jij hebt echt fokking veel achievements, gewoon ziek hoe lang heb je de 360 al? hij is toch ong. 1.5 jaar oud? dan heb je dus gemiddeld 180 gamerscore per dag....... ik vind dat we met z'n alle hour of victory moeten gaan kopen, disc in 2 breken, en terug sturen naard ie gasten die het developpen
Had net de demo gespeelt, en vond het nog best leuk. Ik ging met dat gassie met dat mes. En dan ren je op de vijanden af en maak je ze dood zonder 1 schot te krijgen. Helaas, was dit ook het einge dat leuk was.
Ik zou zelf ook de disc door 2en breken en terug sturen. Misschien helpt het als we gaan klagen wij het TV Programma Kassa?
Ja leuk, als je van achter komt en die gast blijft als een achterlijke idioot voor zich uitstaren, als je wilt killen met een mes moet je Far Cry Instincts Predator kopen, ziet er nog beter uit ook...mafkees
Ik heb deze demo hooguit 2 minuten gespeeld. Graag zou ik die 2 minuten van m'n leven terug willen krijgen....
Mensen zouden jullie alsjeblieft even wat uitgebreider willen zijn over de demo. Ik zit op het moment even op silver dus ik kan hem niet downloaden, maar wat maakt deze demo dan zo slecht. Waarom is het bagger?
Het draaien van links naar rechts duurt echt een kwartier en omhoog en omlaag hetzelfde. Zit niet echt sfeer in de game....Maar ik erger me vooral aan het aimen, damn Gameplay verneukt de game
Wat maakt dat uit dat je silver hebt? Ik heb ook Silver, en heb de demo al sinds de release op mijn HDD staan.. Alleen nog geen zin gehad om te spelen
dat kan je aanpassen, slimpie. start->options...:b: het ergste aan de game vind ik gewoon dat er totaal geen sfeer is, je krijgt totaal geen gevoel bij de game en het is gewoon ontzettend lelijk. Om over de AI nog maar te zwijgen..
lol duitsers staren naar je aslof je een vriend van je bent.En schieten lol.Ik vind wapens ook niet zo klinken en duitsers schieten amper raak.En waarom is alles zo overdreven groot uitgebeeld.Als bijv die grenade indicator.En healen was in 1 sec weer goed.