xAoDx Army of Darkness

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door timbo-23, 17 mei 2007.

1. I PwN4Ge I

I PwN4Ge I Guest

Waarom een ticket?
    Ze mogen er 24 uur overdoen om te posten.
    OOk al zeggen ze dat ze niet gaan posten hoef je dit niet te doen, waarschijnlijk zeggen de admins er nu niks over , maar als je t vanavond doet , dan heb je kans dat jullie de win krijgen!

2. wesmaster4

wesmaster4 Making A New Clan

Leuk Bevonden:
    0
    heb dit ook niet gedaan maar de ticket staat klaar om verzonden te worden vanavond:thumbs:

3. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zoeken t eerst ff uit:):b:

4. Kijk, ik heb die thunder in mijn lijst, ik stuur hem een prive chat, om die clanwar voor consolegaming te vragen. Dus hij zegt, ja is goed, alleen ik sta daar nog niet bij ingeschreven. Waarop ik zeg, maakt niks uit, we zijn allebei Nederlands en we kennen elkaar dus daar doen we niet moeilijk over. Is goed zei die, dus ik stuur die challenge, hij accept hem en we spelen die match.

Dat dat niet jullie sterkste team is weet ik ook, maar bij ons deed z3rox ook voor het eerst mee, en het was zowiezo een 3vs3 wat ik zowiezo iets moeilijker vind. Maar anyway, report die lost gewoon. Wil je wraak nemen ? Dan spelen we een nieuwe match ;)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    xAoDx kunnen jullie even bevestigen voor vanavond bvd.

6. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik heb het ff aan de jongens gevraagd en het is een misverstand...Team B komt apart op consolegaming te staan zodat zij hun eigen gang kunnen gaan...

Maar de jongens van team b dachten dat het voor hun eigen consolegaming.eu profiel was, ipv het profiel van Alpha...Anders hadden ze het nooit gedaan zeggen ze. Dus wij gaan ff vanavond nog een Bèta xAoDx registreren op consolegaming en als er dan minstens 3 eligible zijn en dan krijgen jullie je win erbij..

Dus ik ga Goldstrike ff vragen of de challenge gewist kan worden, zodat we het bovenstaande in werking kunnen stellen:b:...Want deze match had helemaal niks te maken met het team waar jullie tegen gespeeld hebben:{..Het was gewoon een miscommunicatie tussen leader RAMP4GE en team bèta|:-...Mijn oprechte excusses hiervoor en we zullen zorgen dat jullie jullie win tegen xAoDx team bèta er zo snel mogelijk bijstaat op consolegaming;)

P'z SUPR3ME

7. Oke ik stuur nu een ticket, want ik had duidelijk gezegd, dat we tegen dat team spelen, en niet tegen een team dat zich opnieuw inschrijft. Jullie team ging akkoord dus. Mistverstand ofniet, jullie gingen akkoord, en die gasten zeiden dat ze gewoon bij jullie in het team gingen inschrijven en niet in een ander team. Ik heb zojuist een ticket gestuurd. Heb ook foto`s van de uitslagen.

8. Tg I Commando

Tg I Commando Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aod jullie zullen gwn moete report en voor de mensen die niet weten je moet de loss reporte binnen 3uur dus niet 24 uur wat zo gast zei op dit forum

9. pwn4ge

pwn4ge Guest

jonge AoD post die loss nou maar, je snapt tog wel dat hun nu gwn meer XP krijge, hadden je members maar niet zo dom moeten doen, eigen schuld!!!!:b:

10. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    precies en als jullie nie reporte ook al moet dat dan heb je zelfs ook nog kans op een bann van CG

11. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan krijgen ze een win van een team waar van jullie helemaal niet hebben gewonnen.
    Ik praat er zo even met goldstrike over op msn, maar hij is nog niet online.

12. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en Pwn4ge

1. Jij hebt er sowieso al niks mee te maken, waar bemoei jij je mee?
    2. Ik heb niet gespeeld en heb verder niks met deze match te maken, ben ook geen leader etc. dus ga niet tegen mij aanzeuren a.u.b. Daarvoor moet je bij RAMP4GE zijn

13. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    jullie haden gwn afgesproken match te doen en deadzone maakte niks uit of mensen op ladder stonden of niet en jullie match geaccepted en nu jullie hebben verloren zeggen jullie gwn ja was niet bedoeling moes een match zijn voor beta team maar als jullie hadden gewonnen moeste Tg wel reporte..........

14. Ongelofelijk hoe hard Tg kan janken. Willen jullie nou zo graag een win tegen een team waartegen jullie niet eens gespeeld hebben? Wauw jullie zijn echt goed, sukkels.
    Enneh Deadzon3 jammer van je foto's, maarop die foto's staan een paar uitslagen tegen een team die niet eens bij Team Alpha staat ingeschreven op consolegaming. Je hebt dus niet tegen members van Alpha, het team waartegen de challenge geaccepteerd is, gespeeld, en slaan die fotos ook nergens op.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  15. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan hadden jullie aan team bèta moeten reporten ja..En jullie hebben tegen spelers gespeeld die er niet eens bijstaan op cg dus jullie hebben van een team gewonnen dat verder niet eens geregistreerd staat....

16. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk iemand die het snapt.....

17. Heb hem nog geedit, lees maar opnieuw :9

18. Tg I Commando

Leuk Bevonden:
    0
    weet nie wa jij voor kneusje ben wie loopt er steeds te janke in een match tegen iG??? Regels zijn gwn regels maar de admin van gow zal ut wel regelen

19. Wtf loop jij nou weer te praten over de match tegen iG? Dat heeft TOTAAL niks hiermee te maken, de situatie van pG - iG en AoD - Tg is ook totaal anders. Jij bent echt gewoon... DOM.
    Kom een clanmatch doen tegen ons dan, zullen we eens kijken hoe hard jullie gaan janken na afloop. Kwil jullie wel ff smacken. "One of the best Dutch GoW clans" op ConsoleGaming forums zeg je, laat maar zien.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  20. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd, laten we maar gewoon kijken wat de admin doet...Hij beslist toch...

was @ commando btw

Laatst bewerkt: 8 jun 2007

Deel Deze Pagina