Ik geef hem anders ook groot gelijk, ookal ken ik jullie niet PS: FuSionZ = beterbart (slechterbart)?
boeie , ik kan er op 1 niet komen , password op msn vergeten, en ook op xboxworld , dus niet om te stalke
ik ga shadow na WCG halen anders kan ik geen gears meer maar het maakt eigelijk niet uit wand heb toch na WCG pas geld
Ga je het weer een keer proberen wesmaster, imo had je nooit moeten stoppen met DKS, de enige clan van je die nog een beetje uit de voeten kwam. Lijkt me sterk, het concept misschien, maar de plaatjes heeft IntenZz gemaakt - zullen we er anders ook ff een van FM2 maken, kunnen julie die ook gebruiken XD
Zal ik die foto van je poste kan iedereen ook weer dubbel liggen van het lachen, elke keer dat trieste gedoe van je kan je ook gewoon een keer normaal doen? of is dat te veel gevraagd van je?
Smartiez.. Waarom die aanval op Wesmaster ineens ? Jij hebt met ons toch helemaal niks te maken. Want ik heb geen zin om 2 pagina`s ruzie te gaan maken snap je. Dus houd dat gewoon voor je en ga schaken ofzo