Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd maar dit zie je bijna met elk spel gebeuren. In PGR3 wordt er ook alleen maar gewallbashed en gewallride. Op sommige banen wordt er echt geen 10x de muur ingedoken om er dan vervolgs sneller uit tekomen. Neen leuk is dat :eek:

    Maar over Colin, ik las dat er geen online MP in zit? *Wel leaderbords e.d of dat ook niet?
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit volgens mij geen shortcut in de crossover. Er is echter wel een glitch en die verpest alles, vooral voor deze prijsvraag.
     
  3. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep. IGN UK geeft een 9. Vind ik overigens een betere review. IGN geeft een 7 voor Lasting, dat is totale onzin. Ik heb enkel met de demo al een uur of 100 erop zitten. Maarja, review is een mening uiteraard...

    Ik zou btw de gameplay ook geen 8 maar een 9 geven.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee ik zou een 8 geven het is net ietsje te arcade en het remmen is idd dat je bijna stil staat!

    verder een leuke game ik ga nu maar wachten!
     
  6. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Arcade is toch niet een negatief aspect? Dus dat is een beetje flauw argument.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Bedoel ik ook absoluut net negatief arcade racers heerlijk!


    het is jammer alleen dat je een spel met grafishe en realistische botsingen een beetje arcade laat rijden!
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe zit het eigenlijk met de costumization qua uiterlijk van de auto;s? heb je per auto 3 verschillende kleuren, of zijn er nog veel meer kleuren, en hoeveel dan precies?
     
  9. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, dat is een mening inderdaad. Ik vind DiRT (demo) echt het beste wat ik in tijden heb gespeeld. En ik zou de gameplay dan ook zeker een 9 geven. En de houdbaarheid is voor mij gigantisch. Als je nagaat dat ik met 2 banen uit de demo (de buggy's doe ik niet) al tientallen uren heb gespeeld (zou me niets verbazen als het al 100+ uur is) dan vind ik een 7 voor Lasting belachelijk en ben het dus niet eens met de review van IGN.com. Dat cijfer had toch zeker boven de 9 moeten zitten vind ik. Maarja, nogmaals, een review is slechts een MENING van een individu.
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ga dit spel zeker halen als het in de winkel ligt.. Alhoewel miss nog eerst ff 2 weekjes laten liggen, zodat ik weer geld heb, want mn nieuwe velgen en verlaging waren ook niet goedkoop :9
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    In de review van IGN staat dat het spel af en toe last heb van framedrops. Wel jammer, was dit in de demo ook het geval of..?
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee in de demo niet tot matig het geval ( alleen bij de buggys, omdat er dan veel auto`s kunnen verschijnen in beeld! ) maar bij ik geloof gamekings, zeiden ze ook al dat DIRT framedrops had, dit gaat dus om de final versie!
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de IGN review dan.

     
  14. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees dan wat ik schrijf.
     
  15. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Dus als ik het goed heb gelezen ligt de full game aankomende donderdag in de winkels? :D
    zou wel heel vet zijn want de demo is echt tof en eerste rally game op de 360, ik ga hem dan direct halen!
     
  16. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zwaar teleurgesteld in de demo vanwege het arcade rijgedrag. Maar sinds ik dit weekend het MS 360 stuur heb denk ik dat ik meer van dit spel ga genieten dan ik had verwacht.

    Als je bijvoorbeeld die Hillclimb doet en je kiest zo'n cockpitcam dan weet je niet wat je meemaakt. Het geluid en het gevoel van snelheid is sowieso al intens maar nu zijn er twee dingen die het echt heel erg mooi maken.

    Ten eerste trilt dat stuur echt als de TERING. Die force feedback en de rumble zijn echt onvergelijkbaar met de manier waarop je stuurt trilt bij Forza, laat staan vergeleken met de rumble van zo'n simpele controller. Dus je voelt gewoon je enorme snelheid, elke steen, elke oneffendheid in de weg en je wordt gewoon zenuwachtig en bang.

    Ten tweede is de deadzone (in ieder geval in de demo) niet in te stellen. Het is zo ingesteld dat je eigen stuurbeweging precies overeenkomt met de stuurbeweging op het scherm. Dit houdt dus in dat je hele kleine korte beheerste bewegingen moet maken. Een stuurfout is dan snel gemaakt en dat maakt het in combinatie met dat enorm trillende stuur, de feedback en het toch al grote snelheidsgevoel echt een heerlijke heftige ervaring.

    Je merkt nog steeds wel dat de besturing behoorlijk arcade is maar zo'n stuur maakt echt een boel goed. Op het asfalt en vooral bij die buggy's vond ik het racen met het stuur helaas wat minder.
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het dus juist niet lekker met het stuur (i.t.t. pgr 3 en forza demo). met die rally (tegen elkaar zeg maar) is gewoon niet te rijden. hill-climb heb ik niet gedaan moet ik eerlijk zeggen.
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt mij ook niet echt met stuur.. Ik vlieg alle kanten op..
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Van Hexus heb ik nog nooit gehoord..maar t is toch wel een redelijke review! Ik zit nu alleen nog te wachten op die van Gamespot:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina