Gozers , TDG Daagt jullie uit voor GoW(als jullie dat spelen) www.Thedutchgladiators.nl Registreer en ga ff naar uitdagen maak een topic aan met jullie clan naam en vernoem tijd, enzo Groet (T)DG DarkerNL
Hadden we jullie niet al is ingemaakt ? Als we nog is spelen, doe ik dat wel graag voor consolegaming... Daag ons daar maar uit voor donderdag 8 uur. Dan kijk ik of ik wat kan regelen.
Hij is degene die aan hockey doet, niet ik Hij bevestigd dus even dat ik gelijk heb. Ik doe gewoon aan voetbal.
faces of death, wrom die naam? vind niet kunnen weet je hoe erg die filmpjes allemaal zijn? onthoofdingen, opgegeten worden door leeuwen (levend) nou nee dank je! gwn zieke mensen die dat op het internet zetten.
Ja, maar zag die kinderen janken toen hun vader werd opgegeten, Dood Fokkop. Maar hij was wel dom, om uit zijn auto te gaan de idioot
Klinkt chill, waar vinden jullie die filmpjes XD. (Ik heb ooit een filmpje gezien van een kk lekkere mocro die op zo'n plein werd ge-stenigt door 200 Marokkanen omdat ze vreemd was gegaan ofzo).
Dat doet pijn, maar dat filmpje vind je door de volgende link aan te klikken, rond 1.50 min. http://www.youtube.com/watch?v=RA_4a_7SLqU
troep, ik heb ooit gezien dat ze gewoon een hoofd afsneden bij zo'n amerikaanse gevangen in Irak, zat verwerkt in een 'humor' fimpje je schrikt je kapot man.
Ja, en natuurlijk hebben wij nagedacht over die serie toen we snel in een uurtje een naam verzonnen...
Leuke filmpjes krijg je als je faces of death intoetst bij YouTube. Sommige zijn gewoon echt te ranzig