Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil dat ook weten heb het stuurtje wel besteld(wanneer die komt is een raadsel) maar wil miss ook zo'n adapter kopen dan heb ik er 2:thumbs:
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoogvliet heeft deze thread trouwens volgens mij gevonden.
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Het 360 wireless wheeltje is in principe niets anders dan een ander (niet draadloos) PC stuurwiel (even afgezien van de kwaliteit, want die is subliem, ook de force feedback). I.c.m. de draadloze 360 receiver die niet zo duur is werkt hij dan ook, afhankelijk van de ondersteuning van de game van een dergelijk wiel natuurlijk.

    Zo is dat ook met de 360 controler... en is meer afhankelijk van de software die je gebruikt (de game zelf)...

    Had hem onlangs nog gebruikt voor Trackmania.
     
  4. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je hier bij dan? En wat wil je ermee zeggen?

    @Fireballs_nl
    Oke thanks!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan denk ik niet veel beginnen tegen ze...:b: Tegenwoordig moet je zelfs de headsetjes terug sturen dus.
     
  6. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat degene die ik aan de lijn had een opmerking plaatste of ik de informatie nu op het internetforum ging zetten, "want we hebben een thread ergens gevonden over dit onderwerp".
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan had je terug moeten gaan naar de winkel, zijn verplicht dat ding om te ruilen als het niet werkt.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja dat gaat niet, winkel zit in Soest en woon zelf helemaal aan de andere kant...Naja tis niet anders, ik ben als nog goedkoper uit :). 50 + 10 verz + 20 verz = 80 eu voor stuurtje :)
     
  9. eddyputte

    eddyputte Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    headset

    Als ik mijn headset op het 360 stuur aansluit stoort het nog al iemand een oplossing???bvd
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    het maakt niet uit of ze dit topic vinden ja of nee.

    Als ze NIET uitleveren kunnen we deze complete thread opsturen naar Kassa!, Consumentenbond of Radar! Met daarbij de emails die de meeste van ons gehad hebben over de bestelling(met de bevestigingsmail).

    Maar zover zal het denk ik niet komen, Hoogvliet zal geen 2e Otto willen worden...
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoogvliet krijgt vanmiddag weer een nalevering binnen. (Utrecht Overvecht tenminste).

    Zodra de levering binnen is wordt ik weer opgebeld en probeer ik er toch uit te slepen dat ze hem verzenden voor me.

    Sjoerd
     
  12. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een keer of 8-9 met MS bellen krijg ik nu eindelijk een nieuw stuur. Zou er binnen 15 dagen moeten zijn. Gelukkig hoeft de oude voor die tijd niet terug kan ik tenminste nog wel met het stuur racen.
     
  13. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Dus zo'n stuur valt wel te krijgen bij hoogvliet.. uiteindelijk?
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je het van te voren besteld en gelijk betaald hebt wel ja.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met een Wireless Headset heb je nergens meer last van :) Moet je die wel eerst weer aanschaffen.....
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Wil dat ding aql lang kopen, maar klopt het dat dat microfoontje gevoeliger is? dus dat hij meer omgevingsgeluid opvangt als hij open staat, als dat mee valt ga ik hem wel kopen maar ik heb altijd het geluid vrij hard :9
     
  17. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Sommige exemplaren hebben dat, maar dat valt op te lossen door hem niet op de maximale setting te zetten, maar 1 tandje minder. Verschil in geluidssterkte merk je nauwelijks, het klinkt allemaal veel beter alleen moet je je oude headset houden voor als de wireless leeg is.
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus volume werkt voor het oortje en de mic? Vreemd. Wil dat ding al lang en doordat de headset zo ruist icm. het stuur denk ik dat ik hem maar oppik als andere mensen geen last van me hebben :)
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd net gebeld door Hoogvliet en kan hem ophalen :)
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest


    Yup, ik ook kan hem ophalen in Ede.:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina