Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Je koopt toch wel de OEM-versie?!

2. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het merk Gainward een goed merk voor videokaarten, ik zelf heb er nog nooit iets over gehoord en kan er ook niet echt een review ofzo over vinden op internet. Misschien weet hier iemand het?

3. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* Google?

Het is een briljant merk maar daar betaal je ook voor. Alleen garantie kan soms wat moeilijker af te handelen zijn ivm geen Nederlands depot.

4. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* daar heb ik ook op gekeken en daar vond ik alleen hun eigen site en daar kunnen ze in principe alles opzetten. En als je het zo een moeite vindt om normaal te antwoorden dan geef je toch geen antwoord....
    Toch nog bedankt voor je antwoord.

5. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je dan een andere versie van Google gebruiken want ik krijg zo een stuk of 30 bruikbare links waar kaarten van Gainward worden bekeken (van de GeForce 3 t/m 7 serie); dan kan je wel op je vingers natellen op basis van de algemene conclusies of/hoe Gainward qua merk is.

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    En als een review niets oplevert, zou je altijd nog op basis van specificaties kaarten kunnen vergelijken tussen fabrikanten. Is wat meer werk maar daar leer je ook veel van.:9

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Juist, ps wat is tweakers ongelooflijk lelijk geworden!

Één grote text brij.. En dat logo...

9. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    ^ with stupid...;)

Heb je trouwens ook al gezien dat je niet alle nieuwsberichten tegelijk ziet? Moet je bovenaan kiezen voor Core, Pro of Life om verschillende dingen te lezen. Ik lees dus het meest Pro en soms Core... Tja, je moet wat als ras-echte IT'er.

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm ja inderdaad, het is dat wij het weten van die linkjes...

Usability/user experience zijn ze blijkbaar niet zo heel goed in :9

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    I agree. Ik vind het ook jammer dat je niet meer zo duidelijk kan zien welke links nieuw zijn sinds je laatste bezoekje. 'Vroegah' waren deze nog rood.

12. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op 'artikelen' klikt, zie je toch het meeste? Om niet te zeggen, alles?

13. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    In leesbare vorm 20 pagina's scrollen voor 6 artikelen (overdreven gezegd). Nee dank je...

14. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje: Op mijn 2e pc monitor (de betere, grotere) zit een dvi en vga aansluiting. Als ik een 2e pc monitor wil ik gebruik ik dvi, wil ik op me 360 gamen switch ik de kabels ff en egbruik ik vga.
    Maar wat gebeurd er als ik ze beide aansluit en beide aanzet? Kan ik dan switchen oid? Of gaat de monitor dan kapot?

Heb naar het antwoord gezocht in de handleiding maar kon niks vinden. :mad:
    Hopp dat ik me vraag beetje duidelijk geformuleerd heb en dat iemand het antwoord weet :)

Oja, me monitor is de: LG L194WT

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dat moet gewoon kunnen. En dan met je afstandsbediening het bijbehorende AV-kanaal kiezen.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vanuit de Engelse handleiding van de site (pagina A12):
    Dit is trouwens op zo goed als elke monitor die een D-Sub en DVI ingang hebben.

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Stond het toch in de handleiding:eek:
    Naja iig heel; erg bedankt!!!

18. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik ben van plan een nieuw moederbord te kopen over 20 dagen. Ik heb hier de 2 waarover ik twijfel even neergezet:

Gigabyte P35C-DS3R (Voordelen: DDR3 ondersteuning, alu koeling [Passief], P35)
    Gigabyte P35-DS3P (voordelen: koperen koeling [Passief], Crossfire ready [niet van plan te doen, maar met de HD2900XT is dat bijna voordeliger dan een 8800GTX], 8-pins voeding [voordeel? ik weet het niet, maar voeding ondersteunt het wel], Firwirepoort, P35)

Qua prijs zit er slechts 9 E verschil, op die kijk ik nu niet. Maar meer moet het ook iet worden. De DS4 is me nu net te duur. nu is de vraag grotendeels: heeft DDR3 een toekomst? Of blijft het de komende 3 jaar niet echt 'in'? En wat zouden jullie nemen?

bedankt! Eman

19. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dit goed werken?

2x XFX Geforce 8800 GTS, 320 MB, GDDR3, PCI Express x16 in SLI in combinatie met die moederbord: Asus P5N32-E SLI Plus, Retail.
    Of moet ik voor 1 8800 GTS gaan met 640 MB? Je moet niet kijken naar het geld maar alleen om de performance.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ga dan al maar voor 1 8800 GTS 640MB of 1 8800 GTX en steek, als je zo graag SLI wil, binnen een paar maand er nog 1 bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina