eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wij speelden beide, alleen toen de echte WCG regels bekend werden trainde we Execution, zie nog steeds geen reden om een Warzone match te spelen.
     
  2. I PwN4Ge I

    I PwN4Ge I Guest

    Wat ik nog het domste vind is dat ze per se 20 sec. wou, als iemand down ligt heb je genoeg tijd om hem te reviven en van de andere partij genoeg tijd om hem snel neer te sgieten, dus weet niet wat hij dom doet!:x
     
  3. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah miss zijn ze da heel erg gewend fzo, nja niet allemaal nut tege e0s hea ;)
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Waarom is WCG eigenlijk Execution en niet Warzone? Neemt namelijk een groot element van GoW weg, als je het mij vraagt (Creëert ook een nieuwe dimensie, maar dat laten we buiten beschouwing ;) )
     
  5. Is denk ik in overleg met MLG gegaan, in MLG toernooien en in Amerika wordt namelijk altijd al Execution gespeeld. Waarom? Geen idee :)
     
  6. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    veel typwerk wat een garo's
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vast niet zo gangsta maar wat is een garo?

    En tja ik kan typen.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik neem aan garo= afkorting voor gare vent en dat staat gelijk aan tjappie, rare gast.
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kan typen? Dat dacht je garo... Stiekem heb je je moeder dit laten typen. Had het verhaal trouwens al wel gehoord, beetje lelijk van ze. Ik had het na de 2e keer al opgegeven, het is graag of niet.
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt me helemaal door, en je hebt helemaal gelijk. :)
     
  11. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha lol!!
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey wat is er loos?
     
  13. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    excusses aanvaard tot zover
     
  14. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    lol, waarom wille jullie alleen maar funmatchen???:eek:
     
  15. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    om te oefenen voor team 2....
     
  16. baStaRrd0

    baStaRrd0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    mysterio

    overdoze..zou jij aub je commentaar voor je willen houden op forums, en als je ergens mee zit gwn als een man tegen de members zeggen wat je te zeggen hebt..en niet op forums gaan ouwehoeren ;)
     
  17. Smooth

    Smooth eOs I Smooth

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    eOs I Smooth hier:

    Easy Company

    Jullie durven wel heh op forums praten en heelveel onzin overdrijven.. Als je iets zegt, spreek dan op z'n minst de waarheid, want 75% van je verhaal is ver ver overdreven en bullshit..Jullie zijn zielig op forums beetje lopen huilen..

    Maar even voor de duidelijkheid:

    Wij hebben gezegt we spelen geen WCG-Settings omdat wij niet naar het WCG gaan. Waarom zouden wij WCG-Setting gaan spelen,omdat jullie dat willen en wij er niet eens heen gaan... en daarbij hebben we dat dan ook nog nooit gespeeld.. en daarbij als je geen rooftops wil spelen dan moet je geen clanmatches spelen.. Als je het een te lang duurende map vindt in tijd, dan verzin je een tactiek die aanvallend goed genoeg is i.p.v te gaan campen... Als je een clanmatch wilt kom dan maar niet met lompe regels van het WCG, want daar gaan wij niet heen. Wij zijn bang voor niemand en niet bang om te verliezen.. Als je stoer komt praten op forums, daag ons eerst maar uit en dan mag je praten..

    Team Xtreme:

    Jullie moeten helemaal jullie hoofd houden.. Omdat wij die match eigenlijk gewoon 3-1 hebben gewonnen en dat weten jullie zelf ook..Maar ik hoef niet eens iets te zeggen, Team Xtreme weet dat ze eigenlijk verloren hebben en eOs weet het.. Zeg maar tegen je leader dat hij 1x die challenge moet aannemen.. want dat is tot nu toe bijna 10x afgewezen ofzo... Ghost kom alsjeblieft niet stoer doen.. Want je weet het zelf! Daag ons maar 1 x uit als je zo een f*king grote bek heb op forums..


    eOs I Juicey vs Tx Ghost

    Bytheway je had ook nog eens een grote bek over Juic3y heh... Jullie moesten eens een sniper battle houden zonder noobdowns.. Dan zullen we de uitslag zien... en wie nog meer wilt stuur maar een message naar mijn Gamertag: eOs I Smooth dan gaan we praten..

    Dubbelhost:

    Zowieso spelen ik en eOs I Cell nooit op een dubbel host ik heb mijn eigen Xbox.. dus ik weet niet wat er te klagen valt..

    Nano Ic3:

    Onze match komt nog wel we spreken/spelen zo vaak met MicroZ Ic3 en die match zal zeker nog komen...
     
  18. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    eOs I Juicey vs Tx Ghost

    Bytheway je had ook nog eens een grote bek over Juic3y heh... Jullie moesten eens een sniper battle houden zonder noobdowns.. Dan zullen we de uitslag zien... en wie nog meer wilt stuur maar een message naar mijn Gamertag: eOs I Smooth dan gaan we praten..

    Montage!!!! :D dit wil ik zeker zien!!!! haha :p


    eOs I Bastarrdo

    overdoze..zou jij aub je commentaar voor je willen houden op forums, en als je ergens mee zit gwn als een man tegen de members zeggen wat je te zeggen hebt..en niet op forums gaan ouwehoeren

    eOs I Overdoze

    Ik weet maar ik vin dat er dan ook nie achter me rug om gelulld moet worden maar dit is verleden tijd en als je het er wil over hebben dan doen we dat gewoon via xbl ;)

    groeten
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ken het hele verhaal niet, maar dubbelhost betekend niet direct hosten met splitscreen. Dubbelhost betekend gewoon dat je samen op dezelfde router/modem zit. Dus 2 verschillende Xboxen in hetzelfde huis.
     
  20. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Rooftops = Gaar Period.

    SG, speelt ook geen Rooftops.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina