Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Verbinding geloof ik.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Voeg mij maar ff toe als je online bent (ik zit nu nl nog op me werk). "Mister Jows"
     
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag toch maar een dealtje kunnen sluiten omtrent Forza2. Aangezien LCE en "gewoon" eigenlijk niet zoveel verschillen, kan ik vanmiddag een gewone komen ophalen bij mijn gameshop. Deze het weekend lekker spelen en zodra LCE binnen is, gaan we ze gewoon omruilen, no questions asked. :thumbs:
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    add mij, kennen we een keer racen tegen elkaar :thumbs:

    Name: Bianc0ner0 (o= een nul).

    serieuze racers mogen mij ook aanmelden, zit helaas nog op het werk voor 20 mins...ben benieuwd of er een pakje in de bus ligt.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ondanks dat er gezegd werd dat m'n game is verstuurd, heb ik met de post niets ontvangen :'-( Gelukkig heeft m'n broer de normale versie gekocht waarmee ik aan de slag kan :)
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat diegene een custom paint job heeft op zijn auto.
     
  7. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook zelf een game hosten en die yanken kicken of kan dat niet in Forza en als het goed is heb ik vandaag de CE edition binnen :D
     
  8. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand trek in de aanbieding van de week??|:-
     
  9. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail van GCshop:

    Ook lekker =(
     
  10. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    die kreeg ik net ook:mad: mooi klote. Laatste keer dat ik nog wat pre-order.
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd, hoe moeilijk is het om je zaakjes voor elkaar te hebben :'-(
     
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ffies naar Bartsmit gefietst, lagen er nog 2 :) Geen C.E maja schijt. Die medewerkers zeiden ook al dat het niet bezorgd was ofzo.. Nu lekker aan het rond rellen met mijn VW Golf ^^. Ik moet zeggen, de graphics van de wagens zijn echt stukken scherper!! damn, veel beter zo.

    Echt een heerlijke game, alleen een vraagje.. Ik ben nu me golf aan het upgraden enzo, maar kan je niet beter gaan sparen voor een andere dikke auto? Hoe zit dat precies met upgraden of juist verder sparen voor een dikke Porsch ofzo, wat is het beste om te doen?
     
  13. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de vier geheime achievements zijn bij forza 2? Ik vraag me dit af namelijk :)

    En welke circuits worden gebruikt bij de endurance races, hoelang zijn ze en welke klasses zijn ze? :p
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  14. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat je de drie extra autos nooit kan krijgen bij de gewone versie.
    nu hoorde ik van de verkoper (jaja ik heb hem) dat het dus wel kan alleen dat de LE extra circuits heeft
    en de gewone dus niet maar deze kan je ook unlocken dussssssss

    weet niet of waar is lul die gast ook maar na
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De graphics zijn zoveel beter dan in demo, verbluffend gewoon. Met name het detail op Tsubuka viel me op. Daarnaast vrijwel geen sprake van aliasing in tengestelling tot de demo. Ik kocht de game bijna met tegenzin na de demo. Er miste 'iets', maar de volle game is heerlijk. Zojuist een BMW M3 (2005) gekocht. Nu verder. :)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het enige wat er mis was met de demo, waren de kartels op de auto's. Voor de rest was ie grafisch erg goed. Volgens mij is er bij de full-game weinig veranderd wat kartels op de auto betreft :eek:
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Graphics zijn exact hetzelfde als demo.
     
  18. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mail ook gekregen. Ik heb geen tijd om morgen nog bij andere winkels te kijken dus ik moet nog maar ff wachten tot maandag voordat ik kan gamen.
    Nau ja volgende keer maar gewoon uit de winkel:)
    In ieder geval mooi dat er nog een mailtje verstuurd is, had wel wat vroeger verzonden mogen worden. Aangezien ze gister verstuurd hadden moeten worden om vandaag aan te komen.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister de game gekocht, toen naar me emisje, Vandaaag stage gelopen, nu ff pizza eten. En dan de hele avond er tegenaan!!!!!!!
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De communicatie had zeker beter gekunt dat ben ik met iedereen eens. Leveringsproblemen hoeft niet de schuld van de betreffende winkel te zijn aangezien die natuurlijk ook maar afhankelijk zijn van de leverancier.

    Er zit niets anders op dan wachten. Ik vind het ook zonde om mijn Limited Edition hiervoor af te zeggen.
    Wel balen! Hoe moet ik nu het weekend doorkomen! =(:mad:O-)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina