Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn wat is hij vet. Zit echt al de hele dag te genieten. Graphics zien er fantastisch uit (non-HDTV) en de gameplay is ongelofelijk goed.

    M'n 207 RC rijdt al lekker door! :cool:
     
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe is het geluid ?
    Heb je echt die tuner sound als je een ander uitlaatsysteem erop knalt ?
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem vanmiddag ook gehaald ( Collectors Edition )waar ik hem had gepre-ordered bij Free Record Shop Rotterdam Centrum !!. Even later hoor ik dus dat ze hem daar hebben wegmoeten halen vanwege dat MS had gebeld, ben ik ff blij dat ik hem net op tijd had meegenomen
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    het geluid veranderde wel in forza 1 als je de wagen tunede dus in forza 2 ook. hoop ik
     
  5. mikebrussee

    mikebrussee Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het een beetje raar gezegd dat je dan zo'n kerel van een winkel op z'n "kanus" wilt meppen, die mensen doen alleen maar wat ze opgedragen krijgen.... beetje vreemde reaktie maar goed... nu moet ik er wel bij zeggen dat ik hem vandaag wel heb kunnen HALEN!! BETERRRRR :)

    Moet hem alleen nog ff in de Xbox 360 drukken maar ja heb er geen HAAST mee heb em nu toch al!!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nog geen ander uitlaatsysteem eronder gehangen. Wel de dikste Turbo en Chiptuning. Klinkt lekker! :cool:
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    toch belachelijk zoiets als ze aan 1 verkopen moeten ze verder verkopen
     
  8. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Bagger, ik liep Dixons in maar lag niks :/ Morgen nog maar xtje kijken en anders ffies vragen.
     
  9. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij misschien niet. Een hoop anderen wel. Ik kan me daar ook over opwinden, of niet eigenlijk. Kijk, dat die Jappen en die Cowboys nou een week eerder een spel hebben, maakt me nog niet zo heel veel uit. Aangezien wij hier in Europa, en Nederland in het bijzonder, geen extra week nodig hebben. WIJ zijn toch beter dan hun. Zij moeten oefenen, voordat wij online komen en hun ASS Whoopen!!:lol:

    Btw. Dit is de eerste en de laatste keer dat ik via GCshop iets preorder. Je mag toch verwachten dat je 'm minimaal 1 dag voor de releasedatum in huis hebt. What's the fuckin' use om 'm te preorderen als je 'm op dezelfde dag als de releasedatum in huis hebt. Ik heb niks tegen releasedata. Alleen tegen winkels die aan preorderen doen.! :mad:
     
  10. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam van mijn werk en dacht laat ik even bij 1 van die Dixons filialen naar binnen gaan aangezien ik daar toch altijd langs fiets. Ik kreeg natuurlijk te horen dat hij pas vrijdag werd verkocht. Kwam er een andere klant binnen: zelfde antwoord. Hij ging weer weg en ik bleef nog even hangen, beetje kletsen met die twee verkopers en elektronica bekijken. Zegt eentje vlak voordat ik weg wilde gaan: ach we hebben er nog 1tje man. We hebben er al heel veel verkocht en de andere filialen zijn zelfs al uitverkocht maar toen kregen we te horen dat we nog niet mochten verkopen. Die ene die er nu nog ligt maakt ook niet meer uit dus je mag hem hebben. Ik lachend die winkel uit en hij ziet er inderdaad wat beter uit dan de demo. Gameplay stond natuurlijk al buiten kijf. Alleen jammer dat hij veel lawaai maakt. Een soort van tikkend en krassend geluid bij het laden en racen. Vreemd.
     
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nu wel of niet mogelijk om vanaf een usb stick jpeg's op je auto te plakken?
     
  12. DinaDani

    DinaDani Uzikirby

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Was bij de FRS op het station van Zwolle. Ik zie die forza 2 box staan, dus ik al blij. Kijk op het doosje. €5,00? ah shit, pre-order doosje.

    Ik dat doosje meenemen naar die kassamuts en vraag of ze de volledige game ook al hebben. "Jawel, maar die mogen we nog niet verkopen" "Wanneer dan?" "De 8ste".


    NGGGGGGGGGGGGgnnggn :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Kheb hem gelukkig ook al.

    Weet iemand waar je die codes moet invoeren om die auto's te krijgen van de pre-order en de LCE.

    kzoek me rot maar ik kan het niet vinden.
     
  14. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Neej, alle ontwerpen moet je zelf maken met de standaard stickers.

    Je kan trouwens ook als je in de regio Europa zit racen met auto's uit Amerika en Azië. Soms win je die auto's zelfs en sommige kun je kopen. Deze auto's zijn ook zeldzamer en daardoor krijg je meer credits na een race. Maar het zou zo kunnen zijn dat je als je de regio Azië selecteert je meer Aziatische auto's kan kopen dan wanneer je de regio Europa selecteert. Dat weet ik niet, want ik ben mijn carriere begonnen in Europa en ben nog geen carriere begonnen in een ander werelddeel, dus ik kan dat niet vergelijken.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel kut hoor, met zoveel spellen gebeurde het dat we ze een aantal dagen eerder hadden ,maar met Forza 2 is dat niet het geval. Gvd, ik wil gewoon zo fucking graag racen, vind de demo zo vet en heerlijk rijden, komt oa denk ik ook omdat ik al een hele tijd rijles heb en weet hoe tof dat is....en dat Forza 2 echt realistisch aanvoelt, voor zover een videogame realistisch kan aanvoelen.

    Maar goed, nu maar hopen dat dimension plus em morgen te koop heeft, zo niet, dan ga ik al die andere shops af, het zijn hele toffe lui bij die eerst genoemde shop en koop graag bij ze,maar als ik een game ergens eerder kan krijgen, dan doe ik dat ook absoluut. Vooral omdat ik van het weekend niet veel tijd zal hebben.
     
  17. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Je kunt het ook overdrijven Forza rijd toch echt anders dan dat een echte auto doet. Ik rij nu zo'n 5 jaar auto maar ik vind Forza toch niet zo realistisch als een echte auto.
     
  18. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hoogstwaarschijnlijk gaat morgen het embargo op de verkoop er af... De game is vandaag al zo vaak verkocht, dat ze het eigenlijk niet meer kunnen maken om de rest van de games vast te gaan houden tot 8 juni 2007... Dat zou toch wel een beetje raar zijn... Want dan straf je gamers die er niets aan kunnen doen dat je als miljardenbedrijf een game niet vast kan houden tot de releasedatum... Achteraf misschien maar goed dat Dixons roet in het eten heeft gegooid, krijgen degenen die het spel nu nog niet hebben Forza 2 waarschijnlijk 1 dag eerder dan Microsoft had gepland... :b:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Let wel, dat ik zei 'zover als een videogame realistisch kan zijn' .
    En vergeleken met vrijwel elke racegame, is Forza 2 echt realistisch.
     
  20. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... DTM3 was pas realistisch :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina