Clan Geschiedenis: Dutch Killing Squad, Replay Legends, Evolved Elite, RaW zijn nu = Tactical Gaming Clannaam: Tactical Gaming Clantag: Tg Motto: Komt Nog! Website: Tg I Tactical Gaming. Still Under Construction Contact Gamertags: RL WesMast3r (Leader) RL Unique (Leader) eVe FusionZ (Co-Leader) eVe Negotiator (GoW Team Leader) Neophyter NL (C&C Team Leader) QFP UnXpecteD (Forza 2 Team Leader) Contact MSN/E-Mail: wesmaster@replaylegends.com. wesmaster4@hotmail.com. Aard van de clan: Het bereiken van hoge plaatsen op ladders en toernooien zoals Consolegaming, Gamebattles, 360XTourneys en World Cyber Games. Gezellig Sfeer die we ook zeker wel hebben tijdens normale potjes. Alleen de serieusheid moet er wel zijn tijdens een clanmatch. Clans' afkomst: We zijn alleen met spelers uit Nederland en die zijn afkomstig uit de volgende clans: DKS, RL, eVe en RaW. Clan Games: Gears of War Command & Conquer 3 : Tiberium Wars Forza Motorsport 2 Halo 3 Actief op: Gamebattles.com Consolegaming.eu Gears of War Consolegaming.eu Command & Conquer 3: TW 360XTourneys.com Or Challenge Us Here: Fun Match Roster: Klik Hier Voordelen: Gezellige Sfeer. Website. Sponsoring. Veel Clanmatches Wat we verlangen: Geen clanhoppers. Geen lamers en flamers. Skills, eigenlijk recruiten we niet meer, maar als je echt goed bent kan je altijd een try-out aanvragen, dit omdat we de top willen bereiken. Try-out aanvragen kan Hier. Gezellig Persoon die niet constant Ruzie etc. loopt te maken.
nou jah die vlaggetjes kon ik ook van onze site halen en die link is gefixt. en de plaatjes van de games gebruiken meer clans. Zoek er nog 1 voor Forza 2 iemand?
Doet me denken aan het Topic van qG Maar veel suc6 denk dat er zeker potentie is om een grote NL clan te worden. SerreZ is en zeer goede speler*)
Geen ruzie makers? Ik maak alleen maar ruzie ben ik blijkbaar veelste goed in en wie is die pwn4age ofso?
Nee ,jij bent mijn tijd niet eens waard. Als je nu eerst algemeen beschaafd Nederlands leert praten dan spelen we pas.