De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha grappig, ik heb mijn headset ook precies altijd zo hangen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Las op een ander forum ook al kritiek op de res. Het is toch echt hd-ready, niet volgens de standaard, maar wel hd.

    en tnx voor het compliment :thumbs:

    edit: nu voor de 360 nog even gaan kiezen tussen component/vga en 720p of 1080i. Hoe hebben de mensen hier hem aangesloten?
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    horizontaal zal het dan iets gedownscaled worden (immers "maar" 1024), maar ach.

    Heb zelf mijn 360's zowel via vga als component aangesloten en na de laatste dash update ziet vga er qua kleur ook heel behoorlijk uit!

    Voor jou resolutie zou ik denk ik de vga kabel gebruiken omdat je dan de exacte resolutie in kan stellen. 720p/1080i maakt niet zo heel veel uit. Heb hem nu standaard op 1080i staan, gevoelsmatig iets fijner kijken.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    We gaan er wel even mee spelen. Een lcd heeft ook niet precies 720p:
    1366 x 768 pixels
    Zover ik begrijp moet dat dan weer geupscaled en dat schijnt meer moeite te kosten.
    Ik heb beide kabels in huis dus ga ze gewoon allebei vergelijken, zonde dat de 360 het niet pakt om die kabel te verwisselen terwijl hij aan staat.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het beeld zal iig niet slecht zijn ;)

    Hopen dat je met vga ook die 1024x.. resolutie kan instellen
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft de Samsung LE32S71B nou eigenlijk een VGA of een DVI aansluiting? Want ik wil wel VGA.
     
  7. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is het beeld beter als op mijn Le32r71B anders koop ik hem niet.
     
  8. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    @white dragon, ja hoor er zit er een aan de zijkant en ook op de achterkant!
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    WOOOOOW

    check deze webpagina!!!! De Samsung LE32S62B (specs precies gelijk aan S71) voor 528 euro! Die ga ik bestellen.
     
  10. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt mij ook op dat Samsung altijt hoger uit komt met specs als het gaat om prijs kwaliteitsverhouding :)

    Dat is ook de reden waarom ik voor Samsung kies :)
     
  11. White Dragon

    White Dragon Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    @ALojan:

    Bedankt voor het antwoord. Nog even precies kijken of hij niet te groot is voor mijn kamer, maar dan koop ik hem zeker.

    Wat een prachtige tv!
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ok mensen (Melbuuln), heb de LE32S81B inmiddels op m'n Oppli staan, alleen doet het geluid het niet (vraag één is dus hoe ik dat aankrijg) en ten tweede ben ik niet tevreden over hoe het er uit ziet. De 360-spellen zien er volgens mij veel te kartelig uit en niet vloeiend (vraag twee).

    1. Dus, ik heb nu de 360 aangesloten via de standaard componentkabel die is meegeleverd met de 360 (die groen, blauw, rode tulpjes), m'n Wii zit er op (nog gewoon via SCART, de kabel zit er in (analoog) en ik heb m'n stereo er op aangesloten (zo'n rood en wit tulpje). Doe ik iets verkeerd? Het is overigens alleen het geluid van de 360, de TV doet het normaal.

    2. Het beeld ziet er erg kartelig uit (360 via component dus). Volgens mij moet dit veel scherper kunnen. Heb even snel PES6, Gears Of War en Crackdown bekeken en heb bij alledrie hetzelfde gevoel. Heb op het dashboard van de 360 het beeldformaat al veranderd naar 16:9 en 'm op 720p ingesteld. Vergeet ik iets of hebben jullie tips (voor een leek welteverstaan) om het beeld scherper te krijgen. Oftewel: vergeet ik iets?

    Bij voorbaat dank voor iedere vorm van hulp! [​IMG]
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zitten 5 tulpjes aan de component kabel, 3 voor beeld en 2 voor geluid. Dan moet je geluid het doen, en ziten de tulpstekkers wel in de goede ingangen?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij component (audio) moet je gebuik maken van een 3,5mm jackplug adapter !!!

    Oppli _O_
     
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn Wii is op de stereo aangesloten, 360 niet (iig staat het er niet bij)

    Owja, er zit ook een schuifje op die hd kabel, staat die wel op hd? (weet niet of het uitmaakt??)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Even puur over de 360: Ik heb (speelde op SD) dat SCART-opzetstuk van geel, wit, rood afgehaald en heb nu rood, blauw, groen direct in m'n tv gestoken. Moet ik die anderen (geel, wit, rood) dan óók in m'n tv steken?

    Moet ik geel, wit, rood dan met of zonder SCART-opzetstuk in een SCART-ingang steken? Of los in de gaatjes aan de zijkant?
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    die gele kan je los laten hangen, en die andere 2 zijn voor het geluid en kunnen ook in je tv.

    Je hebt dat scart blokje niet nodig.

    Dus die rode en wite voor het geluid moeten gewoon ook achterin, niet aan de zijkant.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  18. Achillias

    Achillias Guest

    Nee dat hoeft niet, je kan het op blauw rood groen houden..
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    nee hoor, als je geluid wilt heb je zeker rood en wit nodig.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Specs zeggen geen ruk over de beelkwaliteit. Dat heet marketing.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina