Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeeehooooooo Dan krijg ik de mijne ook \O/\O/
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, net het filiaal in Hoogvliet gebeld en zij hebben niks binnen gekregen. De volgende levering komt dinsdag weer. Word je toch schijtziek van... Klote winkel.
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik begrijp het ook wel hoor. Zij konden niet weten, door de te lage prijs, dat ze zo'n vraag zouden krijgen naar hun product. Tevens worden de meeste winkels waarschijnlijk alleen dinsdag en donderdag vanuit hun distributiecentrum bevoorraad. Ik vraag me af of ze de stuurtjes in het DC uberhaupt op voorraad hebben.

    Het is natuurlijk wel ergerlijk voor de consument, maar vergeet niet dat je 50 tot 80 euro korting hebt gekregen op dat stuurt, en Forza is er toch nog niet.

    Sjoerd
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die is toch echt bijna overal te krijgen. Heb hem net nog voor een collega gekocht bij E-Plaza..... (= Bart Smit)
     
  5. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld door Hoogvliet Overvecht, hij is binnen!!! Straks ff Forza 2 checken bij de Bart Smit, hopelijk geluk....
     
  6. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    stuurt klote zeg met dat force feedback en het stuur op schoot ;).

    Maar ff wachten op die VGA kabel, zodat ik hem op mijn comp monitor aan kan sluiten.
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die zaak heeft er wel tal op voorraad. MM heeft ze ook gewoon liggen. Hoogvliet heeft ze echter eerst moeten inkopen. Alleen is er nu wat gedonder met de leverancier van de stuurtjes over de prijs.
     
  8. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik werd ook gebeld door Hoogvliet in Amersfoort (Neptunusplein). Mijn stuurtje ligt klaar. Dit komt precies uit want ik woon in Groningen maar ga dit weekend naar feestjes in Apeldoorn (zaterdag) en Utrecht (zondag). Dat stuurtje kan ik dus mooi op de route ff meepikken.
     
  9. theebag

    theebag Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook even gebeld, er was er één binnen gekomen maar die was niet voor mij bestemd. Dinsdag hopelijk meer geluk...
     
  10. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk filiaal? Miss handig voor andere:thumbs:


    Ook wil ik ook wel ff weten wie hem nog niet heeft gehad ik zal ff beginnen want het lijkt alsof ik een van de heel weinige begin te worden:

    Ik heb (nog) geen xbox 360 wheel van hoogvliet ontvangen:
    QuiCk

    Ps als je tijd hebt heel graag je naam erbij zetten als dit voor jou geldt.
     
  11. theebag

    theebag Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel gewoon mijn beurt af. Het is zeer coulant van Hoogvliet dat ze toch de sturen voor die prijs uitleveren. Ze hadden ook gewoon het geld met een excuus briefje terug kunnen storten.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  12. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt en ik ga hier verder niks mee doen maar het is voor mezelf en misschien voor andere dat je weet wie er nog meer niks hebben gehad.
     
  13. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exemplaar zou naar Hilversum (Seinstraat) worden gestuurd maar die hebben nog steeds niks ontvangen. Ik zou nog wel teruggebeld worden als ze hem binnen hebben.
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    woehoe! Mijn sturen liggen klaar! Kan ze alleen wel pas zaterdag ophalen, maar ze zijn er iig !!!! :) :)
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe! Eindelijk. Ik werd opeens vanmiddag rond 5 uur gebeld dat mijn stuurtje was aangekomen en hij gratis naar mijn thuisadres word verzonden :) Hopelijk komt hij morgen of zaterdag aan!
     
  16. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    @ gompy dat is dan wel nette service!

    (Ik ga morgen ook nog eens bellen)
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er vandaag ook 2 kunnen ophalen dus ik ben weer helemaal blij, top service van hoogvliet zeker het wachten waard.
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Welk filliaal Gompy? Wel netjes van ze, zoals ik al eerder zei, thumbs up voor de service.
     
  19. VinC4

    VinC4 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg gisteren een mailtje van Hoogvliet dat mijn stuur voor 1600 uur word aangeboden bij TNT Post en dan zou naar me huis gestuurd worden.... :) dus vandaag moet die eindelijk komen .
     
  20. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Wohoo! Kan hem zometeen ophalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina