moe ik ff je kop komen inslaan in de achterwijken van huissen dan??? en je kan ook zo zien Match was geaccepted maar de echte members waren er niet dus No show for match.....
En hoe ga je laten zien dat jullie er alles aan deden om de match op dat moment te spelen en dat jullie er wel waren? Wauw ik schijt m echt in mn broek jonge, straks komt Jasperinho achter me aan. Waar in Huissen woon je? Jullie zijn gewoon zielig, janken om een Win die je niet verdient.
ben geen wesmaster maar iemand die ook in Huissen woont edit: niet in de achterstand wijke :d en ben nu game match
Waarom denk je dat ik denk dat jij wesmaster bent.. Jasperinho. En Huissen heeft geen achterstandswijken.
Snap niet waarom jullie mee ze allen lope te spamme in deze clan topic[Tg he]...laat het ruste je kan het ook via live uit praten op een normale manier of niet?
Anders houd jij je ff erbuiten connect, van jou gelul word niemand wat wijzer en je loopt alleen maar te stoken. Thunder had namelijk wel aan jullie leader gevraagd of het goed was, En hij zei ja. En wat als wij verloren hadden? Jaa idd, jullie zouden hetzelfde doen Zielig is dit, maar ik w8 wel ff wat de admin ervan maakt. Als ze de challenge removen, dan reporten jullie maar op dat andere team wat je aanmaakt. En dan spelen we wel tegen de echte aod, ken me niks schelen.
Lees de regels, (is een appart topic over aan gemaakt) je moet er een referee bij halen, die kijkt welke spelers er zijn en welke niet en alleen zo krijg je een free win. Je hebt niet echt bewijs daarom hebben ze deze regels ingevoerd.
LOL @ Jou! Tg zit hier fout, het is net als Robert zegt, als de admin puur naar de regels gaat kijken zitten jullie fout.
Tg moet niet zo zielig doen en Tg kan ook gewoon normaal doen...zo krijgt Tg een betere naam als we gewoon als clan normaal doen en niet zo lopen te huilen om iets...
Hallo wat is hier aan de hand man.. Wij hebbe gewonnen en jullie horen te reporten. Bij C&c3 duurde het ook al zolang dus ik hoop dat jullie gewoon sportief zijn. greetz FuSionZ
Ehm ik weet niet hoor, maar je mag gewoon tot 24 uur na het verlies reporten hoor....Dus pas na die 24 uur duurt het te lang, wat dus niet het geval was bij C&C3 (waar ik sowieso al niks mee te maken heb)... En ja we zijn sportief, jullie krijgen jullie win van xAoDx Bravo, het team waar jullie van gewonnen hebben...
Ok.. zo hoort het.. we raken in het begin natuurlijk een beetje in paniek want elke win telt. dus bedankt.. en wess je hoeft geen ticket te sturen!! en Robert dit zijn onze zaken ok, plz hou je er een beetje buiten, we beginnen op deze manier niet met een smile op onze gezichten. Ook al gaat het best goed
Ok.. zo hoort het zeg je wel. Volgens je team hoorde het niet zo. Maargoed ik heb alleen m'n mening gegeven en op een rijtje gezet hoe het daadwerkelijk volgens de regels in elkaar zat. We beginnen op deze manier niet met een smile op onze gezichten? Bedoel je op de gezichten van je clanmembers of wat?
Uiteindelijk hoord het zo Ja ik bedoel clanmembers.. maar we komen er wel overheen*) Forza 2 team is lekker bezig om geld bij elkaar te racen om customize auto's te maken van Tg.. Die later in de topic van Tg gepost worden.. enn laten we een punt zette achter de discussie, hij is opgelost. succes met gamen