[Forza 2] Show Your Ride!

Discussie in 'Algemeen' gestart door iOcat, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    dat is bale.. als dat kon vond ik het een mastergame
     
  2. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ben al lekker bezig met forza , hier mijn mrtweetje:
    [​IMG]
    wat een heerlijk spel, vooral het geluid!!
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Direct linken vanaf FM.net mag niet. Eerst even uploaden op imageshack.us en vervolgens je pics plaatsen :)
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wil alvast even patent aanvragen op een auto met het Gumball logo *) Die ga ik proberen te maken als ik 't spel binnenkrijg. Als iemand me voor is heb ik het voorrecht om hem gratis van je over te nemen [​IMG] ;)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Logo's apart dus? Dus niet je complete design, maar elk logo afzonderlijk? Cool :cool:!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Okeeeeeeee dan , al een stuk beter dan die andere prut die ik eerder maakte...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ziet er leuk uit! Alleen "mist" ie iets voor m'n gevoel.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    absoluuuuuuuuut , zoals het echte Hitman logo, maar daar heb ik nu allemaal geen tijd meer voor, ik moet maffen,anders komt het niet goed :p
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, zodat je je zelfgemaakte logo's ook op andere auto's kan gebruiken. :cool:
     
  10. nickterra

    nickterra DRFT

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je 100x dezelfde wagen maken en zo veel poen verdienen, ook kan je iedereen uit je clan/club een dezelfde design geven;) kei handig dus, kan m hopelijk vandaag ophalen, forza, want op de replay site stond dat ie vandaag pas binnen kwam op de andere filialen want in eindhoven hadden ze hem al. Den Bosch natuurlijk weer niet!:confused:
     
  11. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem in zoetermeer, 7 juni en nog nergens te koop. maja moet nu eerst ff inwerken bij me lokale ah (van de wijk) en daarna kan k m pas bij de big M gaan halen tja. mooi logotje van me atletiek club (ilion) maken:p
     
  12. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Wie wil er clanmatch...
    Neej joh geintje eerst nog effe auto's bouwen
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit is perfect voor de RCC. Zo kunnen we de "standaard" logo's op elke wagen toepassen.
     
  14. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Als je die auto bijvoorbeeld 4x verkocht heb voor 100.000 credits. Kunnen andere mensen jouw design dan ook weer doorgeven/verkopen aan iemand anders? Of zelf dingen aanpassen?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt je design locken, zodat hun het niet kunnen aanpassen of gebruiken op hun eigen wagens.
     
  16. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    soo die Heineken 207 is echt zeer netjes!

    Hoe krijg je die 'druppeltjes' erop?
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Shortbull, ik zit nu wel te wachten op een Youchief en/of XBW member monster wagen :)
     
  18. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens.. weet iemand hoe je een paar stickers kunt highlighten? Als ik bijvoorbeeld een logo wil opslaan kan ik alleen de hele reeks aan een kant opslaan, en niet alleen diegene die ik wil opslaan.

    Hier mijn Mini-Cooper in Spongebob uitvoering :) Kope, kope, kope? xD

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Rivanov en Dongevity NLX: Je kan het ontwerp van je hele auto opslaan als los ontwerp of op je auto. Maar je kan ook een deel van je design of een logo apart opslaan, zodat je die later op elke andere auto of een ander deel van dezelfde auto kan plaatsen. Je gaat hiervoor naar de kant van de auto waar dat ontwerp op staat. Dan ga je op de eerste layer van het ontwerp staan. Je klikt op je linker thumbstick en dan op a en dat doe je bij alle layers van het ontwerp en dan worden ze deels oranje en komen er twee van die rondjes die over elkaar heen lopen bij te staan. Dat geeft aan dat de layers aan elkaar geschakeld zijn. Als je alle layers geselecteerd hebt dan gelden alle handelingen die dan volgen voor alle deze layers. Dus wanneer je dan op een van de layers klikt en het menuutje krijgt en klikt op change color, dan verander je de kleur van alle geselecteerde layers tegelijk. En als je op een layer klikt dan staat in het menuutje ook een optie "create new vinyl group". Klik die optie aan om het ontwerp op te slaan. Je moet dan het ontwerp een naam geven en dan wordt hij opgeslagen. Als je dan later je ontwerp weer wilt hebben, dan kun je in dat menuutje de optie "load vinyl group" selecteren en dan selecteer je je ontwerp en die kan je dan op je auto plakken en je kan dan ook het formaat van het ontwerp veranderen of het ontwerp draaien etc. Om je group weer te deselecteren klik je weer op de geselecteerde layers met je linker thumbstick en klik je weer op a.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  20. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige nadeel is dat je geen officiele CARCLUBS kan maken net zoals forza 1 Ofja Nog niet als het aan Turn 10 ligt want die zijn bezig omdat aslnog te Integreren :D overall EEN UBER DIKKE GAME!!!!!!!! heb em dalijk ook maar heb al gespeeld bij vriend van me Tis echt een TOPPERTJE!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina