Gisteren maakte mijn xbox 360 voor het eerst krassen en waarop OP FORZA 2 $!~$#@% Dus ik hoop dat ik op tijd mijn 360 weer terug heb en een nieuwe forza 2 om mee te doen met de rcc volgende week zondag. PS : 1. Rivanov 2. Shortbull NL 3. Gangsterdwerg 4. Sjarrl NL 5. KeaveXL 6. fcdanny 7. Jesse360xbox
Ja dat was ik dus.. Maar foto's met Pombeer moeten er ook op, dat ik hem hard van de baan af rij.. Pombeer is gewoon een dwaas
Ja met die pombeer & Morse kun je wel lachen 1. Rivanov 2. Shortbull NL 3. Gangsterdwerg 4. Sjarrl NL 5. KeaveXL 6. fcdanny 7. Jesse360xbox 8. Dutch Supremacy Oja, heb nu vanmorgen een LE weten te bemachtigen \o/ Op de oude disc doen steeds meer tracks het niet
Ik wil me graag inschrijven voor de eerst volgende race Als dat nog kan uberhaupt. Hey shortbull,kan je ook niet een Seat race organiseren? Toen ik op zandvoort was waren er ook seat races,was wel kicken!
Ik misschien zometeen nog. Ga straks met m'n vriendin naar Eindhoven. Vanavond concert van Blof in PSV Stadion.
Ik ben nu net terug van het werk, nog ff douche en allemaal rondzooi doen. Ben er rond 14:30 denk ik! Moet vanmiddag ook nog gaan painten want wil ook iets vets maken. Word krap in de tijd dus!!
Bah zussen ook zeg, ouders lekker weekendje weg. Moet je opeens weer boodschappen doen want je kan vandaag niet met de auto. Word lekker tillen . Dus kom niet online race, en half 3 red ik zeker niet!