als yoyesse uit race dag 0 is geplaatst wil ik wel graag in zijn plaats komen racen op race dag 0 ik ga er van uit dat ik vrijdag forza heb.
Je hebt standaard letters, en het Renault logo zit er ook standaard in. Met nog meer Manufacturing Brands.
Omdat je het spel eerder hebt hoef je mijn ideeen niet te stelen Ik was precies hetzelfde van plan! :8 Die blokes met het renault logo die het Renault sport logo vormen! Ik doe trouwens nu dan wel de livery van mijn broers auto(Megane Europacup world series) of ik maak de clio van me vader na waar die eerst mee meedeed aan de V6 eurocup Als je als host mee kan rijden stel ik mezelf beschikbaar heb nogal een super sonische internet connectie En shortbull er zitten een paar fouten in de startpost Dat zijn niet de Clio V6en Dit is gewoon de Clio eurocup maar de V6 hadden nog hun eigen cup 3 jaar geleden Moet je maar googlen even ik had laatst nog een foto waaar je het hele startveld zag maar die kan ik niet meer vinden! ,, Maar wat je nu op die foto hebt zijn gewoon de normale cliotjes En niet de V6en
Misschien is het een idee om één ding standaard te hebben op iedere auto. Soort "logo" van de competitie. Shortbull had dit, en ik vond het wel wat hebben en heb het dus meteen toegepast op mijn eigen Clio. Ik heb het dan over dit: Stap 1: Zwarte rechthoek Stap 2: Witte rechthoek (iets kleiner, zodat je het zwarte randje "effect" krijgt) Stap 3: Forza letters, grootte: 0,21 x 0,21 RCC
Het gaat om dit toernooi en die staat niet in de startpost Dan heb je wrs een betere connectie dan ik, en ja als host zijnde kun je gewoon meespelen Goed idee!, ik ben voor
Die clio ziet er goed uit met dat logo erop, ik ga er ook wat leuks van proberen te maken. Heb het spel nog niet, hopelijk morgen of overmogen. Maar wel meteen een vraagje , hoe kan je het snelst die clio krijgen? Moet je dan in europa beginnen en kan je die dan meteen kopen, of moet je er een paar race's voor hebben gewonnen? Wil meteen als ik hem heb die clio kopen en customizen zodat ik er zondag goed uit zie tijdens de race
ik wil zo graag meedoen dat ik mezelf quote maar ik heb al zolang geen echte goeie race meer online gereden...en ik heb het gevoel dat dat nu eindleijk gaat lukken
Foto: logo achterkant. deze bedoel je. http://tinypic.com/view.php?pic=4qxcfhs Oh nog een hele mooie foto van die race rivanov: http://tinypic.com/view.php?pic=4uewn49 Als ze het niet doen: volg linkje. Ik zet trouwens een mooie clio in de auction house morgen. Als iemand een wilt hebben...