Zal ik het toch maar even typen dan ?
Goed gast van eOs kwam in de game. We komen zo overeen dat we een clanmatch willen spelen.
Ik:zeg ok wij spelen wcg settings.
Zei: nee wij spelen geen wcg settings zeker niet omdat iedereen dat nu ineens doet. Wij spelen alleen warzone.
Ik: na een half uur overleg ok dan spelen we warzone maar zet dan op zijn minst friendly fire aan.
Zei: nee wij spelen geen wcg settings zeker niet omdat iedereen dat nu ineens doet. Wij spelen zonder friendly fire.
Ik: weer na overleg ok dan staat friendly fire uit. Maar de bleed out kan wel 30 toch.
Zei: nee wij spelen geen wcg settings zeker niet omdat iedereen dat nu ineens doet. Wij willen 20 bleedout.
Ik: <.< Goed fock it doen we dat eigenlijk maakt het weinig uit. Owja nog 1 ding wij spelen geen nieuwe maps, ( niet iedereen heeft die) en rooftops ook liever niet.
Zei: Ja maar wij willen rooftops kiezen want dat is gwoon onze map en blablablablabla
Ik: Maar het is ondertussen half 10 en iedereen weet dat die map ontiegelijk lang duurd. Ik was hier al redelijk geirriteerd.
Zei: nee we willen rooftops perse spelen.
Ik: Ja laat dan maar zitten als jullie dan echt helemaal niks willen.
Zei: kwartier later via voicemessage: willen jullie nog spelen.
Ik:Ik wilde al geneens meer een clanmatch spelen en 2 members van ons gingen al offline Maar toch Kwam ik weer in hun chat terrecht hij zo wacht even, vraagt iets aan de persoon die bij hem in de kamer stond en zegt jawor we spelen wel geen rooftops. Spelen ze nog op een multi host ook.
Toen had ik zoiets van ja ga dan maar fietsen.
En dan iedere keer opnieuw zeggen dat wij niet durven omdat we geen rooftops willen <.< xD
Laatst bewerkt: 10 jun 2007