PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja doen! Met een beetje geluk levert de zuigmond voldoende statische electriciteit dat je zometeen een schone maar defecte PC hebt... |:-|:-

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. sinds een tijdje een compressor in huis. Werkt perfect (iig beter dan die busjes van 15 euro) alleen nu komt er regelmatig stof vrij die vergelijkbaar is met de fallout van een nucleaire bom:+.

3. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    ya hij net niw alles gewoon keurig netjes geinstalleerd maar ik heb het al gevonden het heeft iets met het geluid te maken, als ik bevoorbeeld geluid aan doe loop die vast zeg maar het geluid en dan start i opniw op, maar als ik zonder geluid doe doet alles het wel.:'-(:'-(:'-( vanmiddag maar trug naar die zaak:mad:

4. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Valt reuze mee hoor, ik doe dit nu al 8 jaar en heb nog nooit het probleem gehad dat me pc het niet meer deed na het schoonmakem.

5. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    EDIT:// Heb het zelf al gevonden....

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat mijn PC van binnen ook wel weer eens toe is aan een schoonmaakbeurt (m.b.t. stof). Ik ga echter niet, zoals hierboven werd genoemd, met een stofzuiger aan de gang 8) :+ Wat kan ik het beste doen om mijn PC van binnen te reinigen (stofvrij te maken) ? :)

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    toch echt wel de stofzuiger.....waarom wil je dat niet? ff zorgen dat alle draden vast zitten en een hulpstukje erop klaar.....Anders zon spuitbus met perslucht

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Spuitbus met perslucht" ?

9. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0

Gewoon te koop bij de gemiddelde bouwmarkt, electro-zaak en modelbouwwinkel.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah kijk, een plaatje doet altijd wonderen om te weten waar ik naar moet zoeken :+ En daar spuit ik dan gewoon een beetje mee in het rond in de PC ? In ieder geval vast bedankt ! :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vooral de VGA en CPU koeler (liefst zonder dat de koeler opspint) natuurlijk. en daarna ook de stof uit je kast krijgen:).

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja klinkt niet al te ingewikkeld, zou zelfs mij met m'n twee linkerhanden moeten lukken dus :+

Zal deze keer wel zorgen dat de PC uitstaat, voor ik weer met m'n klauw tussen de CPU cooler kom :D

13. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha hoe grappig

14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de Dazzle (video bewerking) gekocht, maar toen ik het opstarten stond er dat er niet genoeg fysiek geheugen.

(Studio heeft minimaal 512 MB fysiek geheugen nodig om te worden uitgevoerd. Uw systeem heeft slechts 255 MB.)

Dus hoe kan je meer fysiek geheugen krijg? (Waar kan je dit deel schoonmaken)

Mvg

15. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee bedoelen ze geen schijfruimte maar intern geheugen, dus dan zou je er een geheugenreepje bij moeten kopen.

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan niks doen zonder zo'n geheugenreepje te kopen?

Edit: Ik heb nog meer dan 50 GB vrij.

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  17. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, nee. maar hoe komt je systeem in godsnaam aan 255 MB? en zo duur is geheugen niet, hoor. Voor 15E heb je al wat.

18. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, je kan niks met dat programma doen zolang je geen 512MB Intern Geheugen hebt, dus die zou je dan moeten kopen maar het is niet zo heel duur zoals Eman al zei.

En nogmaals schrijfruimte heeft niks met je interne geheugen te maken.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het fysiek geheugen kan je op 2 manieren vergroten.

1. Bij een onboard-videokaart het gebruikte geheuegen kleienr maken.
    * Kom nog vaak pc's tegen waarbij het geheugen standaard op 256MB is gezet.
    Terwijl voor een simpele pc 32MB meer dan voldoende is.

2. Een extra geheugenreepje erbij stoppen.

20. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik heb gisteren de Acer Aspire 5610Z laptop gekocht met deze dvd speler erin ( pioneer DVD-RW DVR-K17RS ATA device ) Nu wil ik er een cd/dvd instoppen maar dan geeft hij een fout aan. Als ik bij aparaatbeheer kijk staat er het volgende:

Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

ik dat doen, niets werkt. toen heb ik hem perongelijk helemaal verwijderd. iemand enig idee hoe ik hem nu weer aansluit op mijn computer ?

Kan iemand dit miss voor mij vertalen ?

WARNING: Using Registry Editor incorrectly can cause serious problems that may require you to reinstall your operating system. Microsoft cannot guarantee that problems resulting from the incorrect use of Registry Editor can be solved. Use Registry Editor at your own risk.

For information about how to edit the registry, view the "Changing Keys and Values" Help topic in Registry Editor (Regedit.exe) or the "Add and Delete Information in the Registry" and "Edit Registry Data" Help topics in Regedt32.exe. Note that you should back up the registry before you edit it. If you are running Windows NT or Windows 2000, you should also update your Emergency Repair Disk (ERD).

To resolve this behavior, follow these steps: 1. Start Registry Editor (Regedt32.exe).
    2. Locate the UpperFilters value under the following key in the registry:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
    3. On the Edit menu, click Delete , and then click OK .
    4. Locate the LowerFilters value under the same key in the registry:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
    5. On the Edit menu, click Delete , and then click OK .
    6. Quit Registry Editor. NOTE : After you remove the Upperfilters value and the Lowerfilters value, if you notice lost functionality in a particular program, such as CD recording software, you may need to reinstall that software. If the problem recurs, consult with the software vendor for assistance.
    7. : After you remove the Restart your computer.

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina