Kameo: Elements of Power [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 3 mrt 2006.

1. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    nou, soms dus niet, want bij PDZ zaten er wel wat extra maps bij...
    Dus ik dacht, misschien doet Rare dit ook bij Kameo...

Ooh, dat wou ik weten, heb namelijk geen live, maar wel 2 controllers:thumbs:

2. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, volgens mij kan je dan gewoon met 2 spelers offline ( weet ik niet 100% zeker maar volgens mij kon dat)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar daarvoor moet je volgens mij wel eerst de SP hebben doorgespeeld :)

4. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat wel ja, als je een level haalt in sp kan je hem daarna pas in co-op doen

5. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    MegaKick

Zijn er nog mensen die Kameo spelen, zoja miss ook op expert mode :cool:
    Voeg me maar toe voor co-op:b:

6. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd voor Expert Mode.

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het soms nog wel eens, maar voor live co-op moet je toch een pack kopen?

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nee co-up kan je gewoon spelen! Heb het spel nu 3 weekjes alleen is er nooit iemand voor co-up :p

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    doe dan de offline co-op ;)

dan ff een vraagje van mijn kant: is er al iets bekend over een eventuele sequel?
    Ik kan deze game ook niet eeuwig blijven spelen, ooit wil ik iets nieuws :D

Dit is tot nu toe het enige wat ik heb gevonden:

Uit een interview met de Lead designer van Kameo:

Volgens mij was Kameo best wel succesvol...

//edit: er komt iig wel een film van uit: http://www.imdb.com/title/tt0489103/
    Maar daar ben ik niet in geinteresseerd, het zal toch nooi hetzelfde worden als de game, en ze zullen het dus alleen maar voor me verpesten =(

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  10. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta voor een grot met grote bomen die bewegen en kan er niet door ik heb geprobeerd met pummel weed en dan rt en lt tegelijk maar kan erook niet onderdoor

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zit vast in een stukje waarin ik 2 van die vuurtrollen tegelijk moet verslaan. Wat is dat stuk irritant en wat werkt die camer dus niet mee. Kan iemand mij helpen?

12. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb kameo geleend van een vriend. Ben nu een half uurtje aan het spelen, ben niet van plan verder te gaan, de game kan me niet echt boeien. Ik dig dat hele sfeertje gewoon niet. Ook vind ik die morph monsters niet echt heel gaaf. Speel morgen nog een uurtje kan het me dan nog niet boeien dan laat ik hem ook links liggen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zit nu vast bij zo'n enorme gast met 4 tentakels. Ik moet die tentakels allemaal vernietigen, onder water, maar het lukt niet. Iedere keer die verrotte besturing van dat water beest. Ik had hem bijna, maar het lukt echt niet.

Ik dacht altijd dat als je dood ging, en het beest schade had, dat die schade van dat beest zo bleef terwijl jij wel weer met full health terugkwam.

Kan iemand mij helpen met mijn vragen en problemen?

14. cabrinhaboy

cabrinhaboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je hierbij moet doen is met Major Ruin de boom plants tegen da boss aanschieten, nadien duikt het beest onder. Dan switch je naar Deep Blue en schiet op de glazen bollen die hij in zijn tentakels heeft... heeft me ook een poging of 5-6 gekost hoor...

bedoel je die soort tempel wanneer je Deep Blue hebt? probeer eens met Deep Blue hem nat te spuiten, dan als hij kwetsbaar word kan je hem aanvallen. ik heb deze met kameo zen kickflip zelfs kunnen verslagen

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  15. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    @ DaanM: in het begin boeide het spel mij ook echt niet... alles in het spel was zo onduidelijk dat ik niet wist wat doen, maar hoe langer je speelt hoe beter je het gaat vinden, ben ik zeker van!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat stukje met die vuurtrollen heb ik gehaald. Maar die fucking octopus is irritant. Ik word er gek van, en dan staat er in de guide dat het één van de makkelijkste bazen is. Ik weet wel hoe het moet, het is alleen dat de besturing niet echt meewerkt. En ik heb ook nog niks kunnen unlocken dat mij kan helpen bij dit soort dingen. ;):mad:

17. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik vond de besturing van Deep Blue ook onhandig onder water, ze hadden stijgen/dalen beter geinverteerd...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zal wel geen update meer komen voor deep blue; ik denk dat de game daar al te oud voor is.

19. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Die besturing van Deep Blue is niet ideaal, maar niet verkeerd. Het helpt enorm als je onder water de rechterstick niet gebruikt (bij het sturen).
    Denk ook niet dat er nog updates komen, dat ze maar opschieten met Banjoo Kazooie :9

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Liever Kameo 2 :)

Deel Deze Pagina