^^^ Goedkoopste kabel of de duurste kabel maakt niks uit, ik heb dit ooit is op een oscillator getest. Het maakt trouwens wel degelijk verschil of je tulp (wit/rood) of composite (geel) gebruikt, om het over speaker kabel maar niet te hebben.
Verder heb ik alles van Klisch (jammer dat ze geen receivers maken, pioneer VSX-2016AV) dit omdat ze zowizo, in het hoge geluids gebied uniek zijn.
De Sub (RW12) doet trouwens amper af bij z'n broer, RW12d, alleen daar kan je meer mee afstellen. (kan ook meer kapot dus moet je maar denken) En dat terwijl het een verschil heeft van meerdere honderden euries.
Het leuke van de sub is dat ie 340Watt RMS is en dan het meest bijzondere: 825Watt Dynamisch vermogen.
Wat dit precies inhoud begreep ik in eerste instantie niet (het is niet het piekvermogen!)
Als deze sub gevoed word door 825Watt komt ie, volgens de vertegenwoordiger van Klisch, pas tot leven. (113db bij 30 hz op 1mtr) Kan dit echter niet testen omdat ik niet een versterker heb met zo'n hoog vermogen.
Verder heb ik voor de fronts de F2's gekozen, dit omdat ik z'n broers en derest in z'n prijsklasse niet zo warm vind klinken als deze.
Voor de rear heb ik gekozen voor de SS-1, en voor de center de SC-1, vanwege z'n laag, die specs zie je ook niet in deze prijsklasse.
Wat ik verder kan zeggen over Klipsch, in tegenstelling tot andere merken, dat alles soorten speakers die klipsch maakt, ze erg hard gaan (in db's) en ook goed laag.
Over het hoog hoeven we het niet te hebben, want daar is Klipsch immers bekend om geworden. (klipsch-horn).
Heb hier ruim 2 jaar over gedaan om te luisteren en te vergelijken om dit bij elkaar te krijgen, leuk zo'n correct met z'n aanbiedingen, hadden ze net ff eerder moeten doen, maar helaas.
Maar uiteindelijk, smaken verschillen, zo vind ik rel, tannoy en BW gewoon niet mooi klinken, maar anderen denken daar anders over natuurlijk.
Laatst bewerkt: 9 jun 2007