Yo allemaal, Ik zat ff te denken, en toen kwam ik op een idee! En dat idee is om gewoon met allemaal Nederlands sprekende mensen "Game avonden" te organiseren. Gewoon gezellig spelen met goede gasten. Het lijkt mij wel leuk en ik hoop dat ik wat leuke reactie's krijg. Later Pine NL.
Ik speel heel vaak met volledig nederlandse servers, en dit is vaak wel van hoog niveau.. vooral omdat ik bijna niemand met laag niveau in mijn friendslist heb staan.. Maar stuur me maar een friendsinvite, dan nodig ik je wel een keertje uit voor zo'n PDZ avondje
GRAW doe ik de laatste tijd wat minder... (lees bijna niet) Daarbij heb ik CoD2 en DOA4 dan niet Maar mss anderen
Fenomen4l Kan je mij een friend invite sturen heb all een tijdje geen PDZ gedaan en wil wel weer eens online maar ik praat dan niet echt door mic cya !
Moge, ik speel ook alleen maar met nederlanders in een COD2 spel. stuur maar als je xtje mee wilt doen. bijna elke avond online. mazzel!
Stuur maar een friend invite. Ga dat GRAW weer eens oppakken Ben net gezakt van level 8 naar 7 toen ik net een potje speelde. Was ook de laatste tijd druk met Battlefield om een beetje in de ranking te stijgen.
kvin eerlijk gzegd GRAW een beetje TÉ serieus voor een gameavondje..doe mij maar een potje lamme met PD0
Yo, ja dat is een trend ofzo, een topic van een jaar gelden die ik heb gemaakt weer een kick te geven. Ik ben net terug van een weekendje weg en het lijkt me ook wel leuk. We kiezen binnekort wel ee nmooie datum En dan komt robert ook.