Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je er Gift op laat zetten valt de heffing mee inderdaad. Heb met een reeks schilderen uit Azie ook geen problemen gehad dankzij Gift. Anders was de heffing 4x zo hoog geworden.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil via play-asia iets bestellen, dan wordt ik op een gegeven moment doorgesluisd naar paypal, en moet ik me acc gegeevens in voeren, doe ik, maar dan vraagt hij of ik een cc toevoeg, of een betaalpas met een betpaald logo, maar die heb ik dus niet, hoe kan ik nou betalen met paypal?

    EDIT: ik denk dat ik al weet wat het is, op play-asia staat er bij hoeveel het is in euro's, onder de 40 € stond er, alleen dat klopt niet volgens paypal, het is net iets boven de 40€, dus ik had waarschijnlijk te weinig op me paypal acc staan:p
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  3. Fifafan

    Fifafan Guest

    heb nu xbox live op play asia gekocht, maar nu wil ik betalen via moneybookers. hoe moet dat precies. want zie nergens staan hoe ik geld van daar naar play asia kan sturen
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan bij de betaalopties wel aangeven dat je wil betalen met moneybookers hoor.. en dan gewoon de instructies volgen. Verder weet ik 't ook niet ik heb er geen ervaring mee...
     
  5. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Informeer eerst goed bij de bank waarbij je zit.Want ik kreeg achteraf 20 euro bankkosten erbij omdat de betaling buiten de EU was.Sindsdien betaal ik alleen met paypal.

    Heb ook een vraag.Hoe laat je gift zetten op je pakketje?Want ik heb een email gestuurd naar Play Asia dat ze dat zouden kunnen zetten op mijn pakketje maar dat kunnen ze niet zeiden ze.Hier is de mail:

    Dear Rowan, Thank you for contacting Play-Asia.com. I am sorry. We cannot mark the parcel as gift. If you have any further questions, please do not hesitate to ask. Best regards, TonyPlay-Asia.com __________________________________________________________

    Original Message from 2007-06-06 22:55:15 HKT-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=Dear Sir/madam, Can you please set gift on the parcel.If you do that, that will be verykind of you.Thanks for now, Yours sincelery, Rowan Kroos.

    Let niet op engels soms hehe:9
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    gift op je pakketje zetten doen ze gewoon niet , als ze dat zouden doen dan werken ze mee aan illigale praktijken want het is geen gift maar een gekocht product......aangezien dat ze graag nog langere tijd willen blijven bestaan doen ze dat soort verzoeken nooit....
     
  7. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh:eek: want ik hoorde veel mensen zeggen van laat er gift opzetten.Dan is de heffing minder. Best wel rot dan.Want ik heb een best groot pakket.Is de xbox live vision pack with xbox live.Heb het wel in bubbel envelop laten inpakken.
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    word dan een beste envollope :+

    je moet een beetje geluk hebben.......de ene keer word je gepakt en betaal je bij , de andere keer glipt ie door de controle's heen.....

    meeste geluk heb je als je 1 game besteld......daar letten ze niet zo op....
     
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    idd heb telkens een game besteld en geen douna gehad.Maar heb nu een pakket van 0.70 kg.En het is een xbox live viosn pack.Beetje groot denk.Maar hopen dan dat douna niet zo hard controleert door benauwde weer.Pff is echt warm.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoeveel euro moet je betalen als je een boete krijgt omdat je een spel hebt gekocht dat meer dan 22 euro was? Want ik wordt namelijk zeer in de verleiding gebracht door het [Forza 2] Show your ride topic. :D

    EDIT: oh no ik zie net dat forza 2 alleen voor japan en us te bestellen is op play asia :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet bijna zeker dat het eigenlijk wel kan, maar ik moiet het toch ff zeker weten en vragen kan geen kwaad

    als ik via play-asia xbox live points koop, doen die het dan gewoon op m'n nederlands account, op m'n nederlandse 360?
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Videogamesplus.ca zet er wel altijd 'Toy Value = 10$' op.
    Hierdoor hoef je geen importbelasting te betalen, lekker makkelijk.
    Je betaald gwoon 5eu verzendkosten voor een game.. En klaar!

    Weet niet hoe het zit met de 360 games, aangezien je daar met regio's werkt..
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    met regio's word over de hele wereld gewerkt , zie beginpost.......
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    edit: niet regiovrij laat maar
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand weet het?
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zo ver ik heb begrepen van andere gebruikers kan het gewoon....
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar van de een hoor ik dat het alleen op aziatische accounts werkt, andere hoor ik dat het ook op us accounts werkt, ik heb iemand nodig die zelf ook die punten heeft besteld en kan bevestigen dat die inderdaad gewoon op een europese account werken op een pal 360
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Moi heeft vraagje heeft niet echt met xbox360 temaken...Kheb een japanse psp kan ik dan dus ook gewoon die japanse games ervan kopen maar zijn die dan ook engels?? :D :p Want zoja dan scheelt hij mij bakken met geld
     
  19. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn die ook gewoon in het Japans. En de taalinstellingen wijzigen is ook lastig natuurlijk met al die mooie tekens...
     
  20. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga op vakantie naar amerika, zijn er daar in de gamewinkels ook gewoon regiovrije games te koop of zijn deze alleen via sites in amerika te bestellen? En waar moet ik precies opletten op de hoes voordat ik een spel koop?(speciaal tekentje ofzo dat hij regiovrij is)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina