Ok mensen (Melbuuln), heb de LE32S81B inmiddels op m'n Oppli staan, alleen doet het geluid het niet (vraag één is dus hoe ik dat aankrijg) en ten tweede ben ik niet tevreden over hoe het er uit ziet. De 360-spellen zien er volgens mij veel te kartelig uit en niet vloeiend (vraag twee).
1. Dus, ik heb nu de 360 aangesloten via de standaard componentkabel die is meegeleverd met de 360 (die groen, blauw, rode tulpjes), m'n Wii zit er op (nog gewoon via SCART, de kabel zit er in (analoog) en ik heb m'n stereo er op aangesloten (zo'n rood en wit tulpje). Doe ik iets verkeerd? Het is overigens alleen het geluid van de 360, de TV doet het normaal.
2. Het beeld ziet er erg kartelig uit (360 via component dus). Volgens mij moet dit veel scherper kunnen. Heb even snel PES6, Gears Of War en Crackdown bekeken en heb bij alledrie hetzelfde gevoel. Heb op het dashboard van de 360 het beeldformaat al veranderd naar 16
en 'm op 720p ingesteld. Vergeet ik iets of hebben jullie tips (voor een leek welteverstaan) om het beeld scherper te krijgen. Oftewel: vergeet ik iets?
Bij voorbaat dank voor iedere vorm van hulp!
Klik om te vergroten...