[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo inmiddels een flinke tijd gespeeld.
    Je kunt kiezen uit een mannelijk karakter en een vrouwelijk karakter. Bij beide is de verhaallijn gezien de demo wat anders. Andere gebeurtenissen en vijanden. Je vecht niet met wapens maar met monsters (geen pokemon verhaal). Je krijgt er standaard in de demo 2 en als je bepaalde monsters of eindbazen verslaat, dan krijg je ook de beschikking om met deze monsters te vechten. De monsters ken je toe aan één van de vier actiebuttons (kruisje, vierkantje, driehoekje en rondje). Heb je bijvoorbeeld een draak op kruisje gezet en je drukt hierop, dan komt er een soort zielachtige veschijning uit je karakter die de vijand aanvalt. Ziet er heel tof uit. Alle monsters die je kunt gebruiken om te vechten hebben verschillende eigenschappen en in de monsters zelf zit zo te zien voldoende variatie. Als je een vijand een aantal attacks hebt gegeven, dan zie je de ziel van de vijand een klein stukje boven hem hangen. Je moet dan op R1 drukken en de Sixaxis naar je toetrekken. Op deze manier trek je de ziel uit de vijand en heb je hem verslagen. Bij de grotere vijanden ziet dit er best spectaculair uit. Grafisch ben ik tevreden over de game. Hij ziet er goed uit en nog belangrijker, de game oogt heel erg sfeerfol. De ene keer is het heel fantasievol en daarna is het weer een beetje beklemmend zoals een Silent Hill. Het verhaal is me nog niet helemaal duidelijk, dit komt omdat de demo in het Japans is. Zal eens wat rondzoeken op internet.

Al met al ben ik heel erg te spreken over deze game. Ik ben aangenaam verrast door de demo. Het sfeertje is heel tof, de spelelementen lijken goed uitgewerkt en de manier van combat spreekt me wel aan. Dit word een game die ik zeker ga halen. Het is echt een typische Japanse game.
    Op 21 juni komt de game al uit in Japan en ik hoop dat wij hem ook heel snel krijgen, want dit smaakt naar veel meer!

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het heet FolkSoul op de japanse ps store toch? of heb ik nu de verkeerde gedownload.

Iig je kon inderdaad een mannetje en een vrouwtje kiezen. Maar na 5 minuten spelen merkte ik gelijk al dat het niet mijn type spel was :)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In Japan heet de game inderdaad FolkSoul, in het westen heet de game Folklore.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Must...have :)

5. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Folkklore ziet er wel verrassend goed uit moet ik zeggen. Genji 2 , hun vorige game, zag er, ook al is die game ondergewaardeerd, grafisch ook best sterk uit en die game gebruikte zelfs niet 1 SPU.

Ik vraag me af of het een boost kan geven aan de PS3 verkopen in Japan.

6. Cybercon

Cybercon Guest

Nieuwe screens van Heavenly Sword!

Laat nu eens wat beelden zien waarin de adventure elementen naar voren komen dammit. Men blijft wel constant volhouden dat ze in het spel zitten, maar zolang we ze niet te zien krijgen zal men vraagtekens hebben bij de variatie van het spel. Maar de screens zien er in ieder geval lekker uit :)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, die laatste screen, die watervallen !!!
    Ik hoop echt dat deze game op het niveau van God of War gaat zitten. Ook al is dat heel moeilijk. anyways, in het najaar van 2007 gaat ps3 vies goed verkopen, geloof me... Maarja, dan gaat iedere console wel beter verkopen(feestdagen,...), maar toch denk ik dat ps3 dan echt enorm gaat verkopen, maar we zien wel :).

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het spel is in ieder geval origineel :)

9. Cybercon

Cybercon Guest

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk, dit zijn tenminste tegenstanders die echt wat doen. Ik GOW kreeg ik soms het gevoel dat veel tegenstanders er alleen maar stonden om afgeslacht te worden. Lopen alleen maar rondjes om je heen wachtend op hun kill. Hier zie ik de enemy tenminste was sneller aanvallen, en vaak met veel tegelijk. _O_:thumbs:

11. Cybercon

Cybercon Guest

Maar ja we praten hier ook over een console die in verhouding tot de PS2 zo'n 10 keer krachtiger is bij wijze van. Ninja Theory is een van de eerste ontwikkelaars die veelzijdig gebruik maakt van de mogelijkheden van de PS3 hardware. De vergelijking met God of War vind ik wat te ver gezocht, want sowieso is het ongelooflijk wat men uit de PS2 heeft weten te persen. Tuurlijk is de AI een stap terug vergeleken met Heavenly Sword nu, maar daar zijn redenen natuurlijk ook voor ;)

Maar ja over God of War gesproken, die heeft zich al dik bewezen. Heavenly Sword is een potentiele topper welke de hype moet waarmaken.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  12. Cybercon

Cybercon Guest

Bekijk het filmpje :emo:

Ben benieuwd naar de aankondiging van Barlog's nieuwe project :)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kom maar op met de Resistance en MotorStorm update. 22 juni eindelijk Calling All Cars, lijkt me echt een hele toffe game. Eindelijk krijgen wij Europeanen ook de Playstation klassieker. Crash Bandicoot, Wipeout en Syphon Filter, voor mij echt 3 games die ik wil hebben. :)

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Umm ja voor mijn precies hetzelfde ja. Kan je mijn gedachten lezen ofzo?

15. Cybercon

Cybercon Guest

Die Resistance content moet dus € 4,49 kosten, klinkt goedkoop maar wat krijg je ervoor?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Twee nieuwe multiplayermaps.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Best prijzig dan.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, is de normale prijs ongeveer. Voor 4 maps van Gears of War betaal je ongeveer 10 euro.

19. Cybercon

Cybercon Guest

Ja oke dan kom je ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Maar als je ziet wat de Rainbow Six Red Pack kost (6 maps & 2 nieuwe game modes) is dat relatief goedkoop.

Anyway kwam zojuist een aangepaste trailer tegen van MGS 4:

Metal Gear Solid 4 'TGS 06 Remix'

Naar deze game kijk ik echt enorm uit! _O_ _O_ _O_

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hier ook nog maar een keertje, goed nieuws tenslotte :cool:

Bron

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina