Challenge 1 (Demo)- Nissan Fairlady Z op Mugello

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Schumacher had altijd een hoge top. En op het rechte stuk loop ik langer in mijn toeren te jengelen dan in jou rondje. Dus dan zou je denken: je doet iets verkeerd in de bochten, maar m'n apex snelheid is dus ook normaal.

Ik geef het op :D

2. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    Wat goed is voor mij, ik kan echt niet betere tijden rijden, mss wél maar het lukt me niet meer :)\o/:thumbs:

01:04:076

3. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damm respect voor de mensen die boven de 1.05.xx rijden.

Wat pogingen gedaan ik ga niet sneller dan 1.08.74. Zelf met meer dingen aan + lijnen kon ik mijn 1.08.74 niet meer inhalen zonder rij lijn gaat beter.

Ik heb het probleem dat ik als ik de bochten uit kom mijn achterkant uitbreekt ( overstuur heet dat geloof ik ? ). En ik dus een beetje drift. Daar door raak ik weer veel snelheid kwijt. Dit was trouwens met alleen maar ABS aan rest gewoon uit.

Dus mijn vraag is hoe houden jullie die auto zo netjes recht ? Ik denk dat ik gewoon een goede lijn rijd waardoor ik te scherp ga sturen + iets te veel gas er op heb en dus ga driften.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik heb eventjes een vraagje voor de huidige top 3: Omdat de challenge vanmiddag om 15.30 sluit (zodat jullie de game snel hebben) heb ik wel jullie adressen nodig :).

@Astennu,
    Driften kan aan 3 dingen liggen:
    - Te veel gas
    - Te vroeg op het gas
    - Te scherp gestuurd (te hard de bocht in)

Probeer dit dus zoveel mogelijk te beperken :).

5. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik al aan het proberen :) Als ik in de twee door de bochten ga zit ik vaak iets te hard op het gas. In de 3 heb ik niet genoeg power meer voor bepaalde bochten. Maar ik denk dat het ook met mijn lijn te maken heeft. Ik zal wel meer gaan oefenen met de echte game :) ik hoop dat GCShop ze vandaag binnen krijgt en dan heb ik em hopelijk morgen / zaterdag maar dat zal wel niet...

6. JeePee

JeePee Guest

Aanvulling op Rox:

- Remmen en sturen te gelijk

Als je snel last hebt van overstuur, zorg dan dat als je stuurt, je bijna niet meer hoeft te remmen.

7. sparsegolem

sparsegolem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens ik heb een tijd van 01/01/747 maar hoe moet ik die foto erbij posten want ik weet niet hoe ik dat moet doen kan iemand snel reageren want ja om 3 uur is het afgelopen dus als vast bedankt

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    een 01:01 kan zoiezo niet.. sorry

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Wil jij beweren dat jij een 1.01.747 hebt gereden. =( nu is het niet leuk meer.

10. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan zouden mijn achterwielen niet uitbreken. Ik zal het eens gaan proberen :) bedankt voor de tips Rox en JeePee.

Waarom zou het niet kunnen ?

@sparsegolem: Kun je niet een foto maken met je telefoon/webcam/digicam ?

11. JeePee

JeePee Guest

Omdat elke baan een limiet heeft en deze jongen daar ver ver onder zit. Freaking mongool weer met z'n fake tijd.

12. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dan wat de limiet is ? want soms kun je toch steeds een iets betere lijn pakken nog even wat honderdste er af halen ? Mja dit is wel weer een sprong tussen de huidige nr 1.

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n tijd kan met getunede bakken in de full game, dit kan niet, kruip maar weer terug in je grot sparsegolem :)

edit: oh wacht, vergat natuurlijk dat z'n banden de 2e ronde wel opgewarmd waren, nee, deze tijd kan wel hoor 8) :lol:

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ach ach. Fotoshop, kom er maar in =(
    Heb nu nog 20 min. om mijn 1.03.102 te verbeteren.

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    En we zijn gesloten dames en heren :).
    Gefeliciteerd aan de top 3. Ik ga jullie gegevens doorgeven en ik zal eventjes een mooi nieuwsberichtje maken, maar vanaf zondag gaan we weer knallen ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina