Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wie zegt dat die 2 spellen toppers worden? Heb nog niks baanbrekends gezien.

En wie zegt dat die spellen niet op de 360 uitkomen?

Oh ja, nog wat anders. Las op gamevillage.nl dat de nieuwe trailer van MGS4 geen Sony of ps3 logo heeft. 360 versie?

2. Cybercon

Cybercon Guest

Gamevillage, is dat die site die Shadowrun een geflatteerde 9 gaf?

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een paar PS3 waar ik op zit te wachten:

Ninja Gaiden Sigma
    Ratchet and Clank
    Uncharted Drakes Fortune
    Eye of Judgement
    Heavenly Sword
    Ninja Gaiden Sigma
    Lair
    Warhawk
    Singstar
    Socom Confrontation
    Folklore
    Little Big Planet (twijfelgeval of dit jaar of volgend jaar)
    MGS4 (volgens de laatste berichten dit jaar)
    Killzone (laten we hopen dit jaar, denk zelf eerder volgend jaar)

Daarnaast komen er nog genoeg andere multiplatformgames zoals The Darkness, GTA4, Haze, Assassins Creed etc ook gewoon op de PS3. Maarja, dat is een kwestie van smaak.

Tja, bij elke scheet word tegenwoordig al meteen weer over een 360 versie gesproken, kijk maar naar de berichtgeving van de afgelopen tijd. Dus ja, hoe serieus moet je dit soort geruchten nu nog nemen. Tot nu toe is het nog altijd ontkend.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Het klinkt zelfverzekerd wat hier uit zijn mond komt. Dus ik zou het wel merkwaardig vinden als blijkt dat het spel straks ook op de 360 verschijnen. Ik ga er niet vanuit in ieder geval.

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Toemaar. :)

Ik zit op geen enkele game te wachten. Ik ga denk ik maar weer een vakantie boeken. :+

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    k wil de volgende zaken zien op E3 voor ps3:
    mgs4 speelbaar en eventueel trailer ==> Trailer zal er zowizo zijn, maar ik hoop ook een zeer indrukwekkende demo...
    FFXIII of versus speelbaar en eventueel trailer ==> ik hoop hetzelfde als hierboven
    8 Days speelbaar of trailer
    Uncharted speelbaar
    R&C speelbaar
    LBP speelbaar
    Heavenly sword speelbaar
    Killzone 2 speelbaar
    Aankondigingsteaser van GOW3
    Voorstelling van Africa
    Voorstelling van The agency
    Ik hoop ook dat The getaway indrukwekkend gaat zijn, maar ik vrees er een klein beetje voor...
    Ik hoop op een dikke vooruitgang met tekken 6
    Eerste ingame beelden van Zone of the enders 3
    White knight story hopelijk speelbaar. Dit exclusief spel ziet er ook super uit.
    En dan dan zijn er nog zoveel zaken die ik hoop zoals:
    -Hopelijk gaat the way of the samurai 3 iets worden.
    -nieuwe games, en misschien exclusieve
    -Wie weet komt ninja gaiden 2 ook naar ps3? Maar ik denk het toch niet...
    -Waarschijnlijk gaan ze ook een nieuwe controller laten zien, of dezelfde met rumble...
    -misschien gaan ze een nieuwe psp aankondigen of een "psp light"...
    -Ik wil ook al die vette third party shit zien(assassin's creed, gta 4, stranglehold,...)
    ...

Van de xbox 360 wil ik het volgende zien:
    -Grote voorstelling van halo 3 singleplayer
    -Masseffect speelbaar
    -Exclusieve game van Square Enix(een final fantasy game misschien voor de 360)
    -Too Human speelbaar
    -Fable 2 speelbaar(of trailer)
    -PGR4 speelbaar
    -Bioshock speelbaar
    -Nieuwe trailer of speelbaar: Splintercell 5
    -Alan Wake speelbaar
    -Gears of war 2 aankondiging
    -halo wars speelbaar(maar niet echt mijn ding, maar wil het toch zien)
    -Huxley speelbaar
    -Nieuwe originele arcade games
    -Ik hoop echt dat Ninja gaiden 2 aanwezig zal zijn, dit soort games wil ik!
    -Nieuwe zaken van Lost Oddyssee
    -nieuwe games...

En natuurlijk ook third party zoals ik al eerder zei(nieuwe burnout,...)

Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Weet je, jij bent gewoon een erg kinderachtig ventje. Jouw argumentatie is buitengewoon belabberd. Ik reageer op jouw "wat zullen 360 bezitters jaloers zijn op een PS3 game die is aangekondigd" en ik geef aan dat Xbox360 bezitters helemaal niet jaloers hoeven te zijn op de games portfolio van de PS3 want die is momenteel duidelijk en aantoonbaar inferieur aan die van de Xbox360.

Jij weet dat je die argumentatie momenteel niet kunt winnen, want zelfs PS3 fanboys weten dat er weinig soeps is op de PS3 (momenteel). Aankondigingen genoeg (precies wat ik dus zei) maar nog weinig concreets dat je kunt kopen in de winkel. Dus wat doe je? Je gooit de argumentatie over een hele andere boeg: Xbox360 hardware zuigt en is altijd kapot. Dat is kennelijk wel een argumentatie waar je je zeker over voelt.

Ik hoef daar niet op te reageren aangezien de waarheid en publieke opinie vrijwel nooit overeen komen. Vergeet niet dat er 5 keer zo veel 360's in Nederland staan dan PS3's. Dus als er 5 keer meer klachten zijn dan is dat in verhouding. Wij weten dat het niet erg zinvol is om in te gaan op deze discussie: wij winnen die toch nooit. Wij trachten onze service desk zo in te richten dat zelfs consumenten met klachten een prettige ervaring hebben. Dat dat niet altijd lukt is een gegeven, maar we streven er naar om alle 360 bezitters gelukkig consumenten te maken/houden.

Vervolgens gebruik je woorden als "lulkoek", "meneertje" en "bashen", allemaal non-argumenten die je argumentatie kleuren, maar feitelijk inhoudelijk niets toevoegen. En wat is er voorbarig aan wat ik zeg? Ik heb zelden tot nooit hier voorbarige zaken aangekondigd. Sterker nog, ik sta bekend om mijn woord en mijn objectieve kijk op zaken. Als er zaken niet in orde zijn bij ons, dan pak ik die meteen en persoonlijk op. Daarom kom ik hier. Je mocht willen dat de mannen van Sony zo begaan zijn met hun consumenten, want die heb ik werkelijk nog nooit contact zien opnemen met hun doelgroep. Overigens kom ik hier steeds minder, want schijnbaar komen hier meer PS3 fanboys, dan Xbox 360 bezitters (die zitten waarschijnlijk te gamen in tegenstelling tot PS3 owners, die aan het duimen draaien zijn tot er weer een acceptabele games uitkomt op hun platform :cool: )

Je bent echt een min mannetje en ik snap niet wat je hier ter zoeken hebt. In het vervolg reken ik op wat meer respect van jouw kant. De console waar jij zo vol van bent, draag ik namelijk ook een warm hart toe. Ik heb bijna 5 jaar gewerkt om van PlayStation een succes te maken in Nederland.

8. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tsjonge jonge..............zonder me met de rest van je post te bemoeien is wat je hier bven schrijft echt gelul......................en jullie weten het.............kijk maar eens voor de grap naar de UPS rekeningen van afgelopen jaar................

Dat heeft geen ruk te maken met het feit dat er 5 keer meer xboxen zijn verkocht..............dat komt gewoon omdat de hardware v.d. 360 NIET deugt.

En het zou MS sieren omdat nou eens toe te gaan geven, maar nee hoor de 360 promo mensen gaan hier dit soort posts plaatsen.......................jammer want er zijn bij MS echt wel betere dingen te doen.

Edit:
    Ik zie nu pas:

Paul Naber
    Director Entertainment & Devices Division

Als jij dat echt bent MrX dan past het reageren op deze manier echt niet bij iemand met een dergelijke functie, ....................beetje jammer.

Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Paul Naber is niet alleen verantwoordelijk voor het PromoTeam hoor ;)

Ps Paul je mag je pagina wel eens aanpassen .. je hebt inmiddels 3 kinderen..

Maar om een lang verhaal kort te houden. Ik volg de argumentatie van MrX

//edit\\ @jenamu6 Paul is ook maar een mens en hij reageert op het kinderachtige Fanboy gedrag van Cybercon, wat mij zelfs in het verkeerde keelgat is geschoten.

Heb jij ook problemen met je 360? Of heb je je mening ergens ander door gevormd?

Wat paul zegt is:

Er zijn bij de PLAYSTATION 3 ook problemen ... maar dit komt 5x minder voor dan bij de Xbox 360. Maar als er 5x meer xbox 360 zijn verkocht. Moet je het getal van Sony ook met 5x vermenigvuldigen om het juiste aantal klachten te krijgen ... dus dan vallen de klachten wel mee.

Ik heb jouw post gedrag even bekijken en jij bent ook niet erg constructief bezig. Veel scheld woorden trouwens. Zo ver ik kan terug lezen heb jij nog nooit problemen gehad, maar schreeuwt enorm. Kan je niet beter je xbox 360 verkopen? Let even op je woorden, lees dit ook even [faq]het beleid[/faq] dan weet je hoe je moet gedragen

10. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel scheldwoorden?

Ik val niemand persoonlijk aan, maar ik word gewoon kots- en kotsmisselijk van al dat geleuter over dat het allemaal wel meevalt met de defecten bij de xbox360

Dat is NIET waar, leugens......PROPAGANDA!!!

Het hele internet staat vol met klachten over defecte hardware, youtube heeft tig filmpjes over kapotte xboxen.
    Er zijn vraagen gesteld over de xbox bij het Europees parlement..........................

en toch blijft een aantal mensen stelselmatig ontkennen dat er iets aan de hand is.

Dat zuigt en is gewoon oneerlijke berichtgeving.

Als dit zo door gaat staat de 360 straks wereldwijd bekent als onbetrouwbaar en blijft de verkoop steken waar die is(is al een beetje zo he?)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nogmaals mijn vraag heb jij wl problemen met je 360 gehad? Maar ik zou jou xbox 360 verkopen. Ik heb al je post gelezen en ik wordt er een beetje moe van. Als je zo door gaat wordt het tijd om een ander forum op te zoeken (HINT)

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat weer lekker :x

Erg flauw als er een discussie moet worden gevoerd op basis van uitvalpercentages van de hardware. Iedereen roept en gist maar wat terwijl niemand 't echt weet, zo zinloos. Tevens is MrX hier aan niemand enige uitleg verschuldigd over dergelijke zaken, laat staan dat ie iets toe moet geven.

Laten we trachten om op een volwassen manier inhoudelijke discussies te voeren. Mensen persoonlijk aanvallen, uitmaken voor fanboy e.d. zijn we niet van gediend.

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Huh? Is Cybercon nu Jenamu? Beetje verwarrend toch zoveel accounts.

/Mod Nope ;) -Arjan

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee niemand weet het precies..... klopt. Maar iedereen voelt aan zijn water dat er aan het aantal defecte 360's echt iets niet klopt. Ik haal vaak mijn clanforum aan met om en nabij de 30 a 40 actieve gebruikers. Zo goed als IEDEREEN heeft een defecte console gehad, sommige mensen zijn al aan hun derde of vierde toe. Dat is toch gewoon om ziek van te worden?

De supersnelle service van ms is ook niet meer wat het geweest is, want zo heeft Mika (hier rudeboy) zijn console op 18 mei verstuurd en nog steeds niks terug. Een ander lid had zijn tweede console opgestuurd, is zo gek om ondertussen een reserve-exemplaar te kopen en die is direct out ot the box (doa) stuk.

Het zou leuk zijn als Mr X of wie dan ook eens uitspraak gaan doen over deze grote aantallen uitvallen en nog belangrijker wat ze er aan gaan doen als straks 5 december geweest is en de meeste mensen hun garantie er op hebben zitten.

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mijn xbox heeft nog geen problemen...............nog niet.

Fijn dat je al m'n post gelezen hebt..................heb je ook gezien dat ik met de xbox zelf blij ben.

Ik ben pro Xbox360 maar blijf tegen het stelselmatig ontkennen van de problemen met hardware.

Jij bent blijkbaar pro ontkennen van de problemen.

Dat moet kunne, daar zijn fora voor.

Maar om dan verkapt te gaan dreigen met forumban(of intrepeteer ik je laatst zin niet goed) is gewoonweg censuur.

Te triest om zomaar mijn laatste post weg te halen, ................leve het vrije woord!!!

/Mod neem even via PM contact op met Fardo om dit uit te praten. -Arjan

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je mijn post hebt gelezen ontken ik de problemen niet, maar ik bekritiseer de media over het opblazen van problemen. Ja er zijn mensen met problemen, dat is jammer. Maar ik ken meer mensen zonder problemen, dan mensen met. Helaas komt het wel voor dat de mensen met problemen, vaker problemen krijgen

NB ik had je post verwijderd, omdat dit aardig off-topi begon te worden :)

17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe dat MS veel problemen heeft met de 360. Dat is ook niet te ontkennen. De EU heeft zich er niet voor niets mee bemoeit. MS moet hier ook wat aan doen.

Maar dat wil niet zeggen dat de ps3 geen problemen heeft, kijk maar op ps3only.nl. Ook de psp heeft problemen, ken een jongen die heeft al 2 keer de psp kapot gehad. Heb zelf ook een psp, deze is echter nog steeds goed. Dus ook Sony maakt hardware "fouten".

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Niemand zegt ook dat de PS3 geen problemen heeft, tuurlijk heeft de PS3 ook problemen, alleen in veel mindere mate dan de 360. Het is en blijft electronica.

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog wel, er zijn ook niet zo veel ps3 verkocht. Maar in eerdere berichten stond dat de ps3 hardware beter was dan de 360 hardware. ik melde toen dat de ps3 ook problemen heeft, dit werd echter ontkent.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Elk product heeft problemen... Er bestaat geen 1 product waarvan er niet af en toe een productiefout in zit of iets dergelijks.
    Maar bij de een is het meer dan de ander.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina