Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annihlator

    Annihlator Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan makkelijk system-linken, zelf heb ik bij een vriend (voor ik zelf crackdown had) er 498 gehaald, werd echt ziek van het zoeken, nu hebben we r nog steeds 499 -.-
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ze zelf allemaal , ook de hiden orbs , zijn idd @#$ dingen ;)

    heb je de agency tower goed doorzocht? daar liggen er 12 in totaal ook boven in de toren komt je ze tegen en op het dak van de 3 torens....., verder is shai-gen gebied ook een aanrader maar dan IN de hoge gebouwen.....tevens de eilandjes bij de volk goed doorzoeken zoals de boortoren en eventueel de grot aan het einde van het stand bij los muertos (zit aan de rechterkant tussen de rotsen)

    een goede manier is anders de rooftop races gaan doen en goed je oren ophouden bij de race , hoor je wat dan gaan zoeken , zo heb ik er ook een aantal gevonden

    offtopic :

    Hey Modjes , niet een tijd voor een deeltje 3?? we hebben dik 1300 posts.....:):
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Werkt prima!
     
  4. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap er niks van...

    Sinds een tijdje speel ik weer regelmatig crackdown, ik heb ik alle updates en gratis content gedownload. Maar ik zie geen "keys of city" (dit zou toch in het hoofdmenu moeten staan?) en in de Agency Garage kan ik geen auto's opslaan (dat menu met de bendewagens zie ik ook niet)

    Dus ik heb maar een halve update binnegehaald ofzo?
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zit alleen in de betaalde content........
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ook in de gratis content. In de gratis content zit eigenlijk al het nieuwe en dat kan je ook in het menu zien staan alleen bv. street racing kan je niet selecteren in de gratis versie. De betaalde zorgt ervoor dat je dat wel kan.
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt ik ga is in de Agency toren kijken, daar heb ik alleen die drie die op de torens liggen.
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-

    dat is toch het zelfde of niet????


    aan de buitenkant van de agency toren , langs het water zeg maar zitten er ook een stuk of 3 , er zit er eentje op de achterkant van het torentje wat op een soort eilandje staat die aan het agancy eiland vast zit , je kan die bereiken via een rots blok wat in het water staat......
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  9. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dus ik moet eens leren lezen... :+

    Of toch niet, volgens auke zit het in de gratis content? Wat is het nu, want blijft lekker vaag...

    Dus ik kan het wel, maar pas selecteren als ik de betaalde content koop?
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  10. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders spelen wij wel een keer samen, want ik heb de betaalde content.
     
  11. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer bedankt Magneto 360, ik hoef er nu nog maar 1\o/, maar hoe ik die ga vinden:confused:
     
  12. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel chill :cool:, kunnen we het een beetje afwisselen met Kameo EM die we nog steeds probere af te ronden ;)
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja , dat word vooral goed zoeken denk ik........je hebt die op dat torentje bij de tower ook gevonden?

    er zit er ook nog 1tje op een touwbrug tussen shai-gen en the volk , die brug kan je alleen op via die touwen wat vrij lastig is , heb je die ook?

    heb zelf bijna 5 dagen gedaan over mijn laatse orb......bleek ergens op een rots te staan in het volk gebied , ik stond boven op die rots en de orbs zat er iets onder op een uitstekend rots stukje.......

    idd , de menu optie's zitten er wel in maar je kan het pas kiezen als je de betaalde content hebt.....geen betaalde content ? dan blijven de optie grijs en dus niet toegangkelijk
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er ook nog eentje:mad: Misschien dat hij op de agency tower ligt... Zodirect ff kijken
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAA Magneto je bent mijn held nu ook!!!!_O__O_ Ik moest er nog 2 en ze lagen allebei op de Agency Tower!!!!!!!:thumbs:
    Heb de achievement FREE RUNNER:+
     
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij wel degene die ik moet hebben, bij de touwbrug. Maar ik laat mijn xbox repareren, omdat die krassen maakt, dus ik heb me xbox ongeveer 20 dagen niet, als ik hem heb ga ik meteen daar kijken.
    En alweer bedankt:9

    Edit: Ik had nog een vraagje, ik hoef nu nog alleen maar dat soort open bestel karretje(ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen) weg te brengen in de garage, weet iemand misschien waar je die kan vinden.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bovenop dat olieplatform (in het water ten zuiden van volk, waar die eindbaas zit). Nutteloos dat die daar zit maja, is niet anders :eek:

    Filmpie ervan:
    [yt]pti_rE9ej7o[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zal ik je dan toevoegen?

    Je kan ook trucjes doen om je Driving Skill omhoog te halen. Dat is veel makkelijker. Want de kans dat je Gang Members omverrijd zónder onschuldige mensen omver te rijden is echt klein. Je kan bijvoorbeeld met die buggy (download) heel makkelijk flips en barrelrolls doen enzo. Krijg je best veel EXP voor. Op lvl. 3 krijg ik 2 pt. erbij als ik 3 flips maak!

    En in Shai-Gen zijn de Rocket Launchers erg handig ja. Die ene die Shai-Gen zelf gebruikt is erg goed. Als je dan na 't vuren L-Trigger ingedrukt houd blijft ie zoeken naar het doelwit. Verder zijn al die guns uit de download ook wel goed. En die Armored Car uit de download is ook erg handig! Maar dan moet je dus de download hebben. ^^
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed me gamertag is: 'Michael Bond':emo:
    Alleen deze week heb ik niet heel erg veel tijd in verband met leren:mad:
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt COOKIE X
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina