want de wereld is van wat ik tot dusver heb gemerkt behoorlijk groot. En dan nog te bedenken dat er binnenkort een gratis expansion komt waardoor de wereld nóg groter word :).

Hier nog ff een picje van mn elfje die even na al dat gereis en gequest even op zn gemakje een pijp rookt om bij te komen =p

8. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ben overgestapt van Laurelin naar Evernight. Want kwam erachter dat Laurelin een RP server was en dat was niet wat ik zocht :). Maargoed, heb wel mn champion class behouden. Ben momenteel een lv 17 Human champ en het spel bevalt nog steeds erg goed. Alleen jammer dat de stad Bree zon aanslag op je PC is, maargoed, je kan niet alles hebben :).

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen zoals jij t zegt is t echt sfeervol.
    Ben van plan het ook te gaan spelen na de pww, maar kan iemand mij de classes een beetje uitleggen? vond het zelf nogal raar staan op de officiele site.

10. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 4 verschillende races;

- Elf
    - Hobbit
    - Human
    - Dwarf

En dit zijn de verschillende classes:

- Champion | DPS/AoE/Tank
    - Minstrel | healer
    - Captain | Tank/healer
    - Hunter | Ranged/DPSer
    - Lore-Master | Soort van necromancer/mage maar dan met natuurlijke pets zoals een beer o.i.d.
    - Guardian | Tank
    - Burglar | debuffer en dps? Ben er niet helemaal zeker van, geen ervaring mee eik.

En inderdaad, de sfeer is heerlijk in dit spel. Iedereen is gezellig en vriendelijk, echt top :).

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, zal dan het 3de spel worden waar ik een Hunter/Ranger ga pakken 8)Dan kom ik over een week of 2 ook eens kijken in Middle Earth :)
    Als er meerdere servers zijn join ik er wel 1tje met wat xbw'ers :+

12. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, het spel is zo levendig als ooit, en het topic is zwaar dood :+. Speelt niemand van Xbw dit spel ofzo? Ben zelf inmiddels 23 :). Oh btw! binnenkort gooien ze echt een geweldige functie in het spel.. Je kunt dan namelijk, net als bij Everquest 2, je eigen huis kopen én zelf inrichten! Geen idee wanneer dat gaat gebeuren, maar het staat iig al vast :). Man o man, dit spel heeft echt zoveel potentie om een topper te worden. Ze zijn al goed op weg iig. Heb ook een vermoeden dat ze vast nog wel PvP gaan inbouwen, aangezien monster play door niemand gewaardeerd word en veel vraag naar PvP is.

Nog ff screentje:

EDIT// M'n laatste 2 screenshots zijn op Ultra High genomen. Heb m'n pc geupgrade en geniet tegenwoordig met volle teugen van de prachtige wereld :eek:

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een buddy key hebt zou ik m wel ff willen checken.
    Zo niet moet je t nog ff 1 weekje volhouden zonder mij, ik koop m pas na de pww.

14. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dit spel ook. Ik zit op de Eldar server met een lvl 18 Hunter.

Ik geniet ook van dit spel. De druk om zo snel mogelijk een hoog lvl te zijn is er niet. De wereld van Middle Earth is erg mooi en elke keer kom je weer wat nieuws tegen.

15. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    :) yes please...please? anyone?

16. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik voor het eerst een instance gedaan (Great Barrows). Hoe vet?! Jezus zeg, wat een intense ervaring! Heb nog nooit een instance gespeeld wat ik op zo'n manier ervaarde, het zag er niet alleen gruwelijk mooi en realistisch uit, ook het design ervan was prachtig.

Gisteren dankzij de patch zit er ook eindelijk een need/greed systeem in! :)

Binnenkort komt er ook een kapper in het spel, dan kun je de looks van je char veranderen tegen een kleine prijs :)

En in oktober komt eindelijk Housing, dat je je eigen huis kunt kopen + inrichten.

Ik zie eigenlijk geen punten voor verbetering nu. Het spel zit nu al zó góed in elkaar, en het word alleen maar groter en groter. Ik kijk echt met smacht uit naar de toekomst van Lotro ^^

17. jorgasme

jorgasme Mitch Buchanon Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de game sinds de release. Ik zit op Laurelin met mijn level 34 female Hunter genaamd Aspenráen.

Heb nog wat quests openstaan in North downs en Lone Lands ( Agamaur & Garth Agrewn) en ben gisteren in het level 30+ gebied geweest: Everdim.

Dik spel, over 11.000 xp kan ik mn mount (horse) aanschaffen. Ein-de-lijk

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel het spel al 2 weken niet meer terwijl ik allang een level 35 mannetjes had, misschien had ik teveel gespeeld in 1 keer, maar nu ik me mount heb is er ook niet zoveel meer te doen... misschien ga ik wel verder, maar er zitten teveel rare dingen, slechte interface etc. in die het spel stukken minder maken. Een heel groot aspect dat die zulke hoge cijfers heeft gekregen is volgens mij dat het lotr is, en dat is volgens mij best fout..

19. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet eigenlijk wel zeker dat het spel echt niet alleen zo hoog gescoord heeft vanwege het feit dat het lotr is hoor. Denk dat je goed fout zit :). Het spel is helemaal in de sfeer van lotr, en zit daarbij ook nogeens héel goed in elkaar en is goed uitgewerkt, dáarom heeft hij waarschijnlijk zo hoog gescoord. En natuurlijk ook wegens het feit dat ze erin geslaagd zijn een super goede MMO te maken, ondanks het feit dat WoW al heel lang een nieuwe standaard voor MMO's neergezet heeft. Ik moet zeggen, er zitten veel dingen in het spel die ik graag ook in WoW had gezien, dan was WoW nog een stuk beter als dat het al is.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet dat ik niet fout zit.
    Toen ik jouw level was, was ik ook erg enthousiast over lotro, maar naarmate je verder komt, zit er heel weinig vernieuwing in en zijn al de classes absoluut raar uitbalanceerd en beginnen dingen je echt te irriteren.
    Ieder zijn eigen mening, maar ik weet zeker dat als het geen lotro was hij wel stuk lager had gescoord.

Deel Deze Pagina